Haha dat met die kinderen wordt ruzie hoor. Zij zit ermee en die vriend niet, zijn zijn neefjes. Lijkt mij echt strontvervelend. Ik zou sowieso die deur dicht gegooid hebben toen ik daar ging wonen. Hier zie je dat ook veel van die gedeelde tuinen, zou ik eeeeecht niet willen al was de buurvrouw nog zo lief!
SM heeft goed getraind. Klinkt alsof jullie heel lekker gaan!
BVW ik heb ook altijd last van mijn sporen, maar dat heeft geen zin of ik ze verbuig of niet. Ik rijd er nu gewoon niet meer mee.
TG vosje is op de foto niet veel bijzonders, maar dat filmpje!
Vies is trouwens net zo schraal/mager. Die is nu alles om aan het zetten in spieren, dus die ziet er niet uit. Hij krijgt nu ook wat meer brokken, kijken of dat werkt.FE succes met Joey!
Ik ben druk bezig met school. Gisteren het eerste tentamen verprutst. 10 vragen waarvan ik maar bij 2 vragen echt iets in wist te vullen
Bij de rest heb ik gewoon gestrooid met kennis over het onderwerp en geprobeerd het antwoord op de vraag te bluffen. Zal dus niet veel worden ben ik bang. Maandag en vrijdag weer tentamen, dus ik moet flink aan de bak. Maandag ook twee wetenschappelijke artikelen inleveren, dus ik heb genoeg te doen.Vanmiddag komt de tandarts ook voor Vies. Ben benieuwd!
Deed behoorlijk au maar diclofenac doet wonderen 

.
?
Doe nu dus ook even gauw een zwaai vanaf stage.
en dus niet echt aanwezig hier. probeer wel al het dagelijkse te doen, maar veel lukt me niet echt. Ik lees als de koorts gezakt is wel weer bij dames!
). Ga waarschijnlijk wel binnenkort een afspraak maken bij "zo'n TA". Ben benieuwd.
Of lees ik je zin verkeerd haha!