Maar goed, mijn gevoel was heel goed en dat is het belangrijkst
Punten komen de volgende keer wel.Snoekiej: Veel plezier bij Vorstin
PB: Studeerse nog even!
Hier is het behoorlijk bewolkt nu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Punten komen de volgende keer wel.
.. Een geslaagd weekend voor jou dus
..
.
..
)...
.
.
, daar ben je ook mooi klaar mee .
.
.
..
.. Bij ons in de buurt zijn best veel dikke paarden, sommige krijgen anderhalve kilo biks per keer en doen niet meer als een uurtje in de bak hobbelen..
Veel mensen weten niet eens wat rond is van de bespiering of wat rond is van de vetzucht
...
.
, maar ze wordt wel al wat slanker
.... Een week niks doen en op de vette wei is echt funest voor haar.. vind ze ook weinig aan, want ze wordt er strontvervelend van. Regelmaat vind ze erg prettig
, zijn we lekker aan de slag gegaan.. (na een week verliezen ze niet veel conditie natuurlijk, maar ze was wel aardig vet geworden). 
..
Heb hem liggen in de dynamic variant. Moet wel zeggen rijd Het in de cross nu met een ophaal, maar dat is echt een verademing voor mij. Hij is nu op twee vingers te rijden en heel licht in de hand. En omdat ik hem alleen met crossen gebruik en er zo min mogelijk aankom stompt hij ook niet af erop.
Volgens Rob wordt ik niet zomaar aangerand of verkracht
.
.
.
.
), op zijn rustdag mag hij lekker los rauzen in de longeerbak en krijgt hij ook wel beweging. Qwa voer ben ik er nog niet helmaal uit, hij kreeg 4 kilo voer over 3 beurten nu geminderd naar 3 kg, 0,5 tot 1 kilo slobber met een scheut zonnebloemolie. Hij stond altijd op kuil maar staat sinds een tijdje op hooi, vanwege slecht "koeien"kuil. Verder staat hij heel de ochtend op de wei en zet ik hem s'middags ook nog een tijdje buiten.
.
. 
Uiteindelijk een mooi plekje op de camping gevonden en de paarden op stal gezet. 'S avonds nog even gereden en toen werd het ons al duidelijk dat dressuur rijden op een heuvel toch niet echt gemakkelijk is
Toen het springen, ik had het echt niet verwacht maar mijn paard was echt behoorlijk geimponeerd door het hoofdterrein en ik had dus ook echt de grootste moeite om op het terrein te komen
Ze was echt knettergek en ik moest alle zeilen bijzetten.... In het parcour had ik helaas nog erg veel spanning en een zeer sterk paard (en dan is een paard van 180 best heel groot en sterk
) Dus helaas twee balken. Eind van de middag er nog maar een keer opgestapt om over het hoofdterrein te stappen, gelukkig na een half uur ontspannen
Paard liep voor het eerst M en lief eigenlijk heel simpel foutloos, wel iets te langzaam maar ze liep zo fijn dat ik niet eens merkte dat het echt gigantisch heuvelachtig was
Gisteravond pas om 12 uur weer thuis en nu lekker bijkomen
Wat wel eens wil gebeuren bij een pelham is dat wanneer een paard echt sterk is ze er doorheen trekken... en dan heb je dus echt helamaal niks meer te vertellen... dat gebeurde mij zaterdag een beetje met springen, moet dus ook maar eens gaan bekijken of ik iets anders kan gebruiken