Hopelijk krijg je een andere tijd Vief!
En ik ben ook weer thuis
Vorstin lekker losgegooit vandaag. Ze voelt zich gelukkig al lekker thuis in haar nieuwe stalletje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vorstin lekker losgegooit vandaag. Ze voelt zich gelukkig al lekker thuis in haar nieuwe stalletje

Gelukkig lijkt het met het hengstje goed te gaan.

Mooie witte hekken en allemaal wapperend kuilplastic ernaast, op zich vond ie het niet eng in de zin van er niet langs willen ... maar hij liep wel heel erg in z'n schulpje teruggetrokken, hij kroop zowat. Werd later wel wat beter, maar daardoor ook steeds wat achter het bit. Toen naar binnen voor het proefje, hij transformeerde zomaar qua aanleuning ... kon ineens wel mooi op lengte lopen, vond het ook helemaal niet eng binnen ... waar ik echt heel erg blij mee ben
... hij heeft echt veel gehinnikt, hopend op reactie van buiten (kreeg die helaas niet) maar bleef wel mooi bij de les ... natuurlijk wel een beetje wiebelige proef. Kreeg 187 punten en een 3e prijs (exequo 2e eigenlijk). Dus ben helemaal blij, op naar het outdoorseizoen

rowo schreef:Ik had 196 - 2 de eerste keer.... dus had het net zo goed gedaan als jou ongeveer