[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:28

leli mooie foto's weer! Grappig dat je erbij zet dat Giga de trakheners spannend vond, als je naar de gezichtsuitdrukking van haar kijkt is daar niets van te zien! Giga heeft altijd zo'n rustige uitstraling. Bij Vies zie je het meteen als hij het eng vindt, dan gaan de oren erop en zijn de ogen 3x zo groot.

Haha dat met die kinderen wordt ruzie hoor. Zij zit ermee en die vriend niet, zijn zijn neefjes. Lijkt mij echt strontvervelend. Ik zou sowieso die deur dicht gegooid hebben toen ik daar ging wonen. Hier zie je dat ook veel van die gedeelde tuinen, zou ik eeeeecht niet willen al was de buurvrouw nog zo lief!

SM heeft goed getraind. Klinkt alsof jullie heel lekker gaan!

BVW ik heb ook altijd last van mijn sporen, maar dat heeft geen zin of ik ze verbuig of niet. Ik rijd er nu gewoon niet meer mee.

TG vosje is op de foto niet veel bijzonders, maar dat filmpje! :~ Vies is trouwens net zo schraal/mager. Die is nu alles om aan het zetten in spieren, dus die ziet er niet uit. Hij krijgt nu ook wat meer brokken, kijken of dat werkt.

FE succes met Joey!

Ik ben druk bezig met school. Gisteren het eerste tentamen verprutst. 10 vragen waarvan ik maar bij 2 vragen echt iets in wist te vullen :x Bij de rest heb ik gewoon gestrooid met kennis over het onderwerp en geprobeerd het antwoord op de vraag te bluffen. Zal dus niet veel worden ben ik bang. Maandag en vrijdag weer tentamen, dus ik moet flink aan de bak. Maandag ook twee wetenschappelijke artikelen inleveren, dus ik heb genoeg te doen.
Vanmiddag komt de tandarts ook voor Vies. Ben benieuwd!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:34

wat erg als je zulke buurkindjes hebt. zou echt knettergek worden en er zeker iets van zeggen
karen leuke paarden
lielle mooi dat er een avond bij gekomen is.
noor is een beetje ziekjes

zo he wat goed geslapen zeg. lag ong half 11 in bed en schrok net om half 10 wakker.
zo laat ben ik nog nooit opgestaan. dus nu alles maar even snel doen. vanmiddag werken

maximiliano

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:36

@ Mirthe nogmaala gefeliciteerd!!
@ Eef wat een mooi veulen!
@ Magreet wat is het een knap kind!!!! (foto fb)
@ Mister T succes! Zeikregen en harde wind hier! Woon hooguit 2 km van Scheveningen! Voordeel veel tenten hebben BBQ ook voor binnen!
@ FE leuk je gezien te hebben!! Dankzij jou kon ik nog meetrainen gister! Was echt super leuk en meteen afgesproken vaker te komen! Ik heb ook nooit problemen met een trakehener! Zondag nog 2x zondr problemen die hoge in Moordrecht gesprongen! Deze leverde bij mij toch een val op! Blijkbaar is het gat heel opvallend ofZo!
Succes zo met Joey! Hopelijk valt het mee voor hem! Ik ben al vroeg om cross te lopen zondag! Kom ik denk ff bij je dressuur kijken!

Nouja zoals te lezen heb ik gister extra trainmoment in kunnen lassen! Ging goed! GEEN weigeringen op de 1ste!!!!!! Alleen de trakehener 2x waarvan 1 val :D Deed behoorlijk au maar diclofenac doet wonderen :P
Water ging ook top! Zo volle galop erdoor! Afsprong ook top! Durf het aan zondag!!
Nu vlug naar stal want zo weer werken! Laatste dag recherche!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:37

Heerlijk Men! Zal je lichaam het nodig hebben gehad!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:37

FE, sterkte bij de tandarts met Joey!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:38

annetje: gaat vies elk jaar naar de tandarts? En succes met je tentamens! Balen dat die eerste niet zoveel is geworden :(:)
en gaat idd erg lekker bij mij :o

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:39

henny dat zou vast. wel slecht geslapen door verkoudheid/hoesten maar met een pilletje slaap je dus bijna een klokje rond.
morgen maar niet doen want wilde even bij bay en ol voetjes opscheren en dan foto's maken op cc als het droog is.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:51

HH fijn zeg! Alleen sterkte met je val!
Succes zondag :)
en laatste dag recherche? Wat ga je dan doen?

Mendy, lekker dat je zo goed geslapen hebt!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:56

suikermeisje schreef:
annetje: gaat vies elk jaar naar de tandarts? En succes met je tentamens! Balen dat die eerste niet zoveel is geworden :(:)
en gaat idd erg lekker bij mij :o
Normaal gaat hij ieder jaar en wordt dan handmatig behandeld. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoelang geleden hij geweest is. Ik denk dat ik het door de blessure namelijk vergeten ben en dat we nu een half jaar 'te laat' zijn. Mijn eigen tandarts kan niet meer komen (heeft geen andere klanten meer hier en zou dan kiiiiiiilometers om moeten rijden voor mij) en dus komt er vandaag iemand die altijd op stal komt voor de andere paarden. Hij doet alles elecktrisch en verdoofd. Ik ben heel benieuwd wat hij van Vies zijn gebit gaat vinden en of Vies zich laat verdoven. Viesje is nogal selectief over mensen die prikjes mogen zetten namelijk. :P

HH fijn dat je nog hebt kunnen trainen. Volgende keer wel blijven zitten he!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:58

Anne, Balen van je tentamen! Hopelijk valt het alsnog mee :)
Mendy heeft heerlijk uitgeslapen en moet zich nu haasten!
Mel, Succes met Joey bij de TA!
Henny, Je moet ook niet vooruit springen hè :P Waar ga je heen binnen het korps dat je stopt bij de recherche?

Pff, Ik ben druk druk druk... Wordt helemaal platgemaild :')

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:07

Haha ik cross als een springruiter volgens Eric! Dus niet netjes meegaan voor de afzet! Altijd terug zitten! Dat blijkt want Max zette af, zag het gat stopte toch en zo een salto voorover! Haha!
Ergste was..., groep van 5, 4 max. 12 jaar oud en ik! Wie valt er alleen?? Ik!

@ Mo zat tijdelijk bij de recherche omdat ze mensen tekort hadden! Ga vanaf morgen terug de ploeg ip weer lekker de surveillance in! Ook al maak je niet altijd leuke dingen mee... Ik vibd het het leukst!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:11

Henny, Hield je je wel aan de regel 'Do not look into the hole' :D
Leuk dat je terug gaat naar surveillance!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:56

Oh, wat gaan jullie weer hard. Kan het niet bijhouden hoor.
Henny: balen van je vliegles, fijn dat alles heel is! Mootje: ik zag op de foto's dat Laurie zich ook niet altijd aan die regel houdt }> .
Henny: ik dacht dat recherche juist leuker gevonden werd? Of is dat alleen in de Engelse crime-series, waar het een straf is als je in uniform moet :o 8-) ?

FE: succes bij de tandarts (maar denk dat ik daar te laat mee ben).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:03

@ annetje doen de ta alles met verdoving bij jullie? Mijn paarden hebben nooit een verdoving gehad. Als ze vervelend zijn een praam erop. Mijn ruin ging altijd op zijn knieeen liggen. Die van mij gaat normaal ook 1x per jaar maar die oude is geloof ik nog nooit geweest dus die mag ook wel een keer. Dit jaar ben ik ook al te laat.
Ik heb geen proffesionele TA maar volgens diversen Da kan ik beter hem hebben dan een TA. Alleen bij speciale dingen haal ik er een echte bij. Ik betaal nu ook maar 15 of 20 euro per keer.
@ Henny top dat je training goed ging. Jammer van je val.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:05

hennydehart schreef:
Haha ik cross als een springruiter volgens Eric! Dus niet netjes meegaan voor de afzet! Altijd terug zitten! Dat blijkt want Max zette af, zag het gat stopte toch en zo een salto voorover! Haha!
Ergste was..., groep van 5, 4 max. 12 jaar oud en ik! Wie valt er alleen?? Ik!

@ Mo zat tijdelijk bij de recherche omdat ze mensen tekort hadden! Ga vanaf morgen terug de ploeg ip weer lekker de surveillance in! Ook al maak je niet altijd leuke dingen mee... Ik vibd het het leukst!

Aha vandaar, mijn vraag ook beantwoord haha!
Maar wat voor regel is dat dan? Ik zit voor de sprong altijd terug omdat ik dan het idee heb meer te vertellen, daarna gelijk weer in verlichte zit.
En dat zul je altijd zien haha! Paste je wel een beetje tussen die kinderen?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:15

Caro: sommige tandartsen vijlen met electrische vijlen en dan moet je wel verdoven.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:23

Is goed Noor!
Verder gefeliciteerd voor Mirthe en sterkte bij de tandarts zo FE.

Ik lees wel mee, maar heb het zo druk dat ik slecht kan reageren. Y;( Doe nu dus ook even gauw een zwaai vanaf stage. :wave:

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:25

hier gister ook de tandarts geweest en wordt er wel iets verdooft. idd ook met electrische vijlen.
laat eigenlijk elk jaar controleren

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:26

Even ego.... Ik ben ziek %) en dus niet echt aanwezig hier. probeer wel al het dagelijkse te doen, maar veel lukt me niet echt. Ik lees als de koorts gezakt is wel weer bij dames!

Leli, vorige week 3 paarden door de TA laten doen. Met electrische vijl. Hij heeft er maar 1tje hoeven verdoven. De andere twee vonden het wel best. Ook geen praam ofzo!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:26

beterschap kris!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:45

Kris beterschap!
Wij hebben in januari een paar paarden laten doen die last van hun gebit hadden. En ook verdoofd en door de dierenarts laten doen, een rib uit je lijf haha! Was een duur grapje, maar wel het beste. En bij de E pony die ik rijd moesten 2 wolfstandjes getrokken worden.

Ik moet maar eens in de verzekering kijken van Dakar of dat ook wordt vergoed. Ziektekosten worden 80% vergoed. Iemand ervaring mee? (Bij EFO verzekerd)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:49

Ik heb zelf nog geen ervaring met een TA die electrisch werkt (behalve dan mijn eigen tandarts, maar ik laat alles direct verdoven :Y) ). Ga waarschijnlijk wel binnenkort een afspraak maken bij "zo'n TA". Ben benieuwd.

Kris, beterschap :(:) :(:) .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:06

kris beterschap! Ga je zondag wel starten als je je weer wat beter voelt?
Henny deed even voor hoe het niet moet

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:16

bvw schreef:
Evony lekker! Wanneer heb je weer cc?

Weet ik niet helaas, vaders is druk bezig met verbouwen en heeft geen puf om daarnaast mee op cc te gaan, wat opzich heel logisch is. Maar wel heel jammer als ze zo ruig als gister makkelijk rondje 1,20 springt :Y)

Goedenmiddag, ik verveel me een beetje -O-
Tis heel rustig op stage, en doe nu in mijn eentje dit onderdeel. Zit dus ook alleen in een kantoor want collega is op vakantie.
Wel leuk weekend voor de boeg! Paardenrijden, familie komt op bezoek en elke avond feest want de voetbalvereniging bestaat wel 25 jaar en daar moet flink om gefeest worden haha!

Kris: beterschap!
Eef: het is echt een lekkerding!
Sann: ik mist je al, wel alles goed verder?
Henny: uuh springruiters zitten juist toch te ver naar voren en cross ruiters achterover of ben ik nu blond :o? Of lees ik je zin verkeerd haha!
Mootje: kan ik werk overnemen, ik verveel me :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:24

Middag!!

Kris, beterschap!!
Eef, wat een knap veulen! Mooie lange benen voor de cross :D

Onze TA komt uit Limburg, echt geweldige man! Hij heeft een kleine elektrische vijl die in zn hand past en die bedient hij met zn voet. Hij doet 90% zonder verdoving. Hij gebruikt overigens ook niet z'on gebit.