[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:11

Tg: Oje klint niet te positief! Denk trouwens dat mijn been nog wel een aantal weken gaat duren indien niet langer.
Mirthe: stoer van je haar :D
Mootje: even een tablet van het werk :+ wij hebben een iPad thuis, ideaal ding,

Ik heb net gesolliciteerd voor mn stage, hoop dat ik hem heb haha :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:27

haha Ka, ik wilde er nog niets over zeggen. Maar wat een ongelovelijke k*tbok is dat zeg! Vind hem ten eerste al heel erg zwaarlijvig, maar ten 2e doet hij alles wat niet mag en gaat compleet in de staak. Als hij nou geweldig kon springen is het dat misschien waard, maar ook dat viel me tegen. Dat beest is goed om in de worst te draaien :Y)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:19

_/-\o_

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:26

En dat heeft je zusje gekocht := ?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:28

Ze zal er misschien iets in zien wat voor anderen niet te zien is?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:33

Ik hoop dat dat het is Sim. Maar ik denk niet dat het goedkomt. Ik heb het haar gelijk al afgeraden, bij het zien van het filmpje. Maar ja...

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:38

even bijgelezen, maar niet echt veel te melden..

vanmorgen oma al in het ziekenhuis gedumd voor chemo en straks ff weer ophalen met hun auto :+ en dat ding is vel pfoee, ging de wielen draaide 4x rond voordat ik vooruit ging de eerst keer 8)7 haha maar kan er nu al beter mee om gaan ;)

zonet nog ff bij de paarden drogist geweest, ff gekeken voor cross beschermers. ff verschillende maten laten bestellen van Dalmar en Style, denk dat ik voor dalmar ga, daar zit wel veel bescherming in/aan wat is jullie ervaring met dit merk? :)

en vanavond weer dressuur les met wantie <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:04

TG & Jantine, lekker subtiel jullie := Maar aan de hand van filmpjes vind ik hetzelfde O:)
Wata, Ik zou voor de Styles gaan!
Kakelcollega staat op de negeerstand, maar ik irriteer mij er mateloos aan! Vanavond met haar en nog een paar anderen uit eten :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:05

Ik ben vrij maar ik kan niet weg want mn collega is nog niet terug van een afspraak en de baas rijdt net pas van huis weg :(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:07

Kan je effe lekker bokken Karen. Maar wel balen. Hopelijk is je collega snel terug.

Evony, klinkt heel pijnlijk zo'n scheenbeenvliesontsteking. Heb even gemist hoe je daar aan komt? Door stoten ofzo?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:10

_Sim_ schreef:
Kan je effe lekker bokken Karen. Maar wel balen. Hopelijk is je collega snel terug.

Evony, klinkt heel pijnlijk zo'n scheenbeenvliesontsteking. Heb even gemist hoe je daar aan komt? Door stoten ofzo?

voetbal, te korte tijd te hard getraind. Had heel lang niet gespeeld, kon het nog wel maar had nog niet de conditie + de spieren maar heb wel hele wedstrijden gespeeld volop en dat was dus achteraf niet zo slim :Y)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:52

Hoi allemaal

Mijn was is er bijna allemaal door ;)

@ Karen wat jammer dat je zo over het paard van je zusje denkt.. balen dat je niet direct weg kon op t werk
@ Jantine hahaha jij bent iig wel duidelijk :+
@ Evony balen van je scheenbeen!
@ Kris druk druk dus! Bedankt voor je PB

Ik ben vanmorgen al naar de tandarts geweest, voor beugel en normale controle. Alles was goed. Gaan de volgende keer foto's maken en als dan de wortels ook allemaal goed staan mag hij er in februari uit *\o/* *\o/*

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 14:32

Zo, weer thuis, tussen de stormen door!!
Gistermiddag hadden we redelijk weer op weg naar Ermelo, en vanmorgen terug ook, en nu begint het weer echt te waaien. Gisteren stormde het hier, en zijn er ook ramen van de kas stuk gewaaid.

We vielen wel met ons neus in de boter, want we waren erg vroeg in Ermelo, en daar waren ze met de keuring van de springhengsten bezig. Dus konden we nog mooi even kijken. Vanmorgen aan het ontbijt hadden we mooi zicht op de voorlopige keuring van de dressuurhengsten. Wie heeft het!! Het tussenliggende nachtje op het plastic stapelbedje met mijn mijnwerkerslampje op mijn hoofd in een te kleine, te dunne, slaapzak, daar hebben we het verder niet over.
Over de vergadering meld ik ook niets. Vrijdag wordt de kalender als het goed is definitief, en ik wil niet voor mijn beurt praten. Er is wel ietsepietsje geschoven, en er was nog een hobbel(tje). Er wordt geprobeerd of er nog iets mogelijk is om dat glad te strijken maar we zien/horen morgen wel of dat nog gelukt is.
Verder is het i.m.o. wel goed dat de stijlbeoordeling in de B nu meegenomen gaat worden in de eindklassering, en dus niet alleen maar bepalend is voor het wel of niet halen van winstpunten.
De 2 stijlcijfers worden van het totaal aantal strafpunten afgetrokken, en dat kan dus best leuke verschuivingen geven in een klassement.
En wat niet helemaal onbelangrijk is; het gewone dressuurhoedje mag niet meer, een veiligheidshoofddeksel is verplicht.
Zo, nou heb ik toch al wat uit de school geklapt.

We gaan de beestjes maar binnen halen voor ze weg waaien!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 15:33

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 15:37

poeh hee, dat is een rot ongeluk!! Ze mogen hun handen dicht knijpen dat er geen doden gevallen zijn.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:06

Jeez wat een ongeluk. Dan heb je echt een engel op je schouder zitten. Wat een klap moet dat geweest zijn zeg!

Texelse, fijn dat je toch al een beetje uit de school geklapt bent ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:09

Hallo allemaal!

Ik heb wifi op de kamer ontdekt. :P Het is hier heerlijk! Lekker warm met een windje erbij.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:09

Lekker hoor Eef :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:19

Haha Eef ;)
Al ben ik ook wel heel benieuwd naar de kalender!

Marijke: Wat fijn dat je beugel er hopelijk bijna uit kan *D
Mootje: Jij bent wel een beetje een boef in de auto :=
Evony: Beterschap voor je scheenbeen.. Lijkt me naar zoiets :(:)

Ik heb een lekker druk dagje erop zitten. Vanochtend eerst naar Deventer op en neer getreind om jasjes op te halen. Gelukkig niet voor niks want net gepast en verkocht :) Daarna met een vriendinnetje geluncht en toen naar stal gegaan. Woll had alleen harde plakjes/bulten onder 1 kant van haar buik.. Stalgenootje dacht ook aan een allergische reactie (mss iets in het hooi?) ze reageerde er verder niet op, maar wilde haar niet aansingelen. Dus even in de longeerbak gedaan, maar die was zo zwaar/blubberig dat dat hem ook niet helemaal werd dus toen maar zonder zadel gaan longeren. De rest verklaarde me met deze windstoten al wat voor gek, maar ze was mega-braaf :D Net als gister, toen woei het nog harder en heeft ze een studiegenoot op haar rug gehad die nog nooit had paardgereden. Heb er wel even naast gerend toen we gingen draven, maar echt zo braaf want hij bakte maar weinig van het lichtrijden :+

Kreeg ik 's avonds deze foto van hem:
Afbeelding

Toch wel echt 1 van de meest oncharmante foto's van mijn paard :')

Zo maar eens boodschappen doen, ga met huisgenootjes gourmetten :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:35

Van de KNHS site:

Citaat:
De data en locaties van de KNHS Kampioenschappen Eventing die in 2012 verreden worden zijn bekend. Op 16 juni wordt in Leidschendam het KNHS Kampioenschap pony's verreden. Voor de paarden staat het KNHS Kampioenschap gepland op 6 oktober in Hattem. Het twee-sterren KNHS Kampioenschap vindt van 14 tot en met 16 september plaats in Varsseveld. Tevens werden de overige eventingwedstrijden in de kalender ingepland. De wedstrijden waarvan de vraagprogramma's zijn goedgekeurd, kun je vinden in de KNHS Wedstrijdkalender.

Wat een eng ongeluk!

Lekker dat jullie zo genieten Eef!

Vief, dat is idd een charmante foto van Woll.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:44

Gatver wat een eng ongeluk! :oo
Hattem het kampioenschap dus, heb ik goede herinneringen aan die cross. :')
Wat een goed initiatief van de stijlbeoordeling! Hadden ze afgelopen jaar al moeten doen, ken ik er zo al een paar die dan minder prijs gereden hadden i.p.v. nu bijna elke keer.

Ik heb echt super relaxt laatste weekje op stage, mag elke keer op tijd naar huis en later beginnen. Niet verkeerd hoor! Mag morgen weer half uurtje later beginnen, heb dan eindbeoordeling. Maar denk dat het wel goed zit. :)
Vanavond lekker naar clubles springen met What!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:48

Dat filmpje is echt gruwelijk om te zien zeg :oo

Sannn: Leuk dat je je stage zo fijn hebt afgesloten :) Nu nog een fijn cijfer dus!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:52

Klinkt als een behoorlijke crimineel dat paard van het zusje van Karen := .
Sim: De cursus is interactief voor wie dat wil, dat kon je via de mail aangeven of je actief mee wil doen of niet.
Leuk dat het nk in Hattem is en Leidschendam iets eerder dit jaar!

Ik, als complete programmerleek, heb voor mijn eerste inleveropdracht voor een programmervak gewoon een: 10,5 8-) !
Zit nu diehard te programmerenvoor de volgende opdracht op de universiteits macs totdat ik om 6 uur opgehaald word voor ermelo.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:00

Haha ik doe met je mee sann als het aankomt op goede herinneringen in hattem!
Vief ik las jouw berichtje terwijl ik zelf op station Deventer stond haha.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:45