Mn studie werk is af...
Mn oma zal vannacht overlijden...
Tijd om de dag maar af te sluiten. Ik ga douchen en lekker warm mn nestje in en zie morgen wel weer welk nieuw onheil er over de dag hangt...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anne_ schreef:Pff rare verkiezingen hoor..
Ben wel blij dat Bos iig niet gewonnen heeft
miss_jumpy schreef:Pina, er moet nog gekeken worden welke partijen nu uiteindelijk met elkaar gaan regeren. Zo zal de grootste partij, CDA, gaan proberen partners te zoeken waarmee het wil regeren. In principe moeten die met elkaar een meerderheid vormen, dus minimaal 75 zetels. Het CDA zou bijvoorbeeld met de VVD willen, maar dan hebben ze niet genoeg zetels.
Met het PvdA erbij heb je wel genoeg zetels, maar die zullen niet samen willen met de VVD. Dus het wordt een heel geharrewar, wie KAN en wie WIL met elkaar regeren. Komt het CDA er niet uit, dan zou de PvdA een coalitie kunnen proberen te vormen.
En als ze er echt niet uitkomen kunnen ze ook met een minderheidskabinet gaan regeren, dus met minder dan 75 zetels. dat is alleen niet wenselijk want dan kan de tweede kamer alles tegenhouden. Volgens mij....
Tenminste, zo denk ik dat het werkt![]()
Dit kan maanden gaan duren. In die tijd zal iemand aangewezen worden die gaat helpen bemiddelen. Maar eerst gaan ze vrijdag bij de koningin op bezoek
Scum schreef:Dat klopt helemaal MJ. Ik moet bekennen dat ik toch ook alleen VVD heb gestemd voor mijn eigen portemonnee
Oro is trouwens helemaal mooi kaal geworden. Hij was ontzettend lief. Ik had hem gewoon aan 1 ketting vast en hij stond met 1 been op rust. Af en toe keek hij heel lief om van: bazinnetje, gaat het allemaal nog wel goed?
minnie_muis schreef:productschappen?