Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
) bijgewerkt, papa heeft raberber gekookt
. Misschien morgen nog een paadje onder de waslijn weghalen als ik zin heb, is dat ook netjes), toen gezwommen in het beekje vlakbij, een poos bij de buren 2 straten verderop gechilld, Ilse nog langs zien skeuren met de auto
, toen met Dwarrel voor de kar en daarna nog samen met zusje naar opa&oma gescooterd. Heerlijk dagje dus. Had graag nog 1 of 2 meer willen rijden, maar af en toe rustig aan is ook wel eens goed.

Gelukkig wilde nu een keer alles lukken in de ring en liep hij naar 65% in de dressuur en een 8ste plaats (dacht ik). Toen vlug gaan springen. Het ging op autopilot het parcours door. Helaas laatste lijntje een dubbel, oxer-stijl (heuvelafwaarts
) liep hij teveel door mn hand en kreeg hij de balk van de oxer tussen de benen en moest ik hem uit de dubbel trekken (Het wou doorlopen, maar leek mij niet veilig). Dus balen van de strafpunten.
Gelijk volte gereden en foutloos parcours verder afgelegd. Liep verder super, maar kreeg 13 strafpunten voor tijd. Zo langzaam was ik volgens mij nou ook weer niet 
Dat viel dan toch even flink tegen. Diverse dingen die Amati ook nog nooit had gedaan. Echter hij liep súper en overtrof alle verwachtingen. Helaas op het eerste water (optisch erg lastig) een weigering. Hij liep het water in en schrok en stond stil. En tsja dan moet je over een boomstam in het water. Dus overnieuw aangereden en simpel erover. Vervolgens helaas een flauwe weigering op een oxer schuin op een heuvel. Even duidelijk gemaakt dat hij toch door moest en weer goed verder. Vervolgens kwam er een afsprong van een meter met daarachter een boomstam. Maat kreeg bijna letterlijk vleugels op de afsprong
Dus de boom werd niet gehaald. Even opnieuw gedaan en ging toen keurig.
.
in Juli heeft hij een maandje lekker rust
Voor de rest heeft hij nog nooit zo fijn gelopen. Tweede proefje was het allemaal net iets minder maar ook wel goed verder. Toen kreeg ik mijn punten, proef 1 178 en proef 2 186. Er klopte echt niets van die hele 1e coupon. Stonden alleen maar 5-en en was 6-en op, als je het na telt, kom je op 168 :S Ook het commentaar vond ik raar, er stond dat het paard veel te gespannen was en heel veel tactfouten had. Nou daar heb ik zelf niets van gemerkt
Ik baalde er wel van, want mijn moeder en ik vonden het allebei een erg goede proef. Jammer dat ik het niet op film heb staan. mistid schreef:Netjes Anthea, het is een leuk paard! Had je nog gezien
Als ze zich gedraagt is ze wel leuk. Gefeliciteerd met je 2e prijs!