[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:38

Gefeliciteerd Texelse!
Mooie foto Anthea. :)
Hele fijne vakantie Mo!!

Kreeg op stage te horen dat naar alle waarschijnlijkheid de neurologische variant is opgedoken in Ede/ Bennekom. De abortus is al bevestigd en het is nu wachten op de test resultaten. Vind het alleen maar apart.. De geruchten daarover gaan al 2 weken, de tempratuur is nu iig overdags al paar dagen boven de 8 graden waardoor het virus niet tot minder actief is en de stal zit al ruim 2 weken op slot en dan komt het nu? Zal vast aan mij liggen. ;)

Hier eindelijk weekend! Ga nu lekker met What springen. :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:12

Leliaardje schreef:
Gefeliciteerd Texelse! *\o/*
Akelig van die brand in Didam.
Komen crossles verhalen langs. Leuk! SM: veel plezier morgen.
Laurie komt zo weer in de wei rijden: doen we even weer wat mini-sprongetjes en dan maandag voor het eerst weer springles en dan woensdag crossles. Ben benieuwd of ze het allemaal weer leuk vindt.

Edit: wat een drama toch met die bus met kinderen in Zwitserland. Lees net een stukje over de herdenkingsdienst en de stilte vandaag in België. |( |(

Ja echt een drama. Nu ik het weer lees in je reactie krijg ik gewoon kippenvel. gister las ik het hele artikel en kreeg gewoon tranen in mijn ogen... en dan zit je in de trein... mensen kijken je dan lekker stom aan. Maar echt dan ben ik echt een eitje.

Sannnn schreef:
Gefeliciteerd Texelse!
Mooie foto Anthea. :)
Hele fijne vakantie Mo!!

Kreeg op stage te horen dat naar alle waarschijnlijkheid de neurologische variant is opgedoken in Ede/ Bennekom. De abortus is al bevestigd en het is nu wachten op de test resultaten. Vind het alleen maar apart.. De geruchten daarover gaan al 2 weken, de tempratuur is nu iig overdags al paar dagen boven de 8 graden waardoor het virus niet tot minder actief is en de stal zit al ruim 2 weken op slot en dan komt het nu? Zal vast aan mij liggen. ;)

Hier eindelijk weekend! Ga nu lekker met What springen. :D

Wij hoorden het ook al, en vonden het al net zo raar als jij....
ik zei al tegen mijn moeder, een paard hoeft maar slecht op te staan en dan is het rhino nu..
Mijn moeder zegt gewoon afstand houden morgen van de andere paarden niet laten neuzen en dan komt het allemaal wel goed.
En kan best wel een uit de hand gelopen gerucht zijn natuurlijk..

suikermeisje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:14

heb net trouwens met de haf buiten uitgestapt en die was braaf met fietsers, scooters en 2 motoren! Dus mama heeft maar een braaf paardje :j
Heb ook filmpjes maar zijn niet echt bokt waardig en was m'n sporen vergeten af te halen. (al was dat geen ramp, nou hoefde ik niet zo hard te schoppen als ze 1x niet luisterde) tussen het draven door spoor ik zo min mogelijk aan.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:14

Hier in de buurt waren ook weer geruchten. Komt omdat ze nu voor alle zekerheid bij veel zieke paarden een test afnemen om te checken of het om Rhino gaat. Ookal is de kans maar heel klein, toch willen ze het dan zeker weten. Maar juist doordat ze een Rhino testje doen, komen direct de alarmbellen en het circus slaat op tilt, beetje jammer....

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:20

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:26

Opknopen aan de hoogste boom die gasten...Vreselijk!!

En dat busongeluk,...even voor de kids een dvdtje wisselen.....vreselijk zoiets!
Mijn zoon viert morgen zijn 12de verjaardag, je moet er niet aan denken dat die klaboem uit je leven wordt weggerukt, echt kippevel van zulke berichten.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:58

Is dat nou al zeker dat het van een dvd-wisselen kwam?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:00

MisterT fijn dat je paard niks ernstigs heeft. Hopelijk is hij binnen de twee weken weer beter.
Lau rare glijder
Suikermeisje schattige pony
Texelse *\o/* gefeliciteerd! Lekker zeg zelf gebakken appeltaart! Ik ga vanavond cakejes bakken en versieren zodat ik wat leuks uit kan delen aan mijn leskindertjes morgen. Ik ben morgen jarig namelijk.
Mooie foto anthea
Itsme, lastig hoor! Kun je niet oefenen door in de bak veel 'obstakels' neer te zetten en daar elke keer tussendoor te dressuren?
SM daar denk je inderdaad pas later over na. Mijn aller eerste ponyliefde, waar ik eigenlijk elke dag was, overleed toen ik twee weken niet kon komen ;( Kan me er nog schuldig om voelen.
Altos heeft getraind bij Rob

Viesje heb ik weer rond geslingerd. Ik zat eerst te twijfelen of hij wel goed liep, maar een zweep erbij pakken deed wonderen. Meneer vond het denk ik gewoon te warm om fanatiek te lopen. Ik heb hem maar heel even erbij gepakt en lang uitgestapt, hij was toch snel moe. Morgen mag hij weer stappen of heeft hij vrij en zondag mag ik weer rondslingeren.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:15

Dat van die dvd wisselen is wat de kinderen vertelden. hij raakte herbij een stoeprand en met terug sturen ging het grnadioos mis. Maar de onderzoeken zijn nog gaande, daarna weten we waarschijnlijk pas echt wat er is gebeurd. Maar wat een drama!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:17

Jeetje, dat is toch wel echt een drama. Ik vroeg me al af hoe zoiets nou zomaar kon gebeuren. Maar het is dan wel echt een heel "l*llige" oorzaak zeg. Bah, echt naar ;(

Anne: Mooi dat Vies toch wel goed liep

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:22

Freggle_Edge schreef:
Opknopen aan de hoogste boom die gasten...Vreselijk!!

En dat busongeluk,...even voor de kids een dvdtje wisselen.....vreselijk zoiets!
Mijn zoon viert morgen zijn 12de verjaardag, je moet er niet aan denken dat die klaboem uit je leven wordt weggerukt, echt kippevel van zulke berichten.

Jezus, zit hier met kippenvel...
echt vreselijk wat die mensen doormaken..
en dan een DVD-wisselen....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:26

maar het andere bericht hier boven gepaatst op nu.nl, daar gaat mijn haar van recht overeind staan...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:27

annetje, trouwens wel fijn dat het weer beter gaat met viesje!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:29

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:29

Texelse gefeliciteerd! :)

Oh dat meen je niet :oo een dvd wisselen....onbegrijpelijk!!

Vanavond gaan we naar 'this means war' , heeft iemand die film al gezien?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:06

Texelse leuk die cadeaus
Altos heeft lekker getraind, top
Vief heeft lekker buiten gereden ook top
Itsme wel heel erg vervelend dat je paard dat doet

Ik ga binnenkort ook maar weer eens een springles afspreken. Eens kijken hoe erg ik alle techniek (dat hele kleine beetje dat ik had) verloren ben

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:30

Hellow

@ Texelse *\o/* gefeliciteerd!! *\o/*
@ Evony gezellig!
@ Bianca jemig wat een beslissing zeg. Had het totaal niet verwacht.
@ F_E gefeliciteerd met je zoon! 12 al, grote lummel dus :D
@ Mister T goed nieuws, fijn voor je!!!
@ Mootje je zult al wel weg zijn maar alsnog een super leuke vakantie!!!
@ Anthea mooie foto.
@ Margriet 11 juli :) Hoe is het met jou? En Roelof?
@ Sannn gek he, ik had gehoord Wekerom, maar misschien niet goed verstaan als het toch Bennekom is. Ging Whatje goed met springen?
@ Leli jemig wat erg voor dat 13 jarige meisje, en die moeder... die moeten ze opknuppen aan de hoogste boom!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:46

jammer dat sommige mensen niet eerst via PB checken hoe het zit maar het meteen op bokt zetten... :( als ik het nl had willen zeggen dan had ik dat dus zelf al wel gedaan.. -O- Sommige zaken wil je gewoon prive houden. Bull staat al heel lang in de stille verkoop, maar nu is het ook al een tijd actief.
De reden waarom hoef ik niet uit te leggen. Ik ben op zoek naar een ander paard en voor Bull komt er ook wel iets wat beter bij hem past.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:00

Gaat het een beetje Bianca, wat weer een typische reactie van jou.
Je had kunnen verwachten dat als je Bull op MP of SH zet dat het niet lang duurt voordat het bekend is, en dat men dan hier op bokt ook een reactie gaat geven.
Ik vind de reden waarom je Bull verkoopt een juiste reden voor jou, die hoef je hier niet uit te leggen want die reden staat namelijk precies omschreven in je advertentie!!!!!!
Zoiets kun je niet privé houden en als je dat wel gewild dat had je Bull, je naam en je video's niet zo uitgebreid moeten beschrijven.
En ik heb nog even de berichtjes over Bull nagelezen maar er staat bij geen enkele berichtje DE reden, alleen dat ze het een dappere en/of juiste beslissing vinden. En nogmaals, die reden heb je er zelf ook bijgezet.
Onze Jer staat ook in de stille verkoop maar als wij Jer op SH of MP zetten krijg je hier ook binnen 1-2 dagen een reactie, dat kun je verwachten en daar moet je dan ook niet over lopen ze*ken.
Doe even normaal s.v.p. :( -:(-

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:12

hulde Margreet, dat is een waar woord.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:15

Ik had Bull allang op SH zien staan, maar heb er niks over gezegd, omdat ik zo'n reactie dan wel een beetje verwachtte.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:17

Bianca mag ik zeggen dat ik niet begrijp waarom je boos bent. Niemand heeft je veroordeeld, niemand heeft de reden neergezet. We hebben alleen gezegd succes met de verkoop in verschillende bewoordingen waarbij geen kwaad woord over jou of Bull gezegd is.

Ik kan je verzekeren dat mocht ik ooit Ferrose te koop zetten en het wordt 'ontdekt' dat ik veel meer over me heen ga krijgen in het kader van 'zie je wels', 'goede keus dat je voor jezelf kiest', 'is eindelijk dat bord voor je kop weg' etc. Dus misschien redeneer ik teveel uit mezelf maar ik begrijp je probleem met onze reacties niet.
Laatst bijgewerkt door Joki op 16-03-12 21:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:19

Idd margreet.

muts_marijke schreef:
@ Sannn gek he, ik had gehoord Wekerom, maar misschien niet goed verstaan als het toch Bennekom is. Ging Whatje goed met springen?

Gaat om de dierenartsenpraktijk in Wekerom dus wel goed gehoord! Whatje ging heerlijk met springen, gewoon laag en basis gedaan. Had nog een publiek ook. Buurjongentje van 2 stond te kijken, begon spontaan te klappen toen What over de hindernis sprong. :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:20

Ik ga hier geen enkel woord meer aan vuil maken, 'k ga in bad, neem m'n pillen in een dubbele dosis in en ga slapen. Morgen ga ik buurman maar weer eens in het echie kietelen, gaat gelukkig de goede kant op, nu z'n nieren nog.
Maar oke 1 laatste zin: ik vind Bianca dat je juist heel dapper bent om de beslissing te nemen om Bull te verkopen omdat je met Bull gewoon niet komt waar jij graag terecht wilt komen; en daarom is het zo moedig van je.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:23

vind het echt een super gaaf paard in je profiel bianca!