[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:37

BuenaVista schreef:
Even een nieuwtje. Kreeg net een sms van Jantine. Vanmiddag om 14.26 is ze mama geworden van een zoon. Zijn naam is Sem. 50 cm groot en hij weegt 4005gram. Alles is vlot verlopen. Beide maken het goed.

Ze had het dus goed dat het een zoontje werd :D En een hele leuk naam Sem !!

Gefeliciteerd Jantine!
Ben ook wel benieuwd of je s ochtends vroeg op wedstrijd hebt gelopen *D

Hier schandalig lang uitgeslapen. Dat is echt heeeeeeeeeeeel lang geleden. Vriendlief en een kameraad zijn na het eten nog uitgeweest, ik ben saai naar bed gegaan :o Zo ff eten en dan rijden...

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:43

Lau verstandig!!

Ik ben dus ook niet gegaan heb erg lopen twijfelen.. maar kwam op stal wilde me trailer aan kopelen en toen kreeg ik al een ruk wind.. trailer mooi weer afgekopelt en afgebeld..
Vanavond gaat het pas minder waaien maar hier waait het nog steeds zo hard als gister!

Paard even lekker gereden was braaf :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:39

Jantine, gefeliciteerd.

Ik zit hemelsbreed max. een km van het strand, wind genoeg dus :+ Ga zo maar even een rondje buitenrijden, morgen moet paard naar masseur, ben benieuwd.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:44

Heb je er al over uit m.b.t. dekken, Roos? En welke hengst?
Corien, ik zag buurman net ook rondlopen, die start normaal gesproken ook wel in Lisse. Maar ik denk dat hij zich gewoon niet opgegeven heeft, wind houdt hem (en een vrachtwagen vol paarden) niet tegen denk ik.

Ik ben al een tijdje aan het ruzieën met mijn computer. Antwoorden van de opdracht zitten in mijn hoofd, die wil ik er graag even uitrammen!! ;)
Straks Jer rijden, ik zal wel even een martingaal of slof erom doen. Geen grappen! ;) Daarna hardlopen, volgende wk zitten we op 5 km! :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:46

Jantine gefeliciteerd :D *\o/* *\o/* *\o/*

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:47

Pff ik vind het echt knap van je noor :o

Lau; ik had het ook niet gedaan hoor met dit weer! Zeker niet met zo'n brug idd.

Gisteravond nog gezellig opstap geweest, in een record tijd naar huis gereden (snelweg was ook zo lekker rustig :D) en tot 12 uur in mijn bed gelegen :o en ik had zelfs een wekker gezet! De laatste keer dat ik zo lang heb uitgeslapen was 2 jaar terug geloof ik toen mijn ouders op vakantie waren :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:51

Noor, ik ga het gewoon weer proberen. Ik heb een zeer gunstige aanbieding van de Dalhoeve gekregen en als ze uit zichzelf hengstig wordt gaat ze daar weer heen. Stiekem hoop ik dat het rond dezelfde tijd is als vorig jaar, dan kan ik misschien nog ergens een crossje rijden. Beukers is dan de eerste. Denk eerlijk gezegd dat als ik haar nu een M cross instuur ze ook simpel naar het eind loopt, het is zo'n nuchtere knol wat dat betreft en helemaal gek van crossen. Of het eerlijk is is natuurlijk wat anders.........

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:59

Goeiemorgen,
Ze hadden toch minder wind voorspelt voor vandaag? Wij wouden hier lekker het bos in, maar weet niet of ik het aandurf met zoek-een-boskabouter-Zeus... Zitten er natuurlijk genoeg met dit weer!

Begrijpelijk Laura dat je niet bent gegaan. Zo'n brug is dan wel klote.
Hier ook lekker uitgeslapen tot 11.30 en net lekker broodjes gebakken en relax ontbeten. Zometeen effe wat stalletjes doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:03

Jantine, Van harte gefeliciteerd *\o/* Wel binnenkort een foto spammen hè :D
Lau, Zag je sms net pas :o Ik ben zo iemand die haar telefoon nooit mee heeft :+ Ik ben wel gegaan, maar ik hoef natuurlijk maar 3km!
Mistid, _O- Wat een leuk idee!
Rowo & Evony, Lekker uitgeslapen dus!
Lielle is veilig aangekomen in Hulten.
Snoek, Jouw koeldingen zagen er wel ideaal uit. Heb je een linkje waar ik dat kan kopen via internet?
Noor heeft ruzie met de pc.

Ik ben trots op mijn paard en mijzelf. Inrijden was hij superfijn en ik lekker relaxed. In het parcours stond een dubbel op 10.50/10.70 en ik zag de bui al hangen dat mijn paard er drie wilde maken. Daar flink doorgeduwd en een nette twee gereden, met een balk op b, maar wel twee galopsprongen.
Verder was er een hindernis van 2m breed, zonder grondlijn waar hij hem ook aantikte met een balk als gevolg, maar ik kon fijn sturen en paard liep er telkens mooi bij :D Tijd stond op 90, en ik heb normaal tijdfouten :o maar ik reed het in 64 seconden :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:09

Fijn dat je lekker gereden hebt Mootje, Lekker door gereden dus en tijd over in het parcours.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:19

Goezo, Mootje & Corion! :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:23

Goedzo Mootje :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:35

Goedenmiddag

Jantine, Gefeliciteerd !!!!!! *\o/*
Mirthe, Ziet er leuk uit, leuk dat soort rubrieken.
Jn, lekker weekje gehad zo te horen :D
Lau, ik snap je beslissing, vooral als je over zo'n brug moet.
Mootje, Fijn dat zo goed ging :)

Vanochtend om 9 uur opgestaan, om 10 uur naar stal gegaan en ff gereden.
Meneer had ik maar weer een keer met touwtje gereden en hij liep fijn, druk bezig met hem recht maken,
want hij is weer wat scheef. Binnenkort ook het zadel ff laten nakijken. We hebben het idee dat die ook niet helemaal fijn ligt. Maar ik ga weer leren voor me tentamens.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:38

Mootje: fijn dat je lekker hebt gereden!
Rowo: wow wat een punten heb jij gereden!
Laura: Met deze wind gaan wij ook echt het water niet over. Te veel risico! Dus ik vind het helemaal niet gek dat je afgemeld hebt.
Lielle: fijn dat je veilig aangekomen bent in Hulten.
Tientjeh: van harte gefeliciteerd met je zoon! Ik vind Sem ook echt een leuke naam voor een jongetje.
Noor: heeft ruzie met haar computer.
Marijke en Evony: hebben lekker uitgeslapen.

Ik heb ook lekker uitgeslapen vanochtend. Even bijkomen van een drukke week. Vanmiddag even Weltsieger rijden. Gisteren heeft mijn pa hem gereden en hij had geen meewerkende bui. Ik hoop dus dat hij gisteren begrepen heeft dat dat niet de bedoeling is.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:43

goed gereden dus mootje!!
en een heleboel slaapkoppen hier ;)

ik ga dadelijk ook weer ff rijden op blingh, 2 weken niet gereden!! wel 3/4 keer aan de longe + bijzet gelopen, soort van vakantie dus....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:48

@ mootje fijn dat Corion weer goed gaat

Ik heb ook weer gereden ondanks de wind. Mijn bak heeft geen beschutting dus de wind was lekker aanwezig. Heb de ruin opgezadeld en ben zo opgestapt. Had een halve ronde mijn overtuigingskracht nodig om meneer in draf te krijgen maar daarna liep hij. Hij moet er echt even doorheen en geloven dat het zadel nu goed is. Hij was zo lief!! Als hij zo lief blijft en ook makkelijker in het parcours wordt dan mag hij misschien nog wel even blijven. Merrie was ook lief en daar ook maar een kruisje meegesprongen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:50

Fijn, Caro!

Zwaar geval van SOG hier... :o 8-)

Evony

ik heb vandaag een brak-bank-hang dag :D
Beat vandaag een dagje rust en ik heb mijn verplichtingen alweer gedaan ;)

vanmiddag voetbal kijken en verder niet zo veel doen:D

@ Mootje; je kan die coolboots bij canter kopen, ze staan onder koeling ;)

AntheaV

Ik heb niet uitgeslapen, thuiszorg stond om kwart voor 9 voor de deur. Toen gingen de honden nogal tekeer en was ik dus wakker :+

Caro: Fijn dat je paardjes zo lief waren.
Jeroen: Succes met rijden

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:55

Noor, Ga eens aan 't werk ;)
Thanks Evony!
Weule, Eventjes relaxen voor zo'n jonkie is ook wel eens lekker!
Caro, Mooi dat allebei je paarden lief waren!
Anthea, Waarom komt bij jou de thuiszorg?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:13

Jantine, van harte gefeliciteerd met Sem, die naam zullen we nooit kunnen vergeten. Geniet van de kleine en zorg ook goed voor jezelf.

Wij zitten lekker aan de Zeeuwse kust en laten ons elke dag verwennen met een heerlijke wellness behandeling. Verder ga ik 2x per dag met ons Taaipoppetje een lange wandeling maken door de duinen en over het strand. Heerlijk om te zien hoe een hond kan genieten, al waren strand en zee voor de 1e keer wel erg eng.
Vandaag wel een vervelende ervaring gehad met een groep oostelijke buurlandmensen. Tayla was met een groep honden aan het spelen en ik denk dat de groep honden te dichtbij kwam, begint een van de vrouwen totaal hysterisch te gillen en te rennen en met haar armen te zwaaien terwijl er dus echt helemaal niets an de hand was. Een paar honden renden achter haar aan en toen mepte een man van die groep een andere hond echt keihard met een zak waar denk ik stokken in zaten van een vlieger. Nou 't was een hele fikse en zeer onaardige aanvaring.... Gelukkig had ik Tayla al bij me en heb het van een afstand even aangekeken maar toen ze begonnen te trekken en duwen ben ik weggegaan. Had nog wel even mee willen knokken maar dan denk ik weer aan Noor...... dus ik ben verstandig geweest.
Ga zo met de pinpas van pa nog even de winkeltjes langs, heb voor mij en ut kind wat hele leuke dingetjes gezien.
Noor wel alles beneneden even stofzuigen en goed voor Sophie zorgen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:21

MargreetW schreef:
Ga zo met de pinpas van pa nog even de winkeltjes langs, heb voor mij en ut kind wat hele leuke dingetjes gezien.

Zo mag ik het horen. En als ze aan Tayla komen, heb je wat mij betreft mep-toestemming :P

Citaat:
Noor wel alles beneneden even stofzuigen en goed voor Sophie zorgen.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, mam... :roll:

Mootje, heb je alweer een volgend cc gepland? Om lekker in het ritme te blijven/komen?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:22

Margreet: Jammer van die vervelende ervaring. Verder is het wel geslaagd zo te lezen :D
Mootje: Voor mijn stiefvader, die is om het weekend thuis. Zit doordeweeks in een verpleegtehuis in Emmen omdat ie een hersenbloeding heeft gehad en nu links verlamd is.
Noor: Daar heb ik ook last van :o Ik ga mezelf nu maar weer aan de studie shoppen *schop*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:22

Volgende week springen in Vlaardingen, week erop dressuren in Assendelft en daarna lekker crossen in Ede :):)
Margreet, Geniet ervan!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:25

Even terug op de oude stek dus over 2 weken?

*gaat nu echt even het laatste stukje opdracht afmaken en dan naar het paard*