Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Dat is ook niks Ingrid. Wat je wel kunt doen is voer geven waar hij rustiger van wordt. Maar besparen op voer is natuurlijk niet de manier.
rowo schreef:@ scum: bitwise geluk! Bestond zo'n zweep echt ja? Afschuwelijk!
@ peanutbutter: welkom (terug)!! Ik ken je niet, maar 1,5 jaar is echt wel heeeel lang!
psst schreef:rowo schreef:@ scum: bitwise geluk! Bestond zo'n zweep echt ja? Afschuwelijk!
Ja hoor ze bestaan echt.
In verschillende glitterkleurtjes, en met aan het uiteinde een handje of een sterretje![]()
psst schreef:rowo schreef:@ scum: bitwise geluk! Bestond zo'n zweep echt ja? Afschuwelijk!
@ peanutbutter: welkom (terug)!! Ik ken je niet, maar 1,5 jaar is echt wel heeeel lang!
Ja hoor ze bestaan echt.
In verschillende glitterkleurtjes, en met aan het uiteinde een handje of een sterretje![]()
GvdT schreef:psst schreef:
Ja hoor ze bestaan echt.
In verschillende glitterkleurtjes, en met aan het uiteinde een handje of een sterretje
Ik heb ze ook met een vlinder en een glazen gekleurde knop op het handvat gezien. Dingen zijn nog duur ook. Iets van 25€, is er dus 24 teveel![]()
psst schreef:Meisje bij mij op stal heeft een zweepje die ze "aan" kan zetten.
Brand dan als een soort van zwaailicht met allerlei kleurtjes
andrea16 schreef:psst schreef:Meisje bij mij op stal heeft een zweepje die ze "aan" kan zetten.
Brand dan als een soort van zwaailicht met allerlei kleurtjes
OMG!