TG, 16 graden boven nul

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
texelse schreef:@suikermeisje: was dat bij het "Hippisch Saluut"? Want daar ben ik geweest. G E W E L D I G!! Wat was dat leuk, maar daar kan ik me dit niet bij herinneren, maar ik twijfel of het HS ook niet eerder was.
Iedereen bedankt voor de felicitiaties!! De eerste visite zit op de boot, en de rest komt vanmiddag/vanavond. Blijft altijd rustig op mijn verjaardag. Ik vind verjaardagen wel leuk, maar niet die van mijzelf, want dan weet ik niet zo goed wat ik moet. Raar, maar het is nu eenmaal zo. De taarten zijn gelukt, en wie wil proeven is van harte welkom hoor.![]()
Er werd nog gevraagd wat ik gekregen heb. Dat is tot nu toe een hoesje voor om mijn nieuwe telefoon en een heerlijk luchtje. Dat was wel komisch. Want manlief vraagt altijd wel van te voren of ik iets weet te vragen maar nu helemaal niet. Gisteren moest hij een paar boodschappen doen, waaronder een doosje paracetamol. Maar toen ik later op internetbankieren keek (voor wat anders) zag ik dat hij of heeeeeeel veeeeeeeel paracetamol gekocht had, of een leuk kadootje voor mij.
AntheaV schreef:suikermeisje schreef:anthea leuke foto en paardje zeg!
Is het ook een draak?Meestal is ze wel erg lief hoor, maar soms heeft ze wat draken-streken. Ik noem haar Draak want dat klinkt beter dan Waihilleke
texelse schreef:@suikermeisje, dat was dus toch het Hippisch Saluut. Verhaal werd verteld door verschillende showblokken en de hoofdrol, die tussen de blokken door steeds terug kwam, was een meiske op een wit pony'tje.