Vief, top dat je geslaagd bent
Canter en Altos, gave shets!
Wollie: wat een droppie!
GvdT
)Ik ben vroeg opgestaan om mijn schimmeltje uit te graven voor de clinic van Imke vanmiddag.
Hij heeft gisteren een heerlijk modderbadje in de paddock genomen en is nu een tint of 3 donkerder dan normaal
Ga zo richting stal en dan moet hij eraan geloven: wassen, vlechten en in de antiklit

Je bent er vroeg bij voor een zaterdag! Gaat het al wat beter met je?
.
.
.
wil ik ook wel 
ik dacht echt halverwege ik stop...
niet gedaan
baal ik zo van.... 
. Ik ging erg kort voor de dubbel (eerste was een oxer) en had te weinig druk. Lips was ook wat overdonderd en stopte. Toen maar omgereden en toen sprong hij de rest weer erg fijn door. Had nog een tijd van 49 sec ondanks mijn weigering terwijl nummer 41 had. Dus dat was wel jammer. Daarna nog dressuur. Eerste proef ging wel aardig. Behalve de matige eerste middendraf en het feit dat ik het halthouden + achterwaarts bijna vergeten was. Dus maar op H gedaan ipv op X. Had er nog 183 -2 voor. De andere proef was een grote flop. Lips lag bijna op zijn snufferd, vader vergat voor te lezen, dus ik kijk hem aan en gil "Wat moet ik doen?!" Staat hij de hemel te inspecteren. Toen schoten we beide zo in de lach dat ik de rest van de proef maar op de automatische piloot heb gereden. Lipso deed er nog een schepje bovenop door van de uitgestrekte draf, galop te maken. Heb hem zijn pleziertje maar gegund en hem aan de overkant weer opgevangen. Met een grote grijns afgegroet had ik nog 174 punten

Ultra ging compleet uit zijn stekker. Uiteindelijk maar gereden tot het redelijk te noemen was en toen maar gestopt.