[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bento1988

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 08:24

Nickel, nog gefeliciteerd!
Vief, top dat je geslaagd bent
Canter en Altos, gave shets!
Wollie: wat een droppie!
GvdT OK dan! ( Nagelbijten / Gniffelen)

Ik ben vroeg opgestaan om mijn schimmeltje uit te graven voor de clinic van Imke vanmiddag.
Hij heeft gisteren een heerlijk modderbadje in de paddock genomen en is nu een tint of 3 donkerder dan normaal Sigaar
Ga zo richting stal en dan moet hij eraan geloven: wassen, vlechten en in de antiklit Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 09:49

SGWOllie schreef:
Simmie: Ben jij uit je bed gevallen ofzo? Wow! Je bent er vroeg bij voor een zaterdag! Gaat het al wat beter met je?

Ben altijd op tijd zaterdags, omdat ik op tijd mijn paard buiten wil hebben en daarna doe ik altijd mijn huis schoonmaken en 'smiddags rijden.

Ice is een leuke naam!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:51

Goeiesmorgens. Ik heb vakantie. En we beginnen heerlijk met 2 dagen concours Haha!

Alleen de regen die ik nu zie is helaas minder. Had die nou niet tot maandag kunnen wachten...

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 10:00

Ga je weer springen Scum? Iig succes.
Bento: Leuk zeg een clinic van Imke, veel plezier.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:08

Ollie wat een schattig hondje!!!

Goedemorgen verder iedereen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:07

Ollie, gave pup!
Ik zou ook wel een huisdier willen maar niet hier op de flat, nog even geduld dus tot we een huis hebben.

Bento, veel plezier met je clinic, ben echt benieuwd wat Imke van je witte monster vindt Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:08

en scum veel succes op concours!
Wanner vertrekken jullie precies naar canada?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:05

Even kijken of ik nog alles weet:

Scum &Bitwise: zem 'm op op concours!!
Altos & Canter: wat een schatjes!! En dat verhaal van die bloemetjes maakt het toch wel af!
Ollie: Wat een lieve pup! Dat gaat vast nog uitgroeien tot een half kalf Knipoog.
Bento: veel plezier bij Imke! Ik ben benieuwd hoe het was en dan laat je maar even wat foto's showen!

Ik heb om mijn 9e of 10e pas leren hobbelen op de shet van een vriendin. Net een circuspony was het, zo braaf. Alleen ging hij in de remmen als de hindernissen hoger dan 30 cm werden Haha! . Dat was dus iedere keer zandhappen Clown .

Vanmorgen heb ik met Hercules weer dressuurles gehad. Hij had de turbo knop goed aanstaan Haha! . Dan wil hij af en toe nog onder me uitlopen maar dan moet ik hem echt ontzettend op mijn zit terugrijden. Helaas gaat de schouderbinnenwaarts en verzameld galopperen dan nog niet van een leien dakje Vork .

Morgen ga ik eerst met Hercules wat galop/controle training doen in het bos. Daarna leen ik Nanea even en ga ik even met een vriendin springen! Pling

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:53

Ollie: Leuke pup, wordt vast nog een grote later!!
Chanter en Altos: Gave shets! Heb ook mijn shet gekregen op mijn vierde maar die is een tijdje terug verkocht omdat ze niet te vertrouwen was. Nu is zw weer doorverkocht, om dezelfde reden. (We hadden nog gewaarschuwd!!) Nu staat ze ergens in Duitsland. Ach gut
Bento: veel plezier!
Bitwise en Scum: veel succes!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:18

hoi,
ik zie allemaal leuke foto's voorbij komen! Haha!
wat een lief pupje Lachen wil ik ook wel Bloos
ben vandaag met schimmeltje weggeweest.... pffff de bodem was slecht Bloos! ik dacht echt halverwege ik stop... Tong uitsteken niet gedaan Tong uitsteken
een parcours dubbel foutloos en andere pc 2 balken...
maar beide rondjes geen goed gevoel.... Verdrietig baal ik zo van.... Bloos blehhhh (oke oke ik mag niet zeuren Knipoog )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:38

Nickeltje: Wat een stoer cadeua zeg! Daar heb je nog eens wat aan Haha!
GvdT: Wat fijn dat je gips eraf is! Ik kan me goed voorstellen dat je gelijk weer op je paard wilt stappen!!

Canter: Wat is Teun leuk!!
Altos: Wat een mooie foto. En wat super dat jullie jouw shetje weer gevonden hebben! Echt leuk Ja

Wollie: Wat een leuke pup!
Wat voor kruising is het eigenlijk? Heb je hem naar Ice van Jiska vernoemd?? Tong uitsteken

Bento1988: Wat leuk Lachen
Hoe was het?

BT: Jammer dat je gevoel niet goed was. Kan me voorstellen dat je dan alsnog baalt Ach gut

Vandaag ook op concours geweest. Eerst gesprongen. Ging hartstikke goed. Was wel benieuwd hoe Lipso aan zou voelen want donderdag en vrijdag heb ik hem niet gereden omdat hij samen met zijn vorige amazone naar het instructeursexamen in Leusden moest Lachen Eerst rondje lekker simpel foutloos. Hij was wel een beetje tam, maar sprong mooi van de grond Ja
Barrage had ik te veel risico genomen. Eerste prijs was €250 en ik had zoiets van ik probeer het gewoon. Had het beter niet kunnen doen, of beter aan kunnen rijden hahaha Schijnheilig. Ik ging erg kort voor de dubbel (eerste was een oxer) en had te weinig druk. Lips was ook wat overdonderd en stopte. Toen maar omgereden en toen sprong hij de rest weer erg fijn door. Had nog een tijd van 49 sec ondanks mijn weigering terwijl nummer 41 had. Dus dat was wel jammer. Daarna nog dressuur. Eerste proef ging wel aardig. Behalve de matige eerste middendraf en het feit dat ik het halthouden + achterwaarts bijna vergeten was. Dus maar op H gedaan ipv op X. Had er nog 183 -2 voor. De andere proef was een grote flop. Lips lag bijna op zijn snufferd, vader vergat voor te lezen, dus ik kijk hem aan en gil "Wat moet ik doen?!" Staat hij de hemel te inspecteren. Toen schoten we beide zo in de lach dat ik de rest van de proef maar op de automatische piloot heb gereden. Lipso deed er nog een schepje bovenop door van de uitgestrekte draf, galop te maken. Heb hem zijn pleziertje maar gegund en hem aan de overkant weer opgevangen. Met een grote grijns afgegroet had ik nog 174 punten ROFL

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:39

Positief dat je in elk geval veel lol gehad hebt Vief!!
Verder maar een stille boel hier zeg...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:40

Dat valt dan dus nog wel mee vief Knipoog En verder een heel aardige dag gehad als ik het zo hoor Ja
En alvast succes met je her!

Balen BT Ach gut

SGWollie: wat een schatje zeg Lovers

GvdT: dat is goed nieuws zeg Ja Wel rustig aan doen he Tong uitsteken
Ik doe wel met je mee, want ik heb gister mijn record 'hoe snel kun je weer op de grond liggen' verbroken Nagelbijten / Gniffelen Knie is behoorlijk verdraaid en dat wordt dus wel een paar dagen niet rijden ben ik bang, zou al echt niet weten hoe ik er op moet komen Bloos
Uiteraard vandaag wel gewoon gegroomd op de fasna, was erg gezellig!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:46

Ach gut Sterkte met je knie Gomir...
Sporttape kan en hoop schelen als je er toch op moet steunen vanwege je co's enzo...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:55

Ik heb vandaag ontzettend adequate pijnstilling genomen en een bandage van het paard er omheen gedaan met theedoek eronder. Dan was het allemaal wel te doen.
Zie morgen wel weer verder Nagelbijten / Gniffelen

Heb oogheelkunde deze week dus dan hoef ik niet zo heel veel te lopen volgens mij

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:58

Hoe kwam het zo gomir? Ach gut

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:04

Hij wilde bij het wegstappen meteen naar de shetlander van de buren trekken en toen hij dat niet mocht explodeerde hij volledig. Eerstvolgende hoek ging hij rechts ipv links en ik ging er heel netjes links naast. Bleef alleen net een fractie te lang in de beugel hangen en nu kan ik dus eigenlijk niet lopen...
Daarna was hij trouwens wel heel braaf Clown Ben er uiteraard wel weer gewoon opgeklommen Ja

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:04

Balen, Gomir!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:41

Jee Gomir, was dat op Nowie of die nieuwe?

Wat eens schatje Wollie! Lovers

Je gaat goed met Lipso Vief, zag ik aan je onderschrift. Toppie! OK dan! Alleen niet te hebberig worden he.....

Wat stoer Bento, ben benieuwd naar je verhaal.

Ik zag dat Annemarie van Merkestijn de 4* cross in Luhmuhlen heeft uitgereden, knap hoor. Ja

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:09

Bento, ik wil ook wel weten hoe het was. Heb je meteen een slaapplaatsje voor HM bij der geregeld Knipoog

Gomir, dat is knap balen, ik hoop dat je snel van de pijn af bent.
Ga zo maar eens naar stal, kijken hoeveel water er op het land staat en of mijn paarden al zwemvliezen hebben gekregen Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:19

Doei!

renswoude was leuk gisteren Ja Maar welke haag bedoelden jullie nu? Een soort bak met een dubbele rij borstels? Die zta er gisteren nl ook in, en die was max 1.50, ik kon er te voet overheen kijken. Was wel heel gaaf om te springen, mara volgens mij hebben we in februari in BN een hogere haag gesprongen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:56

Lielle schreef:
Doei!

renswoude was leuk gisteren Ja Maar welke haag bedoelden jullie nu? Een soort bak met een dubbele rij borstels? Die zta er gisteren nl ook in, en die was max 1.50, ik kon er te voet overheen kijken. Was wel heel gaaf om te springen, mara volgens mij hebben we in februari in BN een hogere haag gesprongen.

was de bodem goed? Ik heb vanmiddag les en hier heeft het vanacht en vanmorgen al weer heel veel geregend!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 12:34

Van die nieuwe Canter. Nowie is eigenlijk best wel heel braaf Ja
Hoop dat ik dinsdag weer kan rijden. Ga zo Urby even longeren, Nowie krijgt lekker vrij Knipoog

Moet de hele middag werken, heb niet echt zin zo, kan alleen maar achter de kassa zitten, bijvullen wordt het niet ben ik bang Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 12:56

niet geweldig MJ

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:12

Arme Gomir! Ach gut
Lielle: Dan is Frank ineens 20cm gekrompen, want toen die er naast stond was hij toch precies even groot als die haag. Nagelbijten / Gniffelen Misschien hebben ze heb gesnoeid? Knipoog

Zoals verwacht stond ons weekend voornamelijk in het teken van Ice. Het is wel even een handenbindertje maar hij doet het erg goed! Verder alleen het hoognodige gedaan en gereden. Tessa heeft vandaag Ollie gereden en dat ging erg netjes! Toen ik Ultra vandaag aan het rijden was was het kleinkind van de buren met zijn quad aan het scheuren over het pad naast onze schuur Stoom uit je oren Ultra ging compleet uit zijn stekker. Uiteindelijk maar gereden tot het redelijk te noemen was en toen maar gestopt.

Ben ook benieuwd naar het verslagje van Bento!!