Mirthe: stoer van je haar
Mootje: even een tablet van het werk
wij hebben een iPad thuis, ideaal ding,Ik heb net gesolliciteerd voor mn stage, hoop dat ik hem heb haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij hebben een iPad thuis, ideaal ding,
? 
en dat ding is vel pfoee, ging de wielen draaide 4x rond voordat ik vooruit ging de eerst keer
haha maar kan er nu al beter mee om gaan 

_Sim_ schreef:Kan je effe lekker bokken Karen. Maar wel balen. Hopelijk is je collega snel terug.
Evony, klinkt heel pijnlijk zo'n scheenbeenvliesontsteking. Heb even gemist hoe je daar aan komt? Door stoten ofzo?

Het is hier heerlijk! Lekker warm met een windje erbij.

Daarna met een vriendinnetje geluncht en toen naar stal gegaan. Woll had alleen harde plakjes/bulten onder 1 kant van haar buik.. Stalgenootje dacht ook aan een allergische reactie (mss iets in het hooi?) ze reageerde er verder niet op, maar wilde haar niet aansingelen. Dus even in de longeerbak gedaan, maar die was zo zwaar/blubberig dat dat hem ook niet helemaal werd dus toen maar zonder zadel gaan longeren. De rest verklaarde me met deze windstoten al wat voor gek, maar ze was mega-braaf
Net als gister, toen woei het nog harder en heeft ze een studiegenoot op haar rug gehad die nog nooit had paardgereden. Heb er wel even naast gerend toen we gingen draven, maar echt zo braaf want hij bakte maar weinig van het lichtrijden 

Citaat:De data en locaties van de KNHS Kampioenschappen Eventing die in 2012 verreden worden zijn bekend. Op 16 juni wordt in Leidschendam het KNHS Kampioenschap pony's verreden. Voor de paarden staat het KNHS Kampioenschap gepland op 6 oktober in Hattem. Het twee-sterren KNHS Kampioenschap vindt van 14 tot en met 16 september plaats in Varsseveld. Tevens werden de overige eventingwedstrijden in de kalender ingepland. De wedstrijden waarvan de vraagprogramma's zijn goedgekeurd, kun je vinden in de KNHS Wedstrijdkalender.

Nu nog een fijn cijfer dus!
.
!