[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:42

Kim welke laarzen heb je!!
Lotte lekker die wolin :)

Ik ga dit jaar naar bathmen mischien volgend jaar naar barchem :)

Zo heb lekker gereden, nu even wat eten en op bed :) ben gebroken van gister (achter een boot hangen met een band die allekanten op ging behalve de goede) :+

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:44

Ik ga zoiezo naar Broekland en Heino. Eerst maar eens kijken hoe dat gaat. ;)

Ben ook gebroken. Kan amper m'n ogen openhouden. haha.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:51

Haha, ik ga eerst lisse rijden, ben benieuwd :)

Nu ga ik echt :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:13

Spannend Vief := en werkse!!

Nou Wo was aardig op dreef.. Ze had een scheurtje in haar achterhoef en dat was aardig scherp, dus ze had een wondje gemaakt op de kroonrand van de andere voet.. dus ik dacht.. ik vijl dat wel even weg bij Platvoet :P ... nou.. dat heb ik geweten := .... Ze stond echt met dat achterbeen een beetje te 'pootjehaken' (voet opzij en dan in een boog naar achter uithalen), 'ga 's weg, ik sta te eten' >;) .. Ze stond gewoon te vervelen, dus ik geef haar een oplawaai met de vijl, haalt ze gewoon nog een keer uit, zo van die krijg je terug, dus ik "Potverrr...." en ze hopte echt zo opzij _O- , echt waar.. ik was boos, maar ik moest uitkijken dat ik niet begon te lachen.. ik zag er de humor wel van in :o .. Uiteindelijk is het op stal gelukt en was ze braaf :) .

Ik ga nog even aan school zitten en dan bankhangen en naar bed :wave: .

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:24

Lotte: Pancho moet nog twee weken rust en dan gaan we weer kijken hoe hij loopt. Loopt hij niet goed dan terug naar de kliniek voor opnieuw een scan.
Bij ons komt Anton van Nassau aan huis (broer van Rob). De gebroeders van Nassau zijn echt goed! Pancho heeft heel kleine stijle hoefjes en nog nooit problemen gehad met de hoeven. Ook een van onze vorige paarden heeft hij altijd enorm goed op de been gehouden. Hij had lastige brokkelhoeven. De gebroeders van Nassau staan ook echt bekend om hun deskundigheid. Denk alleen niet dat ze helemaal naar jou toe zullen komen. Maar misschien dat ze je wel goede adviezen kunnen geven. Hopelijk is Wo weer snel de oude en vind je een goede smid!
Kim: ben ook zeer benieuwd welke nieuwe laarzen je hebt!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:32

Sussie: Nee, dat denk ik dus ook niet.. We wonen een uur rijden er vandaan.. :\ Ik heb hun boek en kijk regelmatig op hun site :j en ik ben zeer te spreken over hun kundigheid :j . Het is gewoon echt balen, ik wil dat er nu gewoon een supersmid komt...

Sterkte met Pancho, hopelijk herstelt hij voorspoedig!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:42

Ik hoop ook echt dat de pees over 2 weken geen kreupelheid meer geeft. Maargoed maar 20% procent kans. Ik hou hoop, maar moet wel realistisch blijven. Ik wacht dus nog maar even af.
En je moet inderdaad goed gaan zoeken naar een supersmid. Maar de broers van Nassau hebben zelf ook een aantal smeden opgeleid. Dus misschien dat die wel in de buurt zit en bij je langs kan komen. Deze smeden worden ook nog steeds bijgeschoold. Weet niet of je in je mail ook gevraagd hebt naar smeden die volgens hen goed zijn (ze zijn heel kritisch dus ze zullen niet zomaar iemand aanwijzen)?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:50

Ik ben op bed :wave:

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:51

Welterusten Corien!
Ik ga ook slapen! Morgen naar het strand, lekker niks doen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:59

Ik heb laarzen van Derby gekocht :). Had eerst Petries aan (heb steeds Petries gehad en bevallen super). Alleen dan zit je met standaard maten, en mijn maat zat er niet bij, dan moesten ze bestellen en koon 10 tot 12 weken duren :+ :=. Beetje Aso. En deze van Derby liet ze toen zien, en vond ik eigenlijk ook nog mooier.
Mooie slanke laars (heb smalle voeten). Vaak zijn die laarzen dan zo lomp. Maar deze niet :).

Net springles gehad met Sofie. Moest haar eerst even wakker maken := maar ging toen met springen wel fijn.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:02

Sussie: Ja, ik heb gevraagd of één van hun smeden aan huis kunnen komen en of zij een oplossing weten.. Ik wacht hun mail af :) .

Leuk Kim!! ;) En fijn dat je springles goed ging!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:27

Goeieavond!
@Kim: Wat is er met Loempia? :(:) Fijn dat Sofie lekker wou springen en dat je nieuwe laarzen hebt gekocht. Nu alleen nog inlopen :o
@WL: Fijn dat je nu in ieder geval weet wat er met Wo aan de hand is. Nu nog op zoek naar een supersmid voor haar! Wel balen dat de smid het niet was opgevallen.
@Mandy: Hebben jullie Stip eigenlijk nog gevonden? ;)
@Sue: Fijn dat de paarden lekker sprongen!
@Sussie: Hopelijk gaat de scan jullie een positieve uitslag geven! Zal voor jullie duimen!
@Corien: Lijkt me wel leuk op zo'n band achter een boot aan! Maar je zal er inderdaad flink spierpijn van krijgen :o
@Vief: En was het werk leuk? Werk je niet meer op Saxion dan?
@BWV: Ik zou dan inderdaad naar Bathmen gaan wat betreft het water wat daar toch wat makkelijker aanrijden is, al is het ook hier geen super gemakkelijke waterbak.

Ik heb vanmiddag en vanavond weer gewerkt, gisteren de hele dag gewerkt en er nu eigenlijk wel een beetje klaar mee. Vanmorgen allebei de paarden nog even een blokje om gereden. Jipje was behoorlijk aan het spoken, maar zonder om te draaien en gemeen te doen heeft hij toch het hele rondje gedaan :D al blijft het wel een heel groot paard met een heel klein hartje op zo'n moment :P
Morgen moet ik toch maar eens met mijn herkansings verslag gaan beginnen, moet hem over 10 dagen al inleveren :o
Wat betreft hoeven, heb ik hier ook 1 grote ramp staan, Jipje. Gelukkig gaat het nu steeds beter *klopt af* maar het is een tijdje heel erg drama geweest. Hij heeft 1 hele erge platvoet en een hele stijle voet voor, en achter loopt hij veelal op de binnenkant van zijn hoeven, waardoor de binnenkant erg veel te lijden heeft en snel scheurt/brokkeld. Nika gaat goed, zolang ze voor maar op de ijzers blijft staan, zij heeft 1 voorvoet die neigt naar wat platvoet.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:42

Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 04-08-09 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:44

Je foto's doen het niet bij mij PB!!
Ik ga ff kijken of ik ze in iets anders kan zien..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:45

Nu doet in ieder geval iets het..... Zal nog even verder knutselen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:46

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:51

Leuke foto's PB!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:52

Die doet het wel inderdaad PB :j
Ik ga 's even kijken!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 22:54

Wow, wat een onwijs gave foto's PB! Hetje in actie :D Mooie cross ook zo te zien! Ziet er heel verzorgd uit!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:54

Leuke foto's!! Leuk zo'n reeks achter elkaar :) .. Cross je niet meer in het roze?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:58

Dankje Shanouk. Mn moeder vertelde later ook dat er werd omgeroepen dat ik met verstand een prachtig rondje reed. :D
Lotte: Heb meestal donkerblauw met geel, maar soms een roze shirtje.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:01

Oké!! Ziet er goed uit :j . Leuk dat dat wordt omgeroepen!!
Hoe is je knie nu? Weer sterk genoeg geworden?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 23:08

Bij mij werd er in Maarsbergen bij het springen iets omgeroepen in de trant van: "Een prachtige foutloze ronde door SH. Dat komt vast door haar mooie blauwe outfit!" Heb toch liever een opmerking dat ik goed rijd dan dat mijn outfit zo mooi is :D Al heb ik van Pleun ook een keer een complimentje gekregen dat ik heel netjes de waterbak nam in de Vlietlanden, en dat ben ik nooit meer vergeten!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:11

Heb er geen pijn aan. Ben laatst bij de orthopeet geweest en die had alleen minder nieuws. Kruisband zit er wel, maar hij zit te los waardoor hij geen functie heeft. Enige verschil is dat ik geen pijn meer voel, maar in mn knie is totaal geen stabiliteit. Mn fysio en hij vinden het dan ook wonderbaarlijk dat ik wel gewoon kan rijden en balans heb. Ik schijn een extreem goed evenwichtsgevoel te moeten hebben zo te kunnen compenseren.
MOet in januari terug komen bij de orthopeet en dan wordt besloten of ik opnieuw wordt geopereerd.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:16

Mooie foto's PB :)) Wel balen van je knie zeg :=