[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:37

Gaaf paard Anthea!
TG, 16 graden boven nul :+ Beetje veels te warm dus... Dat wordt 's ochtends skiën en 's middags zonnen!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:38

Tientje, gewoon op de straat bij de manege voor, of bij de parkeerplaats langs de weg. Ik ben er denk ik ook wel ff om half 9.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:39

tnx Mootje :)
Hoorde idd al op de radio dat er erg warm was in de wintersportgebieden. Gewoon op tijd opstaan, kun je tenminste 's morgens nog lekker skiën.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:40

Ik heb dit jaar ook geen onderhoud gepleegd aan mijn skies.... Het glijdt toch voor geen meter, ongeacht de wax die je er op smeeert :')

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:43

Ik wist niet eens dat je ze moest onderhouden, dacht dat waxen genoeg was :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:44

Ik laat ze elk seizoen vullen, want de onderkant is één gatenkaas van het offpiste skiën, waxen en de kanten slijpen!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:48

Ben toch de weg op geweest met mijn spook vanochtend en ging zowaar goed!!! Eerste stuk er naast omdat ik anders waarschijnlijk 3x op en af had moeten stappen bij een werkput en dat trekt mijn zere pootje nu even niet. Maar daarna een klein maar fijn buitenritje. Nu aan de slag voor de boodschappen!
Fijne vakantie Mo en Texelse van harte! *\o/*

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:55

Goedemiddag.
texelse: Gefeliciteerd!
Mendy: oh dat is niet handig als hij dat in je proefje doet.
Bianca: Lastige beslissing, maar wel begrijpelijk.
Anthea: Leuke foto!
Vief: Dan kan je maar beter nooit in Oudkarspel gaan rijden, ik heb daar weleens pal naast zo'n stromende watersluis moeten dressuren :+ .
Mootje: Dat je ook onderhoud moet plegen heb ik in winterberg van Mendy geeerd, ik had echt geen flauw idee :+ , maar officieel moet je ze eigenlijk elke keer als je ze weer gata gebruiken laten slijpen.

Ik heb zo dresuurles, Bam liep van de week na mijn springles ineens zo gruweijk fijn dressuur, dat ik bang ben om het te verpesten :Y) , dus maar een extra lesje afgesproken voor Chaam.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:56

Als je maar 1 week per jaar gaat is het ene jaar waxen en het andere jaar vullen, slijpen en waxen voldoende hoor :j
Ik ga vaak 3x per jaar en wil nog wel eens offpiste gaan, waar je wel eens een kei of steen meepakt!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 12:58

evie dat doet hij al een hele poos in het proefje en zo heeft een andere voorlezers wel eens bijna een klap in de rug gehad. dus ik ben daar wel beetje bang voor. maak daar dan altijd de volte maar iets van de hoefslag af heb ik iets meer speling.

mootje dan mogen je ski's wel een apktje hebben zo te lezen.

Zo een flinke brand hier in didam. een woning boven de aldi

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:32

Bianca: jammer dat je hem verkoopt zeg, maar wel begrijpelijk.
Mo: tja stage he dan ben ik helaas vroeg wakker :Y) Veel plezier op vakantie ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:34

texelse schreef:
@suikermeisje: was dat bij het "Hippisch Saluut"? Want daar ben ik geweest. G E W E L D I G!! Wat was dat leuk, maar daar kan ik me dit niet bij herinneren, maar ik twijfel of het HS ook niet eerder was.

Iedereen bedankt voor de felicitiaties!! De eerste visite zit op de boot, en de rest komt vanmiddag/vanavond. Blijft altijd rustig op mijn verjaardag. Ik vind verjaardagen wel leuk, maar niet die van mijzelf, want dan weet ik niet zo goed wat ik moet. Raar, maar het is nu eenmaal zo. De taarten zijn gelukt, en wie wil proeven is van harte welkom hoor. :D
Er werd nog gevraagd wat ik gekregen heb. Dat is tot nu toe een hoesje voor om mijn nieuwe telefoon en een heerlijk luchtje. Dat was wel komisch. Want manlief vraagt altijd wel van te voren of ik iets weet te vragen maar nu helemaal niet. Gisteren moest hij een paar boodschappen doen, waaronder een doosje paracetamol. Maar toen ik later op internetbankieren keek (voor wat anders) zag ik dat hij of heeeeeeel veeeeeeeel paracetamol gekocht had, of een leuk kadootje voor mij. :D

Nee volgens mij niet. Had iets met het 25 jarig bestaan te maken van iets van de koningin oid.

En gefeliciteerd!
Haha hoop niet dat hij heeeeel veeeeel paracetemol heeft gekocht :')

Lielle, Dankje :o
Nogsteeds zonde dat die pony dood is. En heb toen de laatste jaren niet meer heel veel naar haar omgekeken (ze werd verzorgd, beweging etc. Werd niet verwaarloosd, maar ik heb haar niet meer even lekker geborsteld oid). En daar ga je pas achteraf over nadenken...

Leuk Mootje, heel veel plezier!

anthea leuke foto en paardje zeg!
Is het ook een draak?

Lekker dan Mendy, zal die aldi ook niet leuk vinden dan.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 13:35

nee en de bakker die er langs zit ook niet. Maar die zijn gelukkig nog heel alleen veel rook/water schade.
Dak is wel deels ingestort

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:36

xxitsmexx schreef:
nee en de bakker die er langs zit ook niet. Maar die zijn gelukkig nog heel alleen veel rook/water schade.
Dak is wel deels ingestort

Nou zijn ze mooi klaar mee allemaal.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:46

suikermeisje schreef:
Is het ook een draak?

:j Meestal is ze wel erg lief hoor, maar soms heeft ze wat draken-streken. Ik noem haar Draak want dat klinkt beter dan Waihilleke :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:55

AntheaV schreef:
suikermeisje schreef:
Is het ook een draak?

:j Meestal is ze wel erg lief hoor, maar soms heeft ze wat draken-streken. Ik noem haar Draak want dat klinkt beter dan Waihilleke :')

Haha ja is wat simpeler :')
Mijne heet Dakar maar mijn mams denkt dan dat ik De kar zeg en dat ik dus ga mennen :+
Dus zeg ik vaak ook Draak of draakje :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:11

@suikermeisje, dat was dus toch het Hippisch Saluut. Verhaal werd verteld door verschillende showblokken en de hoofdrol, die tussen de blokken door steeds terug kwam, was een meiske op een wit pony'tje.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:13

@ Anthea mooie foto. Heb het idee aan jouw verhalen te horen dat het toch al een stuk beter gaat met het springen. Waarschijnlijk een kwestie van heel veel kilometers maken.

Ik ben net naar de markt geweest en een paspoort aangevraagd. Moest ik weer foto's maken want het voel op dat ik de foto van huidige paspoort mee had. Jeetje wat een drama foto is het weer geworden.
Zo even paardje blij maken met mijn bezoek en morgen met 2 meiden een bosrit maken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:21

@Caro: Klopt, het gaat zeker een heel stuk beter. Sinds afgelopen oktober weer om de week springles en sindsdien heeft ze zich eigenlijk nooit meer misdragen. Ze pakt super fijn aan en springt rondjes op L/M niveau. Nu weer voor de 2e x op cc geweest en zolang ik zelf goed rijd (dus niet ga afwachten/twijfelen) dan doet ze het allemaal wel. Maar dat is dus heel erg lastig voor mij, omdat ze me in het begin natuurlijk een paar keer heel vies heeft laten zitten. Draakje is verder een heel angstig paard die in haar angst dominant wordt. Gelukkig kan ik nu redelijk goed met haar overweg en ben ik ook absoluut niet bang voor haar. En ik heb ook geen hoge illusies ofzo. Ik wil gewoon lekker gaan crossen en wat BB en B parcoursen rijden. Ze moet nu idd weer lekker km's maken :)

Balen van je pasfoto's. Ik vind dat ook altijd verschrikkelijk :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:24

texelse schreef:
@suikermeisje, dat was dus toch het Hippisch Saluut. Verhaal werd verteld door verschillende showblokken en de hoofdrol, die tussen de blokken door steeds terug kwam, was een meiske op een wit pony'tje.

Oohw, maar het waren meerdere dagen.
Ken wel een meisje die er is geweest met een witte pony (shetlander)
Ik reed in zo'n show mee. Was nog wel grappig. Was een jongetje 'verliefd' op me. Die vond mij zo mooi :')
Ik was zelf toen ook nog erg jong. Volgens mij is het zelfs eerder geweest dan 2008 :=
want ik had toen nog geen relatie met mijn ex en dat was in 2007. Dan is het in 2005 geweest geloof ik :o
oeps, paar jaar eerder dus :P Had je dus toch gelijk dat het eerder was :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:26

Texelse gefeliciteerd!!!!
Anthea jammer van je stops,hele mooie lokatie idd.
Lau jeetje dat klinkt niet fijn van je val. Rustig aan dan maar tot zondag. Ziet er verder echt netjes uit!
Ah Karen wat een leukerd.
Suikermeisje wat een leuke foto.
MM super dat het zo mooi wordt! Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
Bianca jammer dat Bull te koop staat, maar kan het mij wel voorstellen.
Leuke foto Anthea!
Mootje heerlijk een weekje skieen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 15:19

Anthea: Mooie foto! :D
Mendy: Dat zijn geen leuke fratsen :=
Mootje: Heel veel plezier! Vriendje komt morgen terug en die zat ook al flink te balen, was daar ook veel te warm..
EB: Fijn dat de dressuur zo lekker gaat :D Dat zou idd wel een beetje rampzalig worden denk ik :+

Mijn buitenrit was wel geslaagd, ben er dit keer in ieder geval weer op blijven zitten :Y) Maar veel gestapt op de stukken die ze eng vond om het maar niet op te zoeken. Benieuwd of ze morgen als er hindernissen staan wat dapperder is :)

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 15:26

Lautje; Auwie, doe maar even rustig aan %) . Hij loopt wel heerlijk ontspannen.
Teegee; wat een moppie!
Mootje; Goed bezig met hardlopen!
Texelse: Gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen heeeeeerlijk getraind bij Rob *\o/* .

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 15:34

Gefeliciteerd Texelse! *\o/*
Akelig van die brand in Didam.
Komen crossles verhalen langs. Leuk! SM: veel plezier morgen.
Laurie komt zo weer in de wei rijden: doen we even weer wat mini-sprongetjes en dan maandag voor het eerst weer springles en dan woensdag crossles. Ben benieuwd of ze het allemaal weer leuk vindt.

Edit: wat een drama toch met die bus met kinderen in Zwitserland. Lees net een stukje over de herdenkingsdienst en de stilte vandaag in België. |( |(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:30

Texelse, gefeliciteerd!
Anthea, draakje springt daar leuk!
Mo heeft gatenkaas skies
Altos heeft fijn getraind :D

Mam heeft vanochtend oefencross opgegeven. Moet met de Vos, zusje zal me dus zondag wel willen vermoorden want die heeft dan dressuurwedstrijd :+