Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CoriienRN schreef:Nou mijn cross zit er ook op![]()
Dressuur Ging met los rijden niet zo, reed ik richting de waterton (omdat we er gister even gereden hadden) wou meneer niet meer terug! dus paar x flink de remmen uit gegooit en niet meer terug willen richting ring 1![]()
Dus ben ik maar naar mijn ring gereden en heb naast ring 1 los gereden, kreeg te horen dat ik dus nog 1 iemand voor me had en dus een voorlezer moest hebben (millie was jetske aan het helpen) Nou ja goed voorleester geregeld, en rijden!
Ging niet slecht!!![]()
Wat resulteerde in 206 punten en meneer was lekker te rijden (ondanks het korte los werken)
Springen stond echt laaghad het L parcour voor de pony's gelopen dus dacht nou mooie hoogte rij ik de losspringbak ik had ik echt zo iets van huh
![]()
Nou ja goed foutloos gereden op naar de cross!
Da hartslag 67![]()
Nog even lekker gestapt, los gaan galoperen in verlichte zit en ben naar een boompje gereden en meneer had geen twijfel dus dat ging lekker! heb ze alle 3 gereden en dat voelde super!
Cross in en dat ging ook als een speer! op het bruggetje na hindernis 2 kwam bij beetje terug door het zand daarna ging het ook super!
Watterbak uit maakte ik me beetje zorgen dus ik heb me zweepje maar in 1 hand gedaan voor de zekerheid maar het was niet nodig want meneer was er al uit![]()
![]()
Dus Ik kwam in een tijd van 4.25 binnen![]()
Dus ik was super tevreden hartslag was 72 en daarna nog lekker uitgestapt!
Had tussen tijds geen dressuur punten gezien (maar goed ook) en ik was dus echt verast dat ik 1ste stond![]()
Dus kon ik vandaag met een mooie 1ste plaats naar huis met een dikke stijl van een 7 dus weer 2 winstpunten rijker en een super stoer paard!!!!!!!![]()
![]()