Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiFoto schreef:Oh brr wat koud. Ik heb met de Nederlandse temperaturen al bevroren voeten in mijn rijlaarzen.
Ik ben maar eens begonnen aan mijn seizoensplanning vandaag. Maar jeetje wat is het lastig. Erg veel keuze dit jaar. Wil graag veel crossen rijden, maar mijn paard ook niet overvragen. Wat zijn echt aanraders in de klasse M om te rijden? En misschien eind van het seizoen in het Z?
liekec schreef:Ik ga zoals eerder vermeldt voor Exloo, vind hem te heftig voor zo aan het begin van het jaar![]()
Stal Jacobs vind ik nooit zo de moeite waard, ondanks dat het maar een halfuurtje rijden met trailer is.
Voor ons bevat maart Middelbeemster (10) en als het goed is dus Exloo (24).
Sjaco schreef:liekec schreef:Ik ga zoals eerder vermeldt voor Exloo, vind hem te heftig voor zo aan het begin van het jaar![]()
Stal Jacobs vind ik nooit zo de moeite waard, ondanks dat het maar een halfuurtje rijden met trailer is.
Heb bericht gehad dat Exloo niet doorgaat dit jaar; ze krijgen de organisatie niet rond.
Sjaco schreef:liekec schreef:Ik ga zoals eerder vermeldt voor Exloo, vind hem te heftig voor zo aan het begin van het jaar![]()
Heb bericht gehad dat Exloo niet doorgaat dit jaar; ze krijgen de organisatie niet rond.
DewiFoto schreef:Wat zonde als Exloo niet doorgaat. Die had ik ook op mijn planning gezet voor een L rondje. Dan moeten we maar iets anders bedenken.
Zijn er nog mensen die dit jaar de Bavaria Trophy willen gaan rijden? De Bavaria selectiedag? Ik heb vorigjaar de selectiedag wel gereden en wil dit jaar ook kijken of we kunnen meedoen voor de trophy. Mensen daar ervaring mee of dat leuk/ een toevoeging is?
En hebben mensen ervaring met de eventingPRO teamchallenge? Lijkt me namelijk ook erg leuk om toch iets meer ‘samen’ te doen in deze individuele sportmaar weet niet zo goed waar ik een team vandaan moet halen