Goedemorgen!
@Rosalie: Wat balen zeg van je paard
Maar hopelijk krijg je hem met die andere manier van trainen weer lekker voor elkaar!
@Jenga: Gefeliciteerd met je M-debuut. Netjes hoor, nu op naar de volgende keer!
@Snoekiej: Vorstin had dus weer helemaal zin in het cross seizoen
@Jetske: Fijn dat Bambi het 2e rondje de meeste dingen in een keer wou springen. Gewoon lekker verder blijven oefenen!
@Hilde: Gefeliciteerd met de veulens, ben benieuwd naar de foto's!
@Kim: Fijn dat Loempia weer bijna goed is.
@Vief: Stoute Wol, volgens mij moet ze naar puber heropvoedingskamp
Je hebt ook wel een drukke week voor de boeg zo te lezen
Veel succes alvast!
@LJ: Joery ziet spoken
@Ingridje en Luxket: Leuke foto's van jullie beiden, ziet er beiden goed uit.
@LZ: Veel succes vandaag met je Z1 debuut!
@LL: Veel succes vandaag met de wedstrijd met Bandit
@Marieke: Gefeliciteerd met je punten en dat je door mag naar de regio kampioensschappen!
Zo dat is alles wat ik onthouden heb.
Gisteren heb ik nog een klein 'ongelukje' gehad met Jipje. We reden buiten en hij wou weer eens niet verder en begon weer te knooien, uiteindelijk draaide hij ineens op zijn achterbenen om, maar hij stond op een steil stukje naar beneden en het was daar best glad. Met als gevolg dat hij uitgleed en we samen op het gras lagen, maar hij rolde ook nog door over mijn been heen. Toen stond hij op en rende in eerste instantie weg. Maar hij voelde zich toch wat bang en kwam daarna gelukkig weer terug
Dus er maar weer opgegaan en toen toch maar naar huis gestapt, want we hadden een flinke smak gemaakt. Hij had nog praatjes genoeg, maar ik voelde mijn hoofd en mijn benen wel flink. Tijdens het omrollen is hij namelijk met het zadel over mij heen gerolt en dat was niet erg fijn.
Ga hem zo dus maar is even los gooien om te zien of hij nu ook nog goed is. Gisteravond kon ik gelukkig niks eraan zien.