Kris, het is hier heerlijk maar ben ook blij als ik weer thuis ben. 9 dagen is meer dan lang genoeg! Ik ben net alleen gruwelijk verbrand, dat heb je zo snel als bleekscheet.
Ka, zou je dan niet voor een beschermer gaan die goed ventileerd en zonder neopreen? Ik zoek zoiets voor op de wei aangezien Caap regelmatig zo debiel doet in de wei maar ik weet niet zo goed welke ik moet nemen. De Dalmar peesbeschermer of die tri-zone. Lastig! In ieder geval iets zonder neopreen, dat is zo ontzettend warm.
Wat een leuk aanbod vief! Die beschermers zien er iig welerg mooi uit. Evelien toch ben ik wel jaloers dt je bent verbrand. Heerlijk zulk weer.
Nou ik heb heerlijk gereden eigenlijk. C pobeerde er even onderuit te komen (doet ze nu telkens in het begin) maar liep uiteindelijk lekker. Ook een paar huppeltjes meegenomen. Toen A. Die had weer de wind in haar hoofd. Alleen maar hinneken en lomp doen. Nou ja ik erop en toen heeft ze een kwartier sprintjes getrokken naar het hek en toen viel het kwartje. Toen liep ze ook echt heerlijk. Zoekt al mooi mijn hand op enzo. Zwenkt nog wel uit in de wendingen, maar ik was al heel tevreden.
Joki, bedoel je Nijkerk? Daar kan je heel fijn rijden. Wel vaak dikke parcoursen maar wel heel eerlijk.
Ik word hier echt gillend gek, kleinste van bijna 1 jaar huilt al de hele dag. Is grieperig. Heb er al een zetpil ingeduwt en hij wil echt niet slapen. Moeders met tips??
Mootje, diarree is er al zat uitgekomen en Lau al geprobeerd, werkt niet haha.
Snoekiej
Geplaatst: 09-12-11 15:47
Goeiemiddag Ik ben spontaan na werk meegeweest iets drinken. Was met de bus, maar de laatste ging om kwart voor 12. Ben toch maar iets langer gebleven, en iemand zou me dan thuisbrengen naar mijn moeder in Leiden. Toen de kroeg dicht ging, kwam ineens naar boven rollen dat ik geen sleutels bij me had Ben dus nog maar ff mee wezen crashen bij iemand thuis, en ging vanochtend met de eerste bus terug naar Leiden Ik lag er om half 8 in, dus ben nu nog wel een beetje moe.
Evony
Geplaatst: 09-12-11 15:47
Ze waren niet te bereiken, nu net iemand aande telefoon gehad en ze sturen meteen iemand. Lekker op tijd haha.
AntheaV
Geplaatst: 09-12-11 16:09
Evony: Dat is niet echt lekker geregeld dus Snoekiej: Ach als het maar gezellig was toch! Sultan: Helaas geen tips van mijn kant. Renske: Veel plezier dit weekend
Kris, Perfect is altijd wel over vrolijk en fanatiek met rijden, maar dat van woensdag is nog niet eerder voorgekomen. Jeroen gezellig Ben wel benieuwd naar Blingh
Nu weer in de trein en vanavond nog even rijden, heb er eigenlijk niet zo veel zin in.
Lees vanavond bij. Zit nu op het werk maar het is zo rustig. Gaap Moet nog 3uur :s
AntheaV
Geplaatst: 09-12-11 16:57
Ik moest trouwens vanmorgen mijn tweedejaars project verdedigen (had ik dit jaar herkansd ) en ik had een 7 gehaald! Helemaal blij, zag er namelijk best tegenop aangezien je nogal kritische vragen krijgt hiervoor, maar ik kon ze gelukkig makkelijk beantwoorden. Weer 8 credits in the pocket. Nu nog 2 toetsen herkansen en stage natuurlijk en dan ben ik er van af!
daNiielle_
Geplaatst: 09-12-11 17:00
Als je een email krijgt en je twijfelt of die persoon het wel echt is, kan je dan ergens het IP-adres achterhalen?
Gefeliciteerd anthea! Altijd fijn dat soort dingen
TeeGee
Geplaatst: 09-12-11 17:17
Goed bezig Anthea!!
Mendy, tijd gaat echt langzaam als het rustig is!
Mister T
Geplaatst: 09-12-11 17:33
Zo ik ben terug van een presentatie op school. Gebracht met de auto, ideaal! Ik wil wel vaker zo een presentatie doen. lekker zittend op een stoel (voordeel van krukken!!).. dat scheelt in de presentatiestress Vanavond krijg ik ziekenbezoek haha en mag ik weer wat loopoefeningen door de kamer doen.
@vief wat een eer dat je daarvoor gevraagd bent zeg! @ Evelien.. poeh ik ben jaloers! klinkt heerlijk.. even 9dagen weg! @Anthea.. gefeliciteerd @danielle.. ik weet niet precies hoe je achter de IP adres van een email komt. Ik ken wel een site die ik altijd op mijn stage gebruikte op websites te checken op fraude enzo. http://whois.domaintools.com/ Hierop kan je zien wie erachter zit, maar ik weet niet of het werkt met een emailadress. Suc6!
Joki
Geplaatst: 09-12-11 17:37
Anthea netjes van je 7 Danielle geen idee Sultank is nu klaar met werken Snoek als het maar gezellig was
Dik parcours in Nijkerk dan moet ik maar even vragen aan mijn instructrice of ik het kan. Volgens mij waren we in het stadium beland van niet zeiken maar rijden maar dat weet ik na onze stop niet zeker.
Vandaag niet kunnen huppelen Er waren continue privelessen en dan mag ik niks neerzetten. Wel heel fijn dressuur gereden. Morgenavond na de onderlinge wedstrijd maar een nieuwe poging wagen dan heeft normaal iedereen wel gereden en kan ik hopelijk toch nog even huppelen
Sann: fijn weekend vast, want zo te horen is dat al begonnen! MisterT: zelf ook presentatie gehad? Anthea: proficiat, dat soort dingen zijn altijd fijn om te halen! Sultank: sterkte ermee, met tips kan ik je helaas niet helpen. Beesten krijg ik wel stil maar kinderen gaan meestal huilen bij mij Snoek: leuke nacht gehad dus . Margriet: lekker gereden dus! Vief: voor hoelang zou dat zijn dan? Deze kans krijg je wel maar een keer... Als je achteraf zou denken dat je er spijt van hebt dat je het niet gedaan hebt, moet je het dus wel doen! (en daarom studeer ik dus zo lang ) Laura: wat voor congres ben je heen?
Ik heb deze week een bijzondere patient gehad (fretje), met een aandoening die nog nooit bij een fret beschreven is. Co-maatje en ik hebben even bij de docent gepord en nu mogen we er een case report van gaan schrijven en publiceren in een Engels of Amerikaans tijdschrift!