Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
floor01 schreef:Billy: ik kan me voorstellen dat een studie moeilijk te combineren was met het paardenleven. Ik blijf echter nog steeds van mening dat de studie diergeneeskunde best prima te doen is, maar je hebt inderdaad wel bovengemiddeld aantal contacturen en moet veel lezen. Overigens heb ik het idee dat nu met de Bachelor/Master structuur het voor veel mensen prettiger leren is omdat ze nog maar 1 vak tegelijk hebben. Justin Maarse studeert trouwens ook diergeneeskunde (nu alweer 3e jaars volgens mij) en die rijdt ook nog volop mee in de wedstrijdsport, anders moet je hem eens benaderen?
Sussie85 schreef:Floor en Billy: mijn zusje heeft haar geneeskundestudie tot aan haar co-schappen ook goed kunnen combineren met de paarden. Maar nu ze co-schappen loopt is dat toch echt een ander verhaal. Dus Billy, ik ben het wel met Floor eens dat het zeker de eerste jaren best te combineren is met de paarden. Mits de paarden in de buurt van je studieplaats staan.
_lautje_ schreef:Ben net gebeld door de mishandelaar van Challenge![]()
Of het nu goed ging en hij braaf was. had de reacties ook gelezen.
bvw schreef:_lautje_ schreef:Ben net gebeld door de mishandelaar van Challenge![]()
Of het nu goed ging en hij braaf was. had de reacties ook gelezen.
heeft hij de dierenbescherming niet op zijn dak gehad
Ben net bij EJ geweest om handschoentjes te kopen zodat ik in vervolg niet mijn hand ophaal aan de teugels. Helaas voor mijn portemonnee kwam ik ook thuis met een nieuw stel trainingslaarzen...
Sussie85 schreef:ik weet alweer hoe het zit volgens mij. Frits is het veulen en die staat in de opfok, toch?