[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:00

Sann: Was je even vergeten, maar leuke foto, die benen zijn wel heel artistiek :P .
Mootje: Hopelijk krijg je morgen eindelijk een andere plek!
Snoekiej: Dat kan ik me voorstellen dat je dan bijna ontploft, in vrouwenpolder gaan jullie weer toch?

Een tijdje geen cross rijden heb ik van de winter ook overleefd, doelde ook op springen en de dressuur, als ik dan vandaag mijn stalgenoten thuis zag komen van cc begint het gewoon te kriebelen, zeker het springen, maar heb na de eindexamens 3 maanden vakantie dus dan kan ik mijn lol op.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:03

Hij tilt alleen ze benen op, springen doet ie niet echt. Zo voelde het af en toe ook, hij was zo druk met van alles om zich heen en zag dan hindernis trok aan en tilde ze benen op en ging weer verder met kijken. :')
M'n zusje zit ook hard te blokken voor examen, je staat er wel goed voor toch Evie?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:07

Daar heb ik met Bam inderdaad ook weleens last van juist op die lage dingen zijn ze dan wat laks.
Ik sta er best goed voor inderdaad, had me voorgenomen om hard te gaan leren deze meivakantie maar dat is er niet van gekomen :o , en juist omdat ik er wel goed voor sta kan ik me er ook bijna niet druk om maken :+ .

Snoekiej

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:14

Eindexamens zijn idd niet zo moeilijk. Ik heb er eigenlijk niets voor gedaan (net zoals voor de gewone toetsen :+), maar ik haalde ruim hoger dan de gewone toetsen.

Ik ga idd in VP weer rijden, maar dat is nog een keertje BB. In Oudkarspel ook dan nog BB, en dan in de Vlietlanden eindelijk weer voor het echie! Precies een jaar na de laatste officiële cross dus.

En Vorstin is eigenlijk in een cross ook altijd wel zoals Sannn beschrijft. Ze ziet heel veel van de omgeving en is daar toch best gefocust op. Dat merkte ik ook in BN heel erg. Maar zodra er een hindernis in het vizier komt is ze zowat blind en kijkt ze alleen daarheen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:19

Ik hoop zo voor je dat Vorstin zo lekker doorblijft gaan en je eindelijk lekker kan crossen in Vlietland Shanouk! :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:22

Ik hoop ook van harte dat jullie weer fijn kunnen gaan crossen, slim om eerst even in te komen in de BB :) .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:37

Kreeg berichtje dat er in het huiskamer fotograven topic al wat foto's van vandaag stonden. :+:

Afbeelding

En deze vind ik zooo gaaf:
Afbeelding

Iig 2 super mooie foto's alvast van Vero ter herinnering! :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:39

Wow :wow: , wat mooi Sann!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:40

Afbeelding

Nog 1 van toen ze los was, tussen weidepaaltjes natuurlijk. Ben nu zo benieuwd naar de rest maar ik denk dat ik mijn keuze al gemaakt heb en die 2e laat uitvergroten. :+:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:42

Ze zijn alledrie onwijs mooi, maar die tweede vind ik ook de allermooiste :j .

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:44

mooie foto's sann. Ik vind de 2de ook het mooiste tot nu toe

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:53

Prachtig Sannnn! En het hoofdstel staat haar ook heel mooi! :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:56

Vind die 2e ook het mooiste tot nu toe. Heb ze ook 'illegaal' uit hun topic gejat. Kreeg op msn de tip dat daar al foto's van Vero stonden. :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:05

Mooie foto's SAN , vind het hoofdstel ook echt prachtig bij haar staan. Die tweede is idd heel mooi.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:10

Die tweede foto is idd prachtig San!

Hetje met springen
Afbeelding
Afbeelding

Het parcours stond niet hoog, maar aangezien het op een helling/heuvel stond was het lastig zat. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:12

Hetje ziet er goed uit zeg! Die is echt afgevallen of niet? :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:12

Ik wilde het net zeggen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:15

Denk een goeie 100kg :D Mag nog wel wat af. Maar ik heb nu een heel strak schema van om de 4/5 dagen echt conditietraining doen en dat werkt super. Zoals vandaag telt dan als conditiewerk en dan gaan we vrijdag naar renswoude voor wat lichtwerk, maar wel ook even rondje galoppeerbaan.
Nu nog een hartslagmeter en dan kan ik helemaal zijn calorieverbranding bijhouden :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:17

En een ego post

Ben veilig thuis paard staat weer op het land met regen dek!

Lees morgen alles bij!! (tijd zat in de vrachtwagen)

Sanne prachtige foto!! Idd die 2de :~
lau het ziet er goed uit!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:30

Wauw Sannn, echt prachtige foto's!!!!!

Jij ook gave foto's van Het Lau! Je ziet het echt dat ie is afgevallen!
Fijn dat je weer thuis bent Corien :)

Ik heb even een schaar in mijn profiel gezet, is een aardig stukkie leger geworden!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:28

Goede morgen!

Leile Marijke en Tg :(:) balen van de crossen
Sann mooie foto's
Caro flinke pech ook!!
Noor bikkel!!
Margriet mooie fotos staat idd wel mooi aan de foto's te zien.
Sim mijn auto is gewoon goed, dit kan namelijk iedreen overkomen dat je radiator verstop is!
Heb gewoon de pech gehad met dit warme weer dat me trailer er achter hing, toen me trailer er af was ging het namelijk wel :+
Morgen naar de garage en dan kijken wat ze gaan doen.
Eef balen van je portomonee!

Mijn verslagje!

Dressuur 191 middenmoot
Springen mooi foutloos.
Cross ook mooi foutloos 2 stukjes gedraaft waterbak uit en een heuvel in het bos dacht dat ik na die heuvel rechts moest maar kon nog gewoon mooi recht door!
Tijd was 4.33 :)
Uit eindelijk 7de geworden!

Me week begint dus lekker!!
Gister dat geku t gehad, vandaag waren me zekeringen kapot van en achterlichten van de vw.
Sta nu bij de douane want me container moet gemeten worden op straling van Japan!
Gaat lekker! Morgen gelukkig vrij maar dan moet ik naar de tandarts voor een wortelkanaal behandeling.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:40

Nou dat is een lekker begin van de (werk)week Corien.
Hopen dat de garage je auto weer snel helemaal toppie heeft, en dat de tandarts een beetje kalm aan doet met je.

Alles keurig bijgelezen, leuke dingen, minder leuke dingen en mooie foto's gezien, maar voor een complete bijleesactie is het me teveel.

Hier ook een heel druk weekend achter de rug, met vrijdagavond pony in de dressuur, met een 1e proef met heel veel spanning, en een 2e proef die suuuuper ging, maar met een uitslag die het tegengestelde te zien gaf..... schiet mij maar lek, ik weet weer precies waarom ik niet van dressuurwedstrijden hou..
Zaterdag een lange dag springen gejureerd, maar was wel heel gezellig.
Gister samen met jongste een advertentie opgesteld voor de verkoop van haar paard, en dat is toch ook nog een heel gepuzzel, maar wel goed gelukt denk ik. Nu maar afwachten of er serieuze belangstelling voor is. De teller van bezichtigingen op sporthorses loopt wel heel snel op, maar dat zegt niet zo veel.

Werkze allemaal, en voor degenen die niet aan het werk/school hoeven, geniet lekker van je vrije dag!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:57

Corien heeft ook lekker gereden maar de rest van haar week is niet echt leuk
Texelse heeft ook een lekker weekend gehad
Leuke foto's van hetje Lau

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 08:11

Goedemorgen!
Heb alles bijgelezen hoor ;)
Heel mooie foto's Sannn, ik vind die tweede ook het mooist (tot nu toe). En idd een heel mooi hoofdstel!
Corien, fijn dat je toch nog thuis bent gekomen :(:)
Snoek, hier ook ernstige cross-kriebels :j . Ik ga donderdagavond weer naar Lelystad :)
Annetje, we hebben in 1.05 gelopen gister. Dat was ook precies de tijd die ik in gedachten had, dus dan ging ik toch sneller dan ik dacht (op mijn tandvlees).
Lielle en Karen, jammer dat het niet ging :(:)

Heb wel protesterende bilspieren trouwens ;)
Vriendje werd dus gehuldigd voor 250 wedstrijden in het eerste gister, samen met nog wat jongens. Volgens mij heeft hij er al veel meer gespeeld, maar goed het gaat om het idee. Daarna in de kantine ajax gekeken ( -O- ) en op tijd op stok. :Z

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:12

CoriienRN schreef:
Sim mijn auto is gewoon goed, dit kan namelijk iedreen overkomen dat je radiator verstop is!
Heb gewoon de pech gehad met dit warme weer dat me trailer er achter hing, toen me trailer er af was ging het namelijk wel :+

Sorry, dacht eerder begrepen te hebben dat je auto niet helemaal jofel meer was. Zal wel in de war zijn.
Goed gedaan in Castenray!