Woensdag 
Vanavond wedstrijd met Uk 
Ben benieuwd hoe het gaat, aangezien alles me pijn doet..
Gister springles gehad met Vivaldi, begon super, hij was met losrijden heel braaf, totdat de instructrice een balk aan de kant gooide, hij schrok zich dood, en draaide ineens vies om, en toen hing ik ernaast.. Heb me op een gegeven moment maar laten vallen, alleen vloog ik nog een end door de lucht, waardoor ik op een balk viel.
Dus nu ben ik een beetje oma 
Mn pols en wijsvinger van mijn linkerhand doen best wel pijn, maar scheelt weer, ben ik tenminste ook niet zo strak op links met rijden 
Vivaldi had zich ff flink uitgeleefd toen die los was, hij kon door een paar weides heen.. 
Daarna er weer op gestapt, en toen was die niet lief meer.. Elke keer net als de vorige springles naar de uitgang toe trekken, vooral rechtsom, en dan echt gewoon niet meer op mij reageren, en dan steeds weer beginnen te steigeren en doen, en niet 1 keer, nee de hele tijd.. Op een gegeven moment was ik m spuugzat, en ben ik gewoon gaan galloperen linksom, toen ik hem weer wat normaal aan het werk kreeg zonder langs de draad te ouwehoeren en steigeren, net zolang totdat ie moe was, en toen weer rechtsom gegaan, toen hem nog even flink laten werken zodat het even duidelijk was dat die geintjes toch geen zin hebben 
Stout paard, gister mocht ie van mij echt de worst in 
maar nu vind ik m alweer iets liever.