Lotte lekker die wolin

Ik ga dit jaar naar bathmen mischien volgend jaar naar barchem
Zo heb lekker gereden, nu even wat eten en op bed
ben gebroken van gister (achter een boot hangen met een band die allekanten op ging behalve de goede)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben gebroken van gister (achter een boot hangen met een band die allekanten op ging behalve de goede)
en werkse!!
... nou.. dat heb ik geweten
.... Ze stond echt met dat achterbeen een beetje te 'pootjehaken' (voet opzij en dan in een boog naar achter uithalen), 'ga 's weg, ik sta te eten'
.. Ze stond gewoon te vervelen, dus ik geef haar een oplawaai met de vijl, haalt ze gewoon nog een keer uit, zo van die krijg je terug, dus ik "Potverrr...." en ze hopte echt zo opzij
, echt waar.. ik was boos, maar ik moest uitkijken dat ik niet begon te lachen.. ik zag er de humor wel van in
.. Uiteindelijk is het op stal gelukt en was ze braaf
.
.
Ik heb hun boek en kijk regelmatig op hun site
en ik ben zeer te spreken over hun kundigheid
. Het is gewoon echt balen, ik wil dat er nu gewoon een supersmid komt...
. Had eerst Petries aan (heb steeds Petries gehad en bevallen super). Alleen dan zit je met standaard maten, en mijn maat zat er niet bij, dan moesten ze bestellen en koon 10 tot 12 weken duren
. Beetje Aso. En deze van Derby liet ze toen zien, en vond ik eigenlijk ook nog mooier.
.
maar ging toen met springen wel fijn.
.
En fijn dat je springles goed ging!!
Fijn dat Sofie lekker wou springen en dat je nieuwe laarzen hebt gekocht. Nu alleen nog inlopen
al blijft het wel een heel groot paard met een heel klein hartje op zo'n moment
Mooie cross ook zo te zien! Ziet er heel verzorgd uit!
.. Cross je niet meer in het roze?
. Leuk dat dat wordt omgeroepen!!
Al heb ik van Pleun ook een keer een complimentje gekregen dat ik heel netjes de waterbak nam in de Vlietlanden, en dat ben ik nooit meer vergeten!
Wel balen van je knie zeg