Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, dus ben helemaal blij. Had natuurlijk wel een probleem ontdekkend gesprek, maar heb me er nog aardig uit gekletst.

Zijn we nu beide wat beter op dreef
Veel plzier met schrijven!

Nu ga k maar ff naar beneden en hopen dat het droog wordt 
(Ik had privéles en kon niet naar de binnenbak want mama had vandaag weer chemo)
Heb ik die regen moeten rijden, was helemaal doorweekt. Met loswerken liep Jack erg fijn, hij begint weer steeds losser te worden. Toen ie eenmaal naar het hoofdveld mocht werd ie weer een beetje heet
Toen zag ik ineens Annemiek en Sven aan de kant staan, die kwamen even kijken! De eerste proef ging nog niet helemaal lekker, 204 en een 7e prijs. De tweede ging juist veel lekkerder, toen maar 200 punten
En het gekke is, die jury had ik dinsdagmorgen ook in mijn slechte proef, en daar had ik toen zelfs winst en een prijs
Al zat ik nu nog niet ver onder een prijs, 8e plaats en 7 prijzen..

!

ik heb goed op de paardjes en de babywoef gepast
ze waren heel lief! Super trouwens dat je de eerste helft van de nacht al in bed kon slapen!! 

Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! We waren net klaar met opzadelen toen er een enorme regenbui overkwam
Na een half uur was het pas droog. We zijn toch nog maar even gegaan. Het was wel nat, maar toch wel goed te doen!