[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 17:31

Vanmorgenmet me jonge op cc geweest. Hij vond het juryhok wel eng. Dus die spanning zit er wel iets in. Maar ik was super tevreden 166 en 167. Staat er op mijn coupon paard lijkt onervaren. Duh. Was 1e keer maar dat weet de jury niet haha

En daarna met zoeff en die liep zo fijn :D
Maar de punten vielen tegen 2x 168

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 17:37

Itsmexx, Netjes voor de eerste keer, dus! Soms hebben jury's wel vaker opmerkingen dat je denkt :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 17:40

Goeiemiddag,

Wauw Vief wat een mooie jasjes. Is niet goed voor mij! :+
Balen dat je net geen wp hebt gereden Heleen. Maar dan is 202 nog netjes met mislukte keertwendingen.
Ben net terug van een lekkere buitenrit. Zijn naar de Needse Berg geweest waar je makkelijk een paar uur kunt vertoeven. Lekker stukken gegalopeerd, en bultje op en af geweest. (goed voor mijn vertrouwen na mijn snoekduik vorig jaar Markelo op bultjes) En zeus vond het geweldig. De hele terug weg heeft ie staan stuiteren. Energie genoeg dus ik hoop dat we deze stijgende lijn vast kunnen houden!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 17:41

Netjes Mendy, als je zelf tevreden bent is het toch goed? En ik vind het altijd wel fijn als ze de 1e keer gewoon braaf zijn en binnen de bordjes blijven (nou is dat niet zo moeilijk met een binnen wedstrijd maar toch)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 17:54

blingh ging best lekker weer! was tevreden, de 3 merries hebben allemaal minuutje of 5 aan de longe gelopen met dienke... vonden ze fijn!!! spul begint ook lekker te verharen.

@ vief: leuke jasjes!!!
@ marijke: dan istie zeker fris!!!
@ itsme: grappig is dat dan, wel mooi dat je gewoon tevreden bent met de eerste keer..
@ (naam vergeten) buiten inrijden met dit weer en zo'n wind is idd geen pretje.. toch nog nette punten dus!
@ margreet: op die duitsers na klinkt het als een leuke weekend weg!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:00

Ben gewoon bijna van mijn paard gewaaid!! Kreeg de motor niet helemaal aan in het begin, maar hij liep wel lekker door zijn lijf en met de motor kwam het later ook nog goed. Wel beetje spannend af en toe met die harde wind!
Nu moet ik eigenlijk nog hardlopen, maar met die wind is het echt geen doen hoor! Dus volgende week maar 4 keer. Moet goed komen :)

@ Heleen: dhr. Sturm is inderdaad wat ouderwets met sommige dingen, maar rij meestal toch wel aardige punten bij hem :j . 202 is wel wat zuur trouwens...
@ Weule: fijn dat Bling goed liep.
@ Vief: ga straks even bij je jasjes kijken :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:03

:O) Ik ben nogsteeds niet begonnen Noor :o
Ik ga trouwens het advies van je moeder maar opvolgen: Goed stofzuigen!
Weule, Je paarden vinden Dienke dus wel gezellig?
MM, Klinkt goed! Ben je niet weggewaaid?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:04

Lekker gereden dus MM. Ben zo jaloers op mensen die dichtbij bos/strand wonen!!
Oh ja.. stofzuigen :(

Wel beginnen hoor Mootje, zonde van je schoenen ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:08

@ mootje: ja hoor, winola mag ook straks met dienke aan't werk..., dus dat moet ook wel..
succes met stofzuigen dames :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:12

:wave:

K heb thuis ook weer gereden. Toch wel prettig om niet meer naar de manege te hoeven. De wind geven ze niks om, dus das ideaal. Stallen zijn schoon... zometeen ze nog ff binnen zetten en voeren en dan weer richting E'de.

@ Jeroen: blingh vond die vakantie vast erg vervelend! Wanneer moet je weer starten? Alles goed met Winola?

@ Mootje: netjes gereden zeg! Volgende week weer springen? En een hindernis van 2m breed??? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Of lees ik het verkeerd.

@ Noor: hop hop, aan de studie! :P En succes met stofzuigen!

@ Vief: je hebt weer een aantal echt TE mooi jasjes zeg... Die CO is ook wel gaaf, beetje jammer dat het niet mijn maat is.

@ Mendy: balen van je punten. Bij zo'n jonkie zou het me idd ook niet kunnen schelen welke punten ik heb. Als ze eerst maar eens leren de baan goed rond te gaan :j Wel balen van die andere zeg. Wat had je voor commentaar dan?

@ Heleen: gefeliciteerd met je 1e prijs! Maar idd laag gepunt zeg.... Andere proef had je geen prijs?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:17

@ mandy: geloof zaterdag of zondag naar lochem weer, dus keer of 3/4 rijden nog voor die tijd, hij gaat toch niet mee om te winnen, maar om te leren...

Winola is topfit.... niks aan te zien, wordt nu alleen iets hengstig (8 dagen), verder topfit geloof ik.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:19

Gaat ze dit jaar weer onder de hengst dan? Of een jaartje de sport in?

Dat winnen dan komt vanzelf wel toch? Eerst maar beetje leren fatsoenlijk de baan rond te gaan, zonder spanning.

Ik zal de paarden eens uit de wei vissen en richting huis gaan :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:19

Rowo, De balken waren 2 meter breed ipv 4 meter :)
Fijn dat je niet meer naar de manege hoeft. Scheelt een hoop gedoe en tijd!
Weule, Fijn dat Winola zo fit is.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:23

Nee ben niet weggewaaid, Mootje was juist helemaal geen wind in zo'n bos. Viel ons gewoon op. Op die bospaden was niks geen wind en op de open vlaktes wel wat meer maar zeker niet vervelend. Was echt genieten.
Noor wij moeten ook een kleine km langs de rondweg willen we in het ene bos terecht komen. Het andere bos is denk ik 100 m langs de rondweg.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:26

@ rowo: och, als tie maar net geld opbrengt en verkocht wordt, ben ik al tevreden. hahaha...
Wino wordt gewoon weer gedekt, het is een fokmerrie, geen sportpaard, mede door de vorige toestanden/keizersnee zijn er toch lichamelijk paar kleine dingen die een sportcarriere niet helemaal bevorderen. Ze mag wel onder het zadel, maar dan als erbij.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:29

Jammer Heleen! Maar als je het al verwacht had bij die jury is het heel netjes hoe dichtbij je er zat! :)
Klinkt heerlijk zo’n zondag Shanouk. Veel plezier vanavond!
Als het voor jouw gevoel maar fijn ging Itsme!
Marijke lekker het bos in geweest. :D
Volgende week maar 4 keer hardlopen.. Pfft, hoe je dat zegt Noor! Ik kan me er al niet toe zetten om 1 keer in de week te gaan hard lopen. :+

Over jury’s gesproken… Vinden jullie dat iemand kan jureren die aan 1 oog blind is en zo nu en dan dubbel ziet? Ben wel eens benieuwd naar meer meningen dan die ik nu heb. :)
Ik heb heerlijk in het bos gereden net! Morgen longeren en dan gaan we weer eens aan de bak.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:30

hahahahaha Sannn. Ik denk dat de meeste jury's dubbel zien en aan 1 oog blind zijn hahahahaha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:39

Gefeliciteerd Heleen! Jammer dat je net geen winst had.
Saar, bedoel je Timmer? Die vind ik echt geweldig. Rijdt eigenlijk altijd punten bij hem, zowel met dressuur als springen (hoge stijlpunten). Gezellige man, schrijf ook graag bij hem.
Jammer van je punten Mendy
Vief, heb je advertentie doorgestuurd naar iemand die op zoek is naar een bruine CO :)

Nog een filmpje van gister, die man is 64 jaar meen ik, en rijdt nog heel veel paarden. Ook nog in het Z, echt respect! Maar het ging tijdens Jump&Bike niet helemaal goed :') http://www.youtube.com/watch?v=B3PQRHeAsvI

Vossie deed het vandaag prima. Liep foutloos en de barrage ook. Liep ook wel fijn kort. Basistempo in het parcours gaat al een stuk beter. Had nog een 3e prijs. Zal zo even filmpje uploaden.

Net zijn de opa en oma van mijn vader uitgestrooid door mijn opa en zijn zus. Gelukkig hielden ze geen toespraken, t was donders koud :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:40

Jantine: Gefeliciteerd!
JN: top vakantie gehad dus. :D
Mo: Goed zoooooo!
Caro: fijn dat de ruin het zo goed deed.
Margreet: sommige mensen.... :(
Heleen: Gefeliciteerd met je prijs, het is en blijft een jurysport.
Mendy: jammer van je punten, volgende keer beter.
Vief: mooie jasjes. Eigenlijk is 3 wel genoeg. :+
MM: soms lijkt dat inderdaad wel zo.

Ik ben net thuis, vandaag met Borex en Capri in Hulten geweest, Lielle ook nog even gesproken. Met Borex heb ik alleen BB gereden na zijn aanvaring met een balk in Riel. :+ Hij liep simpel foutloos, nog wat op de kop en niet altijd helemaal goed te regelen maar dat komt wel weer.
Met Capri was ik 4e, hij liep erg fijn. Nog 1 of 2 keer L en dan gaan we het maar eens in het M proberen.

Jan van Beek is vandaag in Hulten van zijn paard gevallen, arm op twee plaatsen gebroken en hij gaat morgen onder het mes. Wel ontzettend zuur..... Was ook nog eens de arm waar al een plaat in zit. Zijn arm hing er echt niet goed bij, echt helemaal door.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:49

Zo das balen voor Jan van Beek.
Mistid grappig filmpje... lijkt wel vooruitgespoeld gefeliciteerd met je prijs!
Fijn dat Borex simpel nul liep. En gefeliciteerd met je prijs.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:53

Rowo: asocial goede punten zeg !
Mootje: Super dat het springen zo goed ging!
Sann: ik denk dat zo iemand best veel kan zien als bijvoorbeeld instructeur, maar als jury zou ik zo iemand denk ik toch liever niet hebben.
Mirthe: leuk filpje van jou in de Jump and Bike, hier organiseren ze nooit van dat soort leuke spellen, alleen mar klassieke en twee-fasen parcoursen (progressief is al heel bijzonder hier :+ ).
Eef: Fijn dat het springen goed ging, dat van Jan v Beek klinkt niet echt goed :n hopelijk valt de schade mee.

Zo even wat rijden met Bam, die is helemaal happy dat hij weer aan het werk mag :D .

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:59

Meld me even hier, maar heb niet bijgelezen!

Hier gaat het super. Ben niet meer met mijn zusje meegeweest. Gelukkig maar! `s ochtends rond een uur of 4 begon het te rommelen. Vanaf 6 uur lichte weeen. Tot een uur of 12 was het een ´piece of cake´. Daarna de vliezen gebroken en zat ik al op 8 cm. Sem had in het vruchtwater gepoept, dus we moesten nog snel naar het ziekenhuis. Met persweeen in de auto bij de verloskundige en daar aangekomen kon het gelijk beginnen. Nog een 3 kwartier later was onze flinke boy er al. Helemaal niet ingeknipt. 2 kleine hechtingen. Dus voor degene die nog moeten bevallen, het was heftig, maar echt wel goed te doen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:00

Heftig Jantine, gelukkig was het relatief snel gebeurd, nog gefeliciteerd *\o/* !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:01

Heey Jantine das goed nieuws! Super leuk voor jullie!

Haha toen je zus gister moest rijden en jij niet aan de kant stond om te kijken en ik je niet kon vinden wist ik al genoeg!
Geniet ervan!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:02

Ik had Marielle laten weten dat het begonnen was, die had zich helemaal niet meer kunnen concentreren en wou in eerste instantie ook niet op wedstrijd gaan.

Bevalling ging echt heerlijk snel en is me enorm meegevallen.Nu wel wat beurs natuurlijk, maar dat kan ook niet anders met zo´n flinke jongen. En het is toch zo´n tevreden kereltje!