Zou ook alles drie keer checken geloof ik!
Wat leuk Hilde

Veel plezier!
Sam vind het nog wel spannend, maar als mijn moeder mee gaat lukt het wel.
Echt grappig als er iemand anders meegaat wil hij niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Bedankt Gomir. misschien dat Numero Uno toch niet zo geschikt is voor Amulet, want je kent de amulets qua karakter. Ze is erg braaf en zal nooit slaan of iets dergelijks, maar enorm kijkerig en soms springerig. Dan maakt een Uno het vast niet veel beter. Want hij moet ook gwoon door een amateur te rijden zijn.
Scum schreef:Wat betreft de Lux... ivm de zoektocht naar een nieuw paard ben ik er wel een paar tegengekomen. Maar ik ben er niet helemaal van overdonderd.
Ben er eentje tegengekomen die heel fijn kon bewegen maar een zwak beenwerk had. En een andere die heel erg slap was. Kan zijn dat het net die paarden waren en dat de rest van de Lux nakomelingen over het algemeen beter scoren.
Lielle schreef:en, al gestemd? Ik vanochtend, was nr 28Rest van de dag heb ik nl geen tijd meer, ga vanavond al naar Amsterdam zodat we morgen geen files hebben naar Schiphol.
Lielle schreef:Ik hoop dat je gelijk krijgt Scum, als we een coalitie PvdA/SP/GL krijgen ga ik emigreren
Lielle schreef:Dat is dus precies het gevoel dat ik erbij heb.ik heb met name een hekel aan de demagogische manier van discussieren, niet inhoudelijk maar stemming maken. Doen meer politici, maar bij hem irriteert het me nog erger. Beetje Joop den Uyl zeg maar.
reeskees schreef:En bedankt... dan prik ik Friesland los bij de vastelandsgrenzen en gaan we als zelfstandig eiland rondzwerven over de wereld.![]()