Wow Vief, dat is echt gaaf!!! Ik zeg lening bij de IB en gaan met die banaan
once in a lifetime experience! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
once in a lifetime experience!
9 dagen is meer dan lang genoeg!
Heerlijk zulk weer.
Toen A. Die had weer de wind in haar hoofd. Alleen maar hinneken en lomp doen. Nou ja ik erop en toen heeft ze een kwartier sprintjes getrokken naar het hek en toen viel het kwartje. Toen liep ze ook echt heerlijk. Zoekt al mooi mijn hand op enzo. Zwenkt nog wel uit in de wendingen, maar ik was al heel tevreden.

Ben dus nog maar ff mee wezen crashen bij iemand thuis, en ging vanochtend met de eerste bus terug naar Leiden 

Ben wel benieuwd naar Blingh 
) en ik had een 7 gehaald! Helemaal blij, zag er namelijk best tegenop aangezien je nogal kritische vragen krijgt hiervoor, maar ik kon ze gelukkig makkelijk beantwoorden. Weer 8 credits in the pocket. Nu nog 2 toetsen herkansen en stage natuurlijk en dan ben ik er van af!
Ik wil wel vaker zo een presentatie doen. lekker zittend op een stoel (voordeel van krukken!!).. dat scheelt in de presentatiestress 
Er waren continue privelessen en dan mag ik niks neerzetten. Wel heel fijn dressuur gereden. Morgenavond na de onderlinge wedstrijd maar een nieuwe poging wagen dan heeft normaal iedereen wel gereden en kan ik hopelijk toch nog even huppelen
.
)