Dikke proficiat alweer Antonius! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

springen ging wat minder met ferro, afstanden waren niet zo goed vandaag.
florence123 schreef:Proficiat Antionius!! Ga maar terug naar de M! De L is peanuts voor jullie
florence123 schreef:Proficiat Antionius!! Ga maar terug naar de M! De L is peanuts voor jullie
Hier een 2de plaats in M2, heel tevreden want colo heeft pas 3x gewerkt na 3 weken rust. Ook Ferro ging voor de 2de plaats in L2springen ging wat minder met ferro, afstanden waren niet zo goed vandaag.
Hopelijk Evita ook.
Hoe doet Qui-que-bou het intussen nog? Al een flink ventje vermoed ik?
En ik heb geen flauw benul of ik dat allemaal nog wel in orde ga krijgen tegen dan.
Ik ben van Melle.
) dat er me dan niemand kan helpen
).
en die beesten liepen steeds goed
Ik had gewoon geen tijd. Nu dat zal wel niet ideaal zijn natuurlijk, maar volgens mij ook niet zo'n drama. Ik pushte hen ook niet tot 't einde ofzo en verwachtte dan ook geen speciale prestaties. Braaf zijn was en is voor mij al meer dan genoeg
) dus wij doen het ook rustig aan op straat etc. Die voeten dat heeft toch minstens een jaar nodig om beetje sterk te worden. Ik heb een smid die van voorbij Mechelen komt (naar't Gentse) en anatomisch-natuurlijke bekapt. Maar ik ga eens kijken om eventueel zelf tussentijds wat te vijlen aan Evita aangezien ik de enige ben die (soms) haar achterbenen kan nemen.
dus k zou nu gewoon weer B-starten, minstens een seizoen...
Shuddy kende ik echt al door en door. Als ik van hem viel was 't niet zo van schrik hebben. 'k Wist perfect waarom hij 't deed en of hij het nog zou doen.
Op mijn tempo, zolang ik me goed voel en idd de volgende stap als ik me er klaar voor voel.

die doet gewoon maar wat, (schijnbaar) zonder reden gewoon omdat ze er die bepaalde dag geen zin in heeft ofzo. Dus vervelend om in te schatten
die kan een hele cross foutloos rond lopen om dan in't inrijden van de jumping bruusk te weigeren voor een kruisje van 40cm
en ja dan lig ik er 90% van de tijd af