@ Margreet en Karen JULLIE ZIJN SCHATTEN!!! Jullie maken mij allebei heel blij!!!! Dank je wel!!!!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-12 22:10
Ik vind de crossset wat te druk denk ik.. Maar heb met mijn lieveheersbeest-cover geen recht van spreken meer vrees ik
Dit was via een evenementen uitzendbureau. Moest vandaag jasjes ophangen bij een congres
Woll was wel fijn met rijden net Het is maar goed dat je met rijden geen last hebt van haar hengstigheid want ze lijkt hier in Brabant wel non-stop hengstig
Ik denk dat je met een effen sjabrak met eventueel een randje erlangs al een veel rustiger combinatie krijgt. Naam erop is leuk maar die zie je toch niet?
Leuk Noor! Wata, ik vind het ook wat druk met die kleuren zo.
Net thuis van (club) springles. Wat een but-les vanavond zeg! Ga ik na maanden weer eens naar clubles is het stampend druk en moest ik daardoor lang wachten voor ik aan de beurt was elke keer. Ook niet veel gesprongen dus, maar wat we sprongen ging wel lekker.
billy1
Geplaatst: 14-06-12 22:20
Ik vind de crossset ook wat druk. En idd naam zie je niet vandaar dat ik het er ook niet op heb laten zetten, maar goed dat moet iedereen toch voor zichzelf weten. Verder vind ik m wel leuk!
Ik ben gistermiddag ook nog even bij Alice geweest om te trainen, kan het nu nog goed voelen haha. Coco werd iets te gretig waardoor we een miscommunicatie hadden en ik mooi tegen een weidepaaltje aan gelanceerd werd
muts_marijke
Geplaatst: 14-06-12 22:22
Fijn dat Sim wel lekker sprong Sim!! Lang wachten is blegh! @ Noor ook fijn gereden met zwartje, fijn dat het water goed ging, de rest leren ze wel @ Watapatja sorrie maar ik vind de set erg druk, straks ben je net zo'n rondrijdende kerstboom. @ Vief das lekker verdienen toch? @ Billy oeps weidepaaltjes doen au! Ff lekker in een warm bad liggen helpt meestal goed. Of de wondercreme van Margreet!
Noor je puppie paardje gaat vast ook vanzelf over de bomen! Sim wat jammer van zo'n drukke les Billy *au* Vief wolles krijft de hormonen vast wel weer op pijl!
Billy, sterkte! Noor hij leert het vanzelf Watja vind hem wel leuk!
Net echt gruwelijk fijn gesprongen met Beat, geen balk aangetikt en toch echt wel lekker omhoog getrokken op het einde! Hij sprong zo fijn
Beli
Geplaatst: 14-06-12 22:40
Lautje: Zo echt goed!! Succes met herschrijven Annetje: je kan toch een knoop ik de teugels leggen LEli Lekker getraint dus SM BAlen dat je klas genoten t niet serieus nemen Mistid: GEFELICITEERD Evelien, Wat een plaatje!!! Wata lekker gecrosst buiten dus! Je schabrak vind ik leuk sterren op je pak wat veel... maar wel mooie combi. Noor Leuk!! boomstammen zijn nou eenmaal heul gevaarlijk haha Sim, Balen van de drukke les! Billy, oeps pad op die paatjes geven vast niet mee...
Ik heb heerlijk zonder zadel gereden, alleen een zadeldekje en een halster touwtje aan een kant, heerlijk over het land gereden! (rondje land is 2,5 km) heerlijk zo in het avond zonnetje
Leliaardje
Geplaatst: 14-06-12 22:50
Wata, ik ben helemaal niet van de setjes, dus . Noor is lekker wezen crossen. Die boompjes komen vanzelf (denk ik). Billy: had jij door dat ik dat was bij / met de schimmel? Ik wist in ieder geval niet dat jij het was . Vief heeft in de jassen gezeten (is tenslotte ook je favoriete handel ). Beli heeft lekker door de wei gereden.
Rebel vindt het niet meer nodig dat hij gevangen wordt: Paul en ik stonden mooi voor aap in de wei net. Het spul maar even mee naar de stal genomen en op het "pleintje" voor de stallen liet hij zich pakken. Even gemeten: hij is alweer 3 cm gegroeid, dus dat gaat goed. Daarna weer terug naar de wei en foetsie was hij weer .
Ka & magreet zorgen voor een wippende Marijke aan Vivre... Billy, gelukkig had je je bp om, of niet? Las het al op fb. Kennisje van bokt (geen crosser) is deze week bij Alice: hebben ze haar dressuurzadel verstopt zodat ze er niet meer mee kan rijden Wata, sjabrak vind ik ook leuk. Set zou ik 2 kleuren de max vinden. Sim, jammer dat de springles zo druk was. Wel fijn gesprongen dus! Noor, fijn dat Kas zo door het water ging! Boomstammen komen vanzelf wel! Beli, lekker hoor. Even zonder zadel buiten hobbelen
MB was leuk. Eerst gegeten, daarna de 2* cross gelopen waar ww bij bijna elke hindernis uitleg kregen. De 1* bestaat uit veel M sprongen van de afgelopen twee jaar. Martin vertelde daarna wat over het crossen, zijn werkzaamheden en beantwoorde vragen. Als laatst een stuk theorie aan hand van YouTube filmpjes erg leuk, alleen 2 mensen die zichzelf erg graag hoorden praten waren een beetje vermoeiend
Watapatja, ik vind de set ook wat te druk. Billy is gecrashed tegen een weidepaal, auw! Mooie foto's van Giga. Noor, leuk zo'n jong beest! Heel wat anders dan Jer, leuk voor de afwisseling.
Vanavond lekker een half uur rondgehobbelt, morgen les van Francis dus dan mogen we weer aan de bak.
Laatste foto van vandaag. Deze vond ik op de site van de stal waar hij geboren is. Lekker bijdehand koppie
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 14-06-12 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Klinkt leuk Mo! En wat een stunt dat ze dat dressuurzadel hebben verstopt! Leli wat weer een mooie foto;s! Evony lekker! Wanneer heb je weer cc? beli heerlijk om zo te kunnen rijden Noor slaap lekker