Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AntheaV schreef:Dat lijkt me idd wel wennen MJ als je paarden opeens niet meer thuis staan. Ik hoop dat die van ons nog maar lang thuis kunnen blijven. Gelukkig voor je dat ze naar je buren konden en nog wel naar buiten, das idd fijn
reddytobias schreef:nou idd MJ!! ik kon kiezen tussen een stal(boederij) met kleine donkere stallen, maar waar ze winters wel naar buiten konden, maar verder slechte bak, geen licht, wel mogelijkheid om langs de weg te gaan(voor zover mogelijk) of de stal waar ik nu sta, waar ze nu dus niet meer naar buiten gaan, maar wel stapmolen en kan ze in de buitenbak gooien, mocht dit niet werken ga ik het toch daar proberen, ik vind het vreselijk dat die dieren daar dag in dag uit binnen staan!! kan ik echt niet bij met me hoofd(ik wil niemand beledigen hoor, maar daar ben ik nu eenmaal mee opgegroeid)
dus ik zeg nu al dat ik af en toe gewoon een weekje in NH ga logeren(onze boederij is nog niet verkocht) en je kan er super buiten rijden!!
kan niet wachten!!
wanneer is de volgende vakantie?