[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mila_furrie

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 12:21

Ohzo jammer zeg. :-( wat een teleurstelling :-( normaal gaat jullie springen toch goed behalve genk dan geweest?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-16 12:23

Ja in Tongeren was ik 0. Maar springen is wel altijd mijn zwakste punt geweest. Zeker als het een hogere proef is dan ik normaal rij.. Komt wel weer goed! Volgende week op jumping

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 13:19

Je stond wel goed na je dressuur. Echt balen. Komende week strafkamp en op jumping :-)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-16 13:50

Amai ja dat had ik nog niet gezien! Denk dat het mijn beste score ooit was! Das evht balen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:29

Ah verdorie zeg Daaphh! Inderdaad balen als je goed geklasseerd stond dat je dan na jumping al naar huis moet. Zeker nu ze ook zo mooi weer geven na alle blubbercrossen die we gehad hebben.

Ik ga kijken of ik ergens de dressuur van eventing bij de OS kan vinden om te volgen.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:30

Oh jammer Daphne! :( Maar kzou dat zelf hebben in de jumping. 90 cm ok, maar 1m is precies een hele stap verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:46

Karin Donckers en Joris Van Springel zenden ze normaal uit ergens tijdens de huidige uitzending over Rio op Sporza. Voor de rest heb ik nog niks ruitersport kunnen vinden -O-

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:00

Nos normaal Varekaj. :) zeker de cross wil ik zien! De jumping ben ik niet thuis. Tripje naar Kalmthout hehe. :) Attitude om te studeren ook niet echt 100% bij mij Daaphh haha. :p

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:01

En ik kom morgen normaal naar Nokere! :) Maar tzal mr M en Z zijn wss.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:11

Ik ga morgen een hele dag weidepalen meppen en draad spannen. Het nieuwe weiland wat ik heb gekocht (en in juli eindelijk getekend werd) was toen compleet gemaaid, er stond geen spriet meer overeind en er was product gebruikt, tegen de afspraak in. Ben vandaag toch eens gaan loeren en er staat zowaar alweer een hoop gras op!

Nu dus even alle hens aan denk om zo snel mogelijk 43 are in mijn eentje uit te spannen. Eens de smid is geweest kunnen Icaro en Wolk (de logé) dan daar naartoe voor een maandje, in de hoop dat mijn andere weilandje dan eindelijk een keer wat kan bekomen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:11

Balen Daaph!! :( zeker als de dressuur zo goed was. maar wat jumpings rijden gaat jullie goed doen voor het vertrouwen!

Hoe is het bij de rest gegaan?

@varekaj: je zal zweten morgen ;)

Hier staan Colo en ferro gewassen en gevlochten, klaar voor morgen. Colo liep vandaag terug helemaal goed :D ik ben zo blij! Na 3 weken rust. Dinsdag en donderdag heb ik ook al licht gereden maar toen liep hij nog niet zo soepel als vandaag. Morgen enkel maar een dressuurproefje voor Hem, het springen hebben we uitgeschreven en stellen we uit tot volgende week

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-16 18:14

Even tussen door voor Rio, de app sporza Rio 2016 daar is wel live paarden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:24

Die app en ik, dat werkt niet goed samen :p

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:57

Wij hadden alweer een zeer sterk paard in dressuur. Dus eigenlijk bewust paar oefening niet uitgevoerd omdat hij toch veel te sterk was. Ja eigenlijk hans het seizoen de zelfde punten ongeveer dus nu op nieuw 39/ 42. Jumping 1 balkje maar blijkbaar heel veel fouten gemaakt en opgeschoven naar 26. Dressuur zal nooit zijn ding zijn daar hebben we ons bij neergelegd :-( op naar morgen, naar een toch wel dikke en technische cross.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 19:53

Veel succes morgen!

Ik zit nu rustig via de sporza app de dressuur in rio te kijken :)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:12

ik heb de app gedownload maar geraak er niet aan wijs? er zijn 6 livestreams maar dressuur staat er niet tussen :(

Help! -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:16

Je moet de rio-app hebben. Ik had ook eerst de verkeerde, de gewone van sporza, een volledig groen appje. de Rio-app is eentje half groen/half blauw, die heb ik gevonden in playstore via rio 2016 of sporza rio.

Eens je die hebt geïnstalleerd ga je linksboven naar sporten, dan paardrijden en dan kom je op de livestream van eventing uit.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:17

Nos kunnen wij niet kijken, we hebben geen geografische rechten :+

Waar is de tijd dat je zo'n dingen nog gewoon via eurosport kon kijken op tv.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:27

wat raar....dus jullie kunnen geen nos kijken via internet >;) 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:28

Helaas niet. Maar als je niet in België zit kan je die van sporza ook niet volgen vermoed ik.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 21:05

Even snel updaten tussen het eten en werken door :)
Dressuur was goed, miste het gouden randje van in Genk maar geen fouten en mooie constante proef dus 1e plaats, heel nipt voor Winnie! En dan een foutloze jumping waar ik heel blij mee ben, want jumping is mijn minste onderdeel.
We starten morgen dus vanop een 1e plaats, duimen dat het lukt!
Cross staat in ieder geval dik genoeg, staan sprongen in die in M niet zouden misstaan! Goeie test wel voor mij, toch een heel moeilijke L.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 21:10

Dat gaat u wel lukken morgen! Gewoon op het gemak, niet laten opjutten door die 1e plek, genieten van het mooie weer en een constante geconcentreerde cross rijden. Beter te voorzichtig dan kost wat kost willen winnen en onnodige risico's nemen.

Was graag komen kijken maar ik ga uitslapen, om 1 of andere reden schreeuwt mijn lijf daar om. Niet dat ik een zware week heb gehad... En dan de weide in orde gaan zetten. Als de 2 grote daar volgende week naartoe kunnen kan me dat een maand stalgeld/pension schelen. Dat is geen wereldbedrag maar met alle uitgaven van deze zomer kan even wat zuiniger geen kwaad.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 21:43

zet hem op Antonius!!!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:28

Move over Evelien and Fiona are coming! ~~}> ~~}>
Dikke proficiat met opnieuw de overwinning! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*