[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:42

Ik heb geen leren laarzen, dus geen problemen Vork.

Hoe hebben jullie die 2 lampen dan staan? Aan welke zijde etc? Ik hoef er ook niet in te springen hoor in het donker, gaat mij erom dat ik me kan redden.

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:50

Simmie schreef:
Nee Scum, ik heb laarzen met ritsen. Scheelt een hoop gedoe.

Kijk, jij hebt ervaring! Haha, dit zijn de eerste leren laarzen in m'n carriere en was zo wijs om ze nog even flink in te vetten voordat ik er mee ging rijden Vork . Tsja, ik glibberde natuurlijk iedere keer uit die laarzen knecht vandaan en die laars leek bijna wel vacüum gezogen... Wat een gedoe! Maar denk dat het op den duur toch wel beter zit als die rubberen gevallen van me (waar ik met boterham zakjes in moest omdat ik anders de hele voering mee nam bij het uittrekken, en stinken joh! Clown Haha! ).

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:52

Bij mij staan ze tussen F en B en tussen H en E. Springen doe ik inderdaad ook niet, maar wel elke avond dressuren in de winter. Paarden schijnen veel beter in het donker te zien dan wij....wij hebben wel een vrij lichte bakbodem (zand) dus dat scheelt ook wel.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:53

Dat zeker. Ik had echt spijt dat ik niet veel eerder leren laarzen gekocht had. Mijn beenligging is er een stuk beter van geworden.

Ik ga proberen de CSI af te kijken waar ik gisteren bij in slaap gevallen ben. Trusten!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:54

ik moet ook nog ooit aan leren laarzen..

ga zo ER kijken. Heb net in de scheur gelegen om t taal blooper topic hier op bokt Tong uitsteken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:02

CarpeDiem schreef:

ga zo ER kijken. Heb net in de scheur gelegen om t taal blooper topic hier op bokt Tong uitsteken

Dat vind ik echt een geweldige serie!!! Helaas zijn er nu alleen maar herhalingen...

Ik ga slapen, morgenvroeg even kijken hoe het met Madine is, hopelijk kan ik dan nog droogblijven. Het weer zou weer slechter worden volgens mij...

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:04

ik heb t nog nooit gezien, dus volg t nu iedere avond ( t lukt nog...)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:04

Ik ben ooit maar aan 1 serie verslaafd geweest en dat was Heartbreak High Bloos Bloos

op een gegeven moment keken we zelfs eerst op nederland en daarna op een belgisch net waar ze nog lekker 2 jaar achterliepen!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:05

CD: maar ik kijk ook nog gewoon elke avond, het blijft spannend Vork

marieke: Heartbreak High was ik ook aan verslaafd, is er trouwens al een paar jaar niet meer op.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:07

Ik volg vrij weinig qua series op tv. Kijk bijna helemaal geen tv doordeweeks, of er moet een goede film zijn. Of ik moet toevallig in de gaten hebben dat Grissom (CSI) er is, dan kijk ik wel.
Het enige wat ik volg (al blijf ik er niet voor thuis) is Grey's Anatomy. Bloos

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:08

Gelukkig niet nee, zou ik elke dag eerder van kantoor moeten Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:09

Ik kijk momenteel helemaal niks! Ben minimaal 10 uur per dag kwijt aan werken en daarnaast nog 2 paarden rijden, naar trainingen, vriendje zien en bokken.....kijk misschien 2 films in de maand en daar blijft het bij. Misschien als er geen bokt zou zijn...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:20

Pinacolada schreef:
Ik heb geen leren laarzen, dus geen problemen Vork.

Hoe hebben jullie die 2 lampen dan staan? Aan welke zijde etc? Ik hoef er ook niet in te springen hoor in het donker, gaat mij erom dat ik me kan redden.

Lange zijde op ongeveer 1/3 en 2/3 van de lengte.
Meest optimale is drie lampen en dan een aan de overkant in het midden en die andere twee dan op ongeveer 1/4 en 3/4, maar dat is wel een enorm gedoe met kabel trekken als je al een bodem in je bak hebt liggen...(of je moet om de bak heen, maar dat is ook een dure grap)

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:22

TD: Foei, je mag je leren laarzen helemaal niet invetten Knipoog . Gewoon met schoenpoets of eventueel even met de vette lap waarmee je normaal je tuig poetst eroverheen.

Wij hebben 2 lampen aan 1 lange zijde van de 20x40 staan. Dat geeft echt meer dan voldoende licht, je kan dan zelfs in de naastliggende 20x60 prima rijden. Scheelt trouwens wel heel veel dat we wit zand in de bak hebben.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:52

@PC, ik heb 2 lampen van elk 500 watt (gewone halogeenlampen voor buiten van de Gamma) op de lange zijde staan. genoeg licht voor mn bak van 22 bij 50m. Springen doe ik niet bij lamplicht, balken draven etc wel. (beetje strategisch neerleggen)
Volgens mij kun je in het midden van de lange zijde ook wel een paal neerzetten met daarop 3 lampen. 1 schijnt schuin naar links, 1 schuin naar rechts en 1 rechtuit (naar beneden) Hiermee hoef je minder meters kabelgoot de te graven...

@Gomir, fijn dat je weer lekker gesprongen hebt. Goed vooruitzicht dat je toch snel weer kunt beginnen aan je opleiding.

Heb momenteel ook heel weinig tijd voor tv... Smorgens 6.30 van bed, paarden voeren, zelf voeren enz, werken tot ca 17.00 en dan nog 2 of 3 paarden rijden... hapje eten douchen en weer op bed...

GvdT, arme Gomie Ach gut

Leren rijlaarzen Stoom uit je oren Hamer Nagelbijten / Gniffelen heb ze te koop Haha! Rij altijd met leren chaps.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 00:28

Ik heb volgens mij al in geen weken tv gekeken Clown Zou echt niet weten wanneer ik dat ook nog moet doen...Bloos

Ik heb mijn inleiding van het artikel herschreven en mijn methode is aangevuld en her en der aangepast. De nieuwe tabellen heb ik af en aan de hand daarvan ga ik nu de resultatensectie afmaken.
Dan kan ik het allemaal morgenochtend netjes mailen en krijg ik het hopelijk vrijdag terug. Kan ik tijdens de vakantie van mijn begeleider de discussie afschrijven en dan krijg ik de boel misschien toch nog af voor 11 september Clown (maar dan moet hij niet na zijn vakantie weer met een briljant plan komen en de boel weer anders willen Tong uitsteken )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:01

Dat zou wel banketstaaf zijn Gomir, je krijgt het vast wel af!

Oooow, eerst trouwens Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 07:03

Scum, wat voor laarzenknecht heb je? Ik heb zo een die helemaal rond loopt, dan is het een stuk minder. Ik zweer trouwens bij leren laarzen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 07:14

tweedst trouwens *LOL*

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:16

oeh Scum ik had het ook altijd heel erg met mn oude laarzenknecht!
Echt pijnlijk (ik schold elke avond op dat ding Nagelbijten / Gniffelen )
Heb nu zon ronde inderdaad en nergens meer last van!
En ik rijd ook met (leren) chaps, heerlijk! Ben echt fan van die dingen!

Gomir, ik denk dat ik donderdag ochtend nog even kom werken Ja
Ik zorg voor de taart Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:21

ik kijk nu ook nog maar zelden tv, en meestal staat ie dan op discovery. Maar heartbreak high, dat was toch met Drazic?? Daar was ik ook gek van (of op Lovers )!

Dat met die laarzenknecht ken ik Scum Boos!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:22

Wij hebben bij de vereniging wel meer lampen staan, maar we willen in de winter ook gewoon kunnen springen in de buitenbak want we hebben geen binnenbak. Voor dressuur zijn de eisen uiteraard wel minder hoog!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:36

floor:: neej is niet van karin
Ik ben ook verslaafd aan CSI!! haha en nu vooral de nieuwe series die zijn echt wel sterk verbeterd
Huub is net vertrokken naar Aken(half 6!!)
ik ga nu naar mijn huisje en paardjes!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:38

miss_jumpy schreef:
ik kijk nu ook nog maar zelden tv, en meestal staat ie dan op discovery. Maar heartbreak high, dat was toch met Drazic?? Daar was ik ook gek van (of op Lovers )!

Vingers aflikken Haha!
Volgens mij was elk meisje daar gek op haha.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:53

Jaa..ik keek dat ook altijd!! 's middags half 5 ofzo!

Ik heb hier 2 lantaarnpalen liggen, maar ze moeten er nog in en dat scheelt weer heel probleem te zijn volgens pa. Tis maar net hoe groot je het probleem maakt volgens mij..maar ok..

Maar zla opschieten..naar school. Werk ze allemaal vandaag en sterkte met de leren laarzen Vork