.Hoe hebben jullie die 2 lampen dan staan? Aan welke zijde etc? Ik hoef er ook niet in te springen hoor in het donker, gaat mij erom dat ik me kan redden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Simmie schreef:Nee Scum, ik heb laarzen met ritsen. Scheelt een hoop gedoe.
. Tsja, ik glibberde natuurlijk iedere keer uit die laarzen knecht vandaan en die laars leek bijna wel vacüum gezogen... Wat een gedoe! Maar denk dat het op den duur toch wel beter zit als die rubberen gevallen van me (waar ik met boterham zakjes in moest omdat ik anders de hele voering mee nam bij het uittrekken, en stinken joh!
).
CarpeDiem schreef:
ga zo ER kijken. Heb net in de scheur gelegen om t taal blooper topic hier op bokt
Pinacolada schreef:Ik heb geen leren laarzen, dus geen problemen.
Hoe hebben jullie die 2 lampen dan staan? Aan welke zijde etc? Ik hoef er ook niet in te springen hoor in het donker, gaat mij erom dat ik me kan redden.
. Gewoon met schoenpoets of eventueel even met de vette lap waarmee je normaal je tuig poetst eroverheen.
heb ze te koop
Rij altijd met leren chaps.
Zou echt niet weten wanneer ik dat ook nog moet doen...
(maar dan moet hij niet na zijn vakantie weer met een briljant plan komen en de boel weer anders willen
)
)
)!

miss_jumpy schreef:ik kijk nu ook nog maar zelden tv, en meestal staat ie dan op discovery. Maar heartbreak high, dat was toch met Drazic?? Daar was ik ook gek van (of op)!