[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Canter

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 16:09

Thanks voor de complimentjes voor Mas, ik zal het aan hem doorgeven (als hij maar niet naast zijn schoenen gaat lopen, pardon, naast zijn couveuse gaat liggen! )

RT, wat een leuk paard! Ik wist eigenlijk niet dat het een schimmel was, daar was je toch zo tegen, ha ha! Ach, een goed paard heeft geen kleur is het toch? Ik vind het in ieder geval een erg mooie schimmel.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 16:36

hij zal het vast leuk vinden Canter, dat hij nu al bewonderd word

RT: leuk paard, hij was als veulentje erg schattig en het is voor je te hopen dat ie lang grijs blijft

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 17:41

Ja mooi paard RT! En inderdaad hopen dat hij lang grijs blijft. Ik had gister die witte van mij gewassen kwam ik vanmorgen weer in de stal en z'n hele bil weer geel! Maar weer even gewassen!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:06

ja dat hoop ik ook! en mijn moeder maar zeggen dat ze schimmels zo lelijk vond, maar toen ze haar net zag: oh ik vind haar echt mooi grijs

ik heb haar eerst gelongeerd, man net of er een bom ontplofde...rodeopaard alla Twinkel(verzin ff mee voor een ander koosnaampje svp )
eentje van stal vroeg of ze haar even vast moest houden als ik er op ging!! hmm strak plan!! gheghe, had maar een stootje eraan gehouden, ze was echt overenthausiast alles was ook super eng!! ik wilde haar proberen laag en rond te rijden, aan de longeerlijn ging het nauwelijks, aangezien ze oog had voor totaal andere dingen, maar sommige passen maakte ze toch echt wel goed
onder het zadel alleen in stap draf was om te lachen en galop was om te gieren kop tussen de benen en huppelen, stelde op zich niet zo veel voor, maar oh wat voelde ze zich stoer!!
ik heb niet zoveel gevraagd verder, alleen dom rondjes rijden maar dit gaat zeker nog wel wat maanden duren voordat deze een B proef kan lopen

maar ik vond het helemaal geweldig, zoals nu was, echt een paard voor mij! lekker 'prettig gestoord'

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:09

haha, RT Leuk toch zon paard met humor :p.. Ik vind het wel lekker als er een beetje gekkigheid inzit . Ik vind het echt een gave schimmel, hoop voor je dat ie een beetje netjes is in zijn stal anders maak maar een deal met een shampoo merk .. Haha, veel succes met m! en we wachten op verdere rij fotos

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:11

Hmmm die shamppo deal is misschien nog wel eens wat! Maar ik heb al een tip van kimdepim gekrege om dat zilvershampoo te gebruiken. Moet ik maar uitproberen! Want nu sta ik te boenen en is het nog geel!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:34

RT: Gaaf beestje! Maar ik ben dan ook best wel gek van schimmels

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:38

o ik was nog niet klaar, maar drukte al op verzenden

Heb vanmiddag dressuur gereden in Barchem en de jury zei, dat ik er goed voorstond (heb alleend e uitslag nog niet gezien)

Heb chantal_cs gezien, Ze mocht gelukkig crossen. Ze had maar 1 balk met springen
En ik heb ook nog gezellig met vief warme chocolademelk gedronken

Oja over de B cross: Ik vind hem best lastig, maar hij is wel goed te doen. het enige waar ik zelf nog een beetje voor vrees, is de bult. Daar staan allemaal toeschouwers op en ik denk, dat die van mij dat wel eng gaat vinden.

Ik heb echt zin in morgen! Tot morgen voor een aantal bokkers!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:05

dankje renske! (waarom blijft jouw Posts op 4 staan???)
succes morgen!! komt wel goed!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:46

lief ventje hoor, Canter!!!!

RT, echt een leuk paard!!

Wij hebben vandaag de paarden verhuisd! 'k heb vanochtend wel even wat tranen weg moeten slikken toen we voor het laatst van de oude boerderij wegreden

Maar goed, we zijn eerst samen met buurmeisje met zijn 3-en gaan rijden. Daarna ging haar paard bij de 2 dikke belzen in het land, en die van ons aan de andere kant van een schrikdraadje. Er is uitgebreid kennis gemaakt over het draadje, een paar gillen en een paar sprinten. Daarna de drie rijpaarden naar binnen. Het buurpaard, milan, kan slecht binnenstaan. Het leek eerst goed te gaan, maar uiteindelijk ging ie toch weer staan steigeren. We hebben toen geruild van box, nu staan milan in een wat lagere box, ik hoop dat ie zich gedraagt. Die van ons waren echt braaf, gingen netjes gelijk eten. Zit nu toch een beetje zorgen te maken, eerst morgenochtend maar weer zien hoe ze erbij staan!!!!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:58

RT: Ja, dat vind ik ook wel iets vreemd..

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:00

Uhhm heeft dat niet met HK posten te maken, die tellen ze toch niet mee?
Anders zou die van mij denk ook al op heeeeel veel moeten staan

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:01

Canter, dat handje.... ik zat meteen naar mijn eigen hand te kijken en toen dacht ik. Zijn handje is ongeveer zo groot als 2 vingers breed bij mij. Echt klein!

RT; ik vind jouw schimmel nu nog leuker dan de vorige keer. Mooi modelletje!

Wat gaaf dat Chantal maar 1 balk heeft! Jammer dat er nog geen verslagjes zijn, maar iedereen zal wel heel moe zijn.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:07

Ik heb een verslagje van Emmy gepost
In het Barchem topic
Ben ook bezig met het plaatsen van foto's (van Emmy en Lielle)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:11

dat kan ik me idd voorstellen MJ!!
het is momenteel niet eens zo druk op stal, maar pff zeg altijd mensen om je heen...daar moet ik echt aan wennen paard heeft het wat makkelijker volgens mij, die staat prima..

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:22

Wat een gaaf beest RT!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:40

Hahaha ik dacht eens ff'ies kijken of je hem al in je profiel hebt gezet..
En jahoor

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:42

Gaaf beest, RT!

Canter, gezellig dat je er weer wat vaker bent!

Ik heb vandaag weer eens onze dressuur-kunnen geprobeerd. De wedstrijd was in Amersfoort waar een grote tribune aan de kop van de ring is. Dat was voor Oeste natuurlijk genoeg reden om zich niet meer te laten rijden. 172 punten waren het gevolg. De tweede proef ging stukken beter, 182 punten! Nog 1 en ik mag Z2 starten....joepie!

Ben benieuwd hoe het iedereen vergaat dit weekend. Ik zit in gedachten mee te rijden.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:43

stoer beest RT!
ben benieuwd naar foto's waar je 'm onder het zadel hebt.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:46

Wat jammer dat ze zo kijkerig was op de tribune Missmuts, maar wel super dat je nog maar 1 winstpuntje nodig hebt om Z2 te mogen starten!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:47

Super Missmuts, gefeliciteerd! Hoe gaat het met de wissels?

Miss-Jumpy, waarom zijn je paarden verhuist? (heb ik een beetje gemist de afgelopen weken)

Ben erg benieuwd hoe het gegaan is met de NK-gangers!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:47

bedankt allemaal!
*o/*

Missmuts: gefeliciteerd met je puntje!! op naar de Z2!!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:49

Hoi allemaal!!!
RT: Twinkel is nog leuker als ik me kon herinneren!! Have fun met haar.
Canter: Wat een schatje. (je kent mij wel, ik ben de vriendin van Andre!)
Missmuts: petje af!!! Gefeliciteerd.

Gisteren en vandaag in Barchem geweest. Spirit liep redelijke dressuur, stond vanmorgen 10de. Ze was heerlijk fris en fruitig vanmorgen, Alice had haar handen vol met springen.
Springen ging foutloos en de cross super.................
tot hindernis 10. Spirit keek erg op dat greppeltje en oversprong zich daardoor op de sprong daarna. Ze sprong achter zo enorm hoog dat ze zich niet meer op de been kon houden bij de afsprong. Ze is over de kop gegaan!!!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:50

Dank jullie wel . En die wissels gaan eigenlijk aardig goed *is zelf heel verbaasd*

Miss_jumpy, ik kan me best voorstellen dat het even slikken was. Vergeef me, maar ik ben ook even kwijt waarom je paarden verhuisd zijn.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:51

Leuk paard RT! Ben ook wel benieuwd naar rijfoto's .

Ik had vanmidaag wedstrijd en ben dik tevreden. Had 151 punten, maar dat maakt me geen bal uit. We zitten in behoorlijke dip en vandaag geen gezeur en super paardje wat meewerkte. Wat domme dingen in de proef, teveel been op volte 10 meter die ze toen keurig in galop makate wat een nog nettere 3 opleverde . Maar goed, geeft de burger weer moed