Dacht dat ze zeiden dat er om half 12 al tussenstanden waren. Kijk, als bos nu echt aan de macht dreigt te komen ga ik heeel misschien nog wel voor cda..
als we een coalitie PvdA/SP/GL krijgen ga ik emigreren
... dan prik ik Friesland los bij de vastelandsgrenzen en gaan we als zelfstandig eiland rondzwerven over de wereld. Heb vanochtend gestemd op een fries ergens aan de rechterkant. Alle politieke beslissingen en geld gaat in het voordeel van de Randstad e.o. Dat willen wij hier ook wel hebben Femke weet alles beter, die moet maar schooljuf worden... schooljuffen en meesters wter ook alles beter en dulden geen tegenspraak. en Wouter blijft een Boskabouter Gisteravond nog ff een stukje Freek de Jonge gezien op 1, was wel scherp. haha de vergelijking van Geert Wilders met de stofzuigerverkoper...
@Vief, Dat van Katja en Chiel was idd echt lachuh. Maar vond het anderzijds toch ook wel knap van ze. Al moest je er niet op letten hoe ze soms op hun paard zaten.
Heb je op die man met die koe in zn bakfiets gestemd?
Je bedoelt toch niet die bellenblazer die op nr 54 staat en die de afgelopen weken voor de radio (Fryslan) zichzelf aanprijst, toch...? want daar heb ik iig niet op gestemd
Wil even zeggen dat ik net bij Q-music galapreimiere kaartjes voor de film Happy Feet gewonnen heb!!! Maandag in gala-kleed en met vriendje dus op naar Amsterdam...
haha, bedoel je deze PC? Daar ga ik dus echt niet op stemmen!
RA:In Lemmer heb ik gisteren de stier losgelaten bij de kunstkoe die net buiten het dorp staat. Daar mag hij nog even genieten en dat gaat hij naar de slager. Slachtbedrijf Kamminga uit Surhuisterveen bood een nette kiloprijs en ja dan moet je naast politicus ook koopman zijn. De stier heeft bovendien zijn werk gedaan het woord is nu aan de kiezer!
Hm... een hoop verkiezingsgepraat hier... Ik ga straks even stemmen. VVD. Ik ga egoistisch stemmen. Ik hoop namelijk in de groep mensen te komen met een ruim loon en dat hou ik graag zo. Als er straks meer mensen die nu onterecht een uitkering hebben weer aan het werk zijn en blijkt dat de mensen die terecht een uitkering hebben, het moeilijk hebben, stem ik volgende keer iets anders. Ben wel heel benieuwd hoe lang het zaakje bij elkaar gaat blijven...
Over Pinguins. Van een pingiunsoort kunnen alle leden heel mooi zingen. Ze hebben allemaal hun eigen karakteristieke stem en muziekgeluid... Dan wordt er eentje geboeren die het geluid maakt van een kraai. Maar... hij kan dansen. Zijn eigen soort vindt dit maar stom en hij gaat op zoek naar zijn eigen ''voice'' en hoe de rest gaat weet ik nog niet... Mn vriend is helemaal gek op penguins vandaar dat ik had meegedaan...
Ik was net dus even boodschappen doen. Was nog vrij druk, dus bij het eerste en beste plekje mijn fiets weggezet. Ik buk voorover om de fiets opslot te doen en toen ik weer omhoog kwam keek ik recht in het gezicht van een kerel (+- 30)die zijn fiets pakte die naast me was gaan staan. Echt met zo'n vreselijk zachte stem "hoiii, schoonheid. Hoe is het met je?" Schrok me wild.. "uhhm goed hoor" was het enige wat ik nog kon zeggen en ben toen maar weggelopen..