[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:48

Ja, vind het wel echt leuk. :) Wil niet fysio alleen, dus wil wel doorgaan hierna. Maar vind het echt leuk vak!

Ik ben ook niet veel in musea geweest, alleen met school als het moest. Vrijwillig haast nooit, behalve het Louvre. Maar dat vond ik dan wel weer leuk.

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:51

Ik idd ook als het MOEST. Uit mezelf ga ik er iig niet heen. Oh nee, wacht... In NY ben ik ook nog in een museum geweest :+

En als je het vak echt leuk vind, zou ik er gewoon voor gaan. En idd wat Evony zegt; als het goed geneest en het geen blijvende slijtage ofzo is, kun je volgens mij met een gerust hart je vak uit oefenen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:16

:wave:

Evelien :oo oh nee wat een pech :(:)
Shanouk, lekker gewerkt lees ik 8-)
Mandy, leuke outfit!!
Dorien, ik heb het eventingfeest ook in de agenda gezet :D

Leuke thema lees ik :D

Hier een erg rustig weekendje, vrijdag tot laat in de kantine gezeten van de manege. Erg gezellig :D Zaterdag les met Bari en verjaardag van Rem zn oma. Vandaag uitgeslapen en TG maar voor het eerst weer bijgezet gelongeerd. Liep erg fijn, hij is wel wat conditie kwijt dus doe nog mooi rustig aan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:32

T gaat dus goed met T? Is ie nog steeds zo lekker fit?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:35

Ja hij is lekker fit maar ook snel moe. Hij heeft zich een paar keer los lekker mogen uitleven en nu moet ie maar weer echt aan het werk.

Heb 2 wedstrijden laten omzetten van M2 naar B, 1 kon zeker en de ander sta ik op de wachtlijst maar dan mag Bari nog een keer mee :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:37

T heeft dus nog ff wedstrijdrust?
Maar gelukkig maar dat het zo goed gaat. Hopelijk blijft ie zo fit :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:39

Ja hij krijgt morgen zn laatste prik en poeder en dan nog zeker 4 weken tot alles uit zn lijf is.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:26

rowo: Leuke foto!
Fijn dat het wel weer goed gaat met T. :)

Ik ben ook absoluut niet voor boxrust, beweging bevorderd juist de genezing en je paard wordt ontzettend depri van alleen maar op stal staan. Maar in dit geval hou ik mij er maar even aan, ben zo bang dat de wond openbarst. Zo is hij er zo snel mogelijk weer vanaf en kan hij weer lekker op de wei.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:27

Hopelijk bllijft TG zo goed genezen! En heb je al iets leuks bedacht voor het Thema? Weet jij trouwens nog een leuk en niet te duur overnachtingsadres voor mininimaal drie personen??

Rowo, helaas is het rijden hier niks meer geworden, ik kreeg vanmiddag bezoek van moeder en zus, was ik eigenlijk ook best aan toe :o
Die kleren van jou zijn ook al helemaal goed voor het eventingfeest ;)

Sannn hoezo kan je de studie Geneeskunde niet meer oppakken omdat het een loting studie is? Ik weet niet anders dan wanneer je eenmaal bent toegelaten je altijd nog weer een poging mag wagen.....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:32

Fijn dat TG zo goed geneest!
Vervelend is dat altijd boxrust. Vero had in juli ook diepe wond in zijn achterbeen, kon d'r pezen zien liggen. Ze heeft toen 3 weken boxrust gehad. Helaas niet geholpen en is hij alsnog open gebarsten. Het gaat nu pas echt goed dicht met behulp van Mesitran. Misschen ook wat voor jou straks?
Hopelijk houdt Capri zich rustig en barst het bij hem niet open.

Het eventingfeest is er elk jaar toch? Misschien dat ik volgend jaar wel ga.
Ja Billy? Oh, ik meen me te herinneren dat je als eenmaal uitgeschreven was voor de studie dat het niet meer geldig is. Maar dan kan ik daar, mocht het nodig zijn, altijd nog achter aan gaan. :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:45

*zucht* zie net op mijnknhs dat ze de uitslagen van PH toch niet goed hebben doorgeven. Staan de twee wp toch bij Wendalie ipv Capri.
Heeft het zin om de KNHS een mail te sturen?
Is toch erg, ben 2 keer naar het secretariaat geweest en heb daarna nog een mail gestuurd. Het werd allemaal in orde gemaakt, ja dat zie ik. :( :(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:46

billy1 schreef:
Rowo, helaas is het rijden hier niks meer geworden, ik kreeg vanmiddag bezoek van moeder en zus, was ik eigenlijk ook best aan toe :o
Die kleren van jou zijn ook al helemaal goed voor het eventingfeest ;)

Is dat een subtiele hint??? :P
Naja en bezoek is ook gezellig. Paardjes overleven een dag rust wel :j

@ Evelien; ik ben ook echt TEGEN boxrust, maar in jou geval kan ik het me voorstellen dat je het doet.

@ karen: 4 weken :oo K wist niet dat zoiets zo lang in het lichaam bleef?

Ik ben een heerlijk avondje aan het bankhangen, met alleen de hond en kat in de woonkamer. Heerlijk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:55

Evelien: Zou het zo laten staan. Je bent toch L springen met Capri? Dan jan je de stand SGW L+7 aanvragen. Dan krijg je zo 7 winstpunten en nu heeft wendalie er mooi 2 extra.

Ik ben echt verzot van kunst! Maar goed, mijn ouders verzamelen kunst, mijn moeder is kunsthistoricus en ik was 4 en kon al uitleggen wat het schil is tussen de gotische en romaanse bouwkunst :+

Dorien: Jij hebt toch ook diergeneeskunde gedaan? Zou jij dat niet weer willen oppakken?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:56

Echt Laura? Kun je nagaan hoeveel verschil er tussen mensen is. Maar ja jij hebt het natuurlijk met de paplepel ingegoten gekregen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:58

Ja, dat sheelt ook. Maar ik denk dat ik er anders ook wel gek van was geweest.
Ik houd gewoon van hele mooie dingen en kan echt ontroerd zijn van prachtige middeleeuwse toegepaste kunst. Of volledig overdondred zijn door een hele oude kerk.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:59

En ik heb daar weer helemaal niks mee. K ben dan echt het andere uiterste van jou zeg maar :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:01

Ik ben ook geen kunstliefhebber, alhoewel ik er wel veel vakken van heb gekregen.

Leuke kleren Rowo! Lekker dat je stallen al waren gedaan!
Fijn dat het goed gaat met T Karen!
Lekker dat het longeren wel goed ging nu Sannn!
Jammer van je foutjes Marjan
Veel plezier in Londen Mootje!
Gelukkig gaat het goed met Capri Evelien!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:02

Dan laat ik het inderdaad lekker staan. :+
Ik heb ook niet zoveel met kust. Vind het wel leuk om vanalles en nog wat te bekijken op vakantie. Alleen strand en zwembad gaat ook snel vervelem.
Ik wil na 1,5 week altijd weer graag naar huis, dan mis ik mijn hond en de paarden. :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:05

Vakantie duurt mij ook snel lang zat. Alhoewel ik moet zeggen dat vorig jaar 6 weken Tanzania en Zanzibar niet erg was :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:06

Ik ben ook geen kunstliefhebber, maar mijn zusje daarintegen wel weer. Wij waren samen naar het Louvre en zij stond echt overal ik weet niet hoe lang te kijken terwijl er soms echt wel 10 beeldjes staan van dezelfde. Nou dan heb ik het er na 1 wel gezien. :+
Ik heb ook nooit geen vakken daarin gekregen dus snap er ook weinig van. Misschien dat dat ook scheelt.

Haha, dat heb ik ook Evelien. Goede week weg prima, maar langer dan dat is niets voor mij. Alhoewel als ik dan de verhalen hoor van bv. mijn zusje die halfjaar is gaan backpacken in Australië krijg ik toch wel kriebels. Maar doen is dan weer wat anders.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 31-10-10 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:06

Ik ben helemaal geen vakantietype. Ben altijd blij weer naar huis te gaan. 5 jaar geleden een maand op Curacao gezeten, maar dat was ook wel echt een heel erg uiterste.
Idd mis ik ook het thuis veel te erg, het rijden etc...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:07

Ohhh daar ben ik ook geweest! Maar dan 3 weken, vond ik lang genoeg.
Was wel erg gaaf! Alleen de dolfijnen kijken was niet zo'n succes, was hardstikke zeeziek. %) Mijn vader wil nog heel graag naar Botswana, ik heb al gezegd dat ik wel mee ga.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:14

_lautje_ schreef:
Dorien: Jij hebt toch ook diergeneeskunde gedaan? Zou jij dat niet weer willen oppakken?

Dat is idd nog altijd mijn droomstudie, alleen lees ik verschrikkelijk langzaam en zijn alle boeken in het engels, waardoor het voor mij echt niet te doen was met mijn tijdrovende hobby ernaast. Om nu nog een studie te gaan doen van ruim 6 jaar terwijl ik al een studieschuld heb, is wel erg moeilijk.
Neemt niet weg dat ik me de laaste tijd steeds meer realiseer dat ik er toch meer moeite mee heb dat ik het niet heb gehaald dan ik al die jaren heb gedacht....

Rowo van die jurk was geen hint, hoezo?

Ik hou eigenlijk best veel van vakantie 8-) Al is het er de laatste tijd niet van gekomen en zal dat voorlopig ook niet gebeuren....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:17

Ja, willen ook binnenkort een keer terug. Maar wij zijn echt backpackend met alleen lokaal vervoer het land 6 weken door gaan reizen. Behalve de safari, dat was georganiseerd.
Maar vriendje heeft al wel gezegd dat de volgende keer hij gewoon een volledig georganiseerde lodge safari wou. Het was ook wel zwaar meot ik zeggen om eht 6 weken lang heel basic te moeten leven.

En arm vriendje moest daarna nog 2,5 maand ergens in de rimboe werken als arts met alleen ougali te eten. :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:18

Haha! Wij hebben wel steeds in een lodge gezeten. Hadden een gids die ons overal heen reed dus dat was wel makkelijk. We hebben wel zelf de reis samengesteld.