[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:24

SM, Ik ben momenteel op zoek naar regelgeving waarvan ik niet weet of het uberhaubt bestaat: een speld in hooiberg dus :+
Ben project manager/document controller van een eigen project, maar weet eerlijk gezegd te weinig van zowel de regelgeving als hetgene waar ik de regelgeving op moet toepassen... Ofwel, geen handige combi :')

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:41

Mootje: dat heet nou een uitdaging :D .
Evony verveelt zich. Ik word wel lekker bezig gehouden. Voor een vrijdag is het lekker druk hier op kantoor.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:57

Leliaardje schreef:
Caro: sommige tandartsen vijlen met electrische vijlen en dan moet je wel verdoven.

:j Deze doet ook alles elecktrisch en snap ook wel waarom hij zo verdoofd moest zijn. Ik vind het alleen jammer dat hij ze écht flink plat spuit. Paard was redelijk braaf en tanden vielen mee. Was wel overal wat scherp dus het was wel nodig. Mag morgen gewoon rijden, dus ben benieuwd of ik al iets ga merken zo snel. Ik vond het wel lang duren, maar goed werk heeft tijd nodig natuurlijk.
SM hoe duur was dat bij jou? Dit heeft me 100 euro gekost.

Raar maar waar: Vak van gisteren gehaaaaaald! :):) Nog met een 7 ook nog! Ik snap er niets van! Mevrouw die nagekeken heeft mag de rest van mijn tentamens ook wel nakijken! Haha!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:01

gefeliciteerd Anne! Lekkere meevaller toch!

Ik durf zo 1, 2, 3 niet te zeggen hoeveel het was, maar wel meer dan 100 euro per paard. Ik dacht 150 oid.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:02

Pff, wat een geld :oo
In 15 jaar eigen paard heb ik nog nooit een paard laten verdoven bij de TA. Paard weigerde ook die mondklem, dus zijn tong werd gewoon naar buiten getrokken :=

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:07

Anne wat een leuke meevaller! Een 7 is echt hartstikke netjes :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:09

Anne gefeliciteerd!!!! *\o/* Leuk joh, dat het zo mee valt!

Volgens mij als je echt gedegen de achterste kiezen wil vijlen, moet je wel met een mondklem werken. Al is het maar voor je eigen veiligheid! (vijligheid zou hier wel een leuke woordspeling zijn :+ ).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 15:11

Annetje: Gefeliciteerd met je 7 :D
Mootje: Ik heb 1x zelf geprobeerd om te kijken naar Woll haar tanden door haar tong naar buiten te trekken. Ging heel goed totdat ze geen zin meer had, toen had ik bijna geen duimnagel meer :=
Kris: Beterschap :(:)
Sarah: Klinkt goed *D

Ik ga maar eens wat Bossche Bollen inslaan :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:11

Lelie, Ik laat een paard wat slecht reageert op verdovingen niet platspuiten omdat hij superbraaf is, maar alleen zijn kaken stijf houdt met een klem om :n
Tong eruit was eigenlijk niet eens nodig :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:28

Hoi hoi

@ Tg mooi beest zeg die Veron! Echt zo'n stoertje! De Ziesto is wel heel soepel! Wat een elastiekje!
@ F_E sterkte met Joey bij de tandarts vandaag
@ Joki vervelend he van het hooks hoofdstel, het zat bij Zeus ook echt van geen kant toen. Wat vind je van de leerkwaliteit? Die vond ik namelijk echt heel erg op kunststof lijken :)
@ Mendy lekker geslapen dus! En werkse
@ Henny balen dat je val au deed maar effe kalm aan doen.
@ Kris beterschap

Leuke morgen gehad en nu ff lekker zitten.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:32

Leliaardje schreef:
Volgens mij als je echt gedegen de achterste kiezen wil vijlen, moet je wel met een mondklem werken. Al is het maar voor je eigen veiligheid! (vijligheid zou hier wel een leuke woordspeling zijn :+ ).

Dat denk ik ook! :j En ik moet zeggen, mij stond het altijd tegen die verdoving maar ook door de verdoving kon je beter bij de achterste kiezen komen. Je kon wel zien dat er toch vooral achteraan veel moest gebeuren (daar waren ook de wangen iets paarsig/gekneusd) dus ik denk dat mijn vorige tandarts stiekem toch niet helemaal achterin is kunnen komen. Ik vind het nog steeds niet fijn het verdoven, maar ik ben wel blij dat ik deze tandarts erbij gehad heb.

Ik ben nog steeds helemaal *\o/* van mijn cijfer! Echt gek!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:55

Ben supertrots op mijn kereltje. Wat een angst en wat deed hij zijn best. Dikke tranen van angst en radeloosheid. Maar kies 2 is eruit en we hebben hem niet eens hoeven fixeren. Zo knap van hem! Kies zat zo klem met die andere die al door was, dat hij al begon te ontsteken, net optijd eruit dus.

HH, zeker leuk om kennis te hebben gemaakt. Eric is nooit zo dol op "invallers" van buitenaf in de crosslessen. Maar ik had hem laten weten dat jij ervaring hebt. Dan heeft hij er minder moeite mee. Er zitten al genoeg kneuzen tussen die niets kunnen en/of durven. dus iemand met wat ervaring erbij is voor hem dan eerder handig dan vervelend.
Mijn dressuurproeven zijn het bekijken niet waard hoor. :o Thuis loopt hij momenteel best lekker, maar in de proef is hij het hele seizoen al niet te pruimen. Ben benieuwd wat hij zondag doet.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:58

Wat fijn dat het goed gegaan is bij de tandarts met / voor Joey *\o/*

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:01

En dit keer hadden we "maar" 40 minuten nodig ipv een uur.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:03

super van joey! Ik zag dat hij al is verwend met een lekker milkshake :D

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:04

Wat een beker he? niet normaal zo groot. We hebben hem samen soldaat gemaakt.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:22

[quote="EvonyHenny: uuh springruiters zitten juist toch te ver naar voren en cross ruiters achterover of ben ik nu blond :o? Of lees ik je zin verkeerd haha!
Mootje: kan ik werk overnemen, ik verveel me :+[/quote]

Nee je hebt gelijk. Ik zat dus ook te ver naar voren. Als resultaat dat ik z en flik flak voorover maakte.

@ Mo ben ook eht blij. Als je een buitenmens ben net als ik is de recherche zwaaaaar saai!!
@ Kris beterschap!
@ FE TOPPER!!!!!! Super goed van hem!! +:)+
@ SM ik heb de hoogste verzekering die er is. Tandarts kosten die je ter controle uitvoerd worden niet gedekt. Medisch dus bijvoorbeel een zwaar ontstoken kaak / kies wel. Das namelijk medisch.
@ Annetje er staat een paard bij ons op stal wat bijna dood is geweest door een zware koliek aanval. Alles wat helpt om zijn voer beter te verteren moet zij doen. 1 ding is 2x per jaar naar de TA. Dit deed zij 2 jaar lang bij een handtandarts die niet verdoofde. Uiteindelijk kwam Christy Dreesen bij ons op stal. Electrische TA welke samenwerkt met een DA. Die DA is er dus altijd bij. Nou verdoofd mond in de klemen lamp erop. Je wist niet wat je achterin die mond zag... Enkel haken. Dus het is echt in mijn ogen beter zoals jij hem nu ook hebt laten behandelen. Maar een rib uit je lijf zeker. Bij mj net as SM 150 euro.

Pijn valt mee. Gaat de goede kant op. Dacht rij Max maar ff kort lang en laag voor de spierpijn. NO WAY!! Hij had zoals gewoonlijk energie voor 10. Okay dan maar gewoon werken. Lekker gereden.
Nu weer aan het werk... Morgenochtend maar vroeg op knotten enz voor zondag want heb morgenavod weer late dienst. Maar in het blauw *\o/*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:23

Wat super FE, hopelijk gaat het zo steeds iets beter :D

Anne, gefeliciteerd met je cijfer :D
Ik was 60 euro kwijt bij de tandarts vorige keer.

Marijke, echt een paar fijne paar zo, echt blij mee :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:37

:evaw:

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:39

@ TG je hebt idd een stel fijne paarden onder je kont!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:44

Ik was gister voor de TA 100 euro pp kwijt.
Moet nog tot 7u maar geen zin meer.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:45

Oja vergeet ik helemaal. Anne nog gefeli!!

@ MM hoelang nog?? Nog maar even toch :))

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:45

@ BVW wat ist loss???

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:46

Thanks Henny, heb net als een gek zitten zoeken en wordt niet vergoed. Nouja laat het toch gebeuren hoor, maar zou een leuke meevaller zijn haha!

FE: Ik zag de foto ook al, wat heerlijk dat het goed is gegaan en wat knap van hem! +:)+

Dat verdoven vind ik niet zo erg, pony is snel gestresst en nu werd hij dat dus niet. Zo krijgt hij er ook geen rot ervaring mee. Kleine pony van mij is nog nooit gekeken maar ziet er prima uit. Degene die we hebben laten zien zag je ook bij dat het niet goed was. Maar die zou ik ook per se moeten verdoven, anders komt het niet goed :n

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:56

Ik zit te wachten te wachten op mijn zus, dan ga ik ff de cross lopen samen met zus, nichtje, Joey en de hond.

Hebben jullie de foto op fb ook gezien van mijn kleine dottige Brit en grote pluizige ragdoll? Die Ragdoll is 3x zo groot, hihi.