[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:55

goedemorgen :D

CC en castenray gangers succes!
Noor: succes!
Sann: veel plezier bij de shoot.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:13

@ Noor succes..
@ Mistid mooie foto

Paard nr 3 zit ook in de lappenmand. Kom bij stal en ik weet niet wat er is gebeurd maar mevrouw kan voorlopig even geen halster/hoofdstel om. Haar hele hoofd onder de wonden/ontvellingen. Vooral een heel groot stuk tussen oor en oog. Vooral ontveld. Ik ben blij dat ik donderdag al crosstraining heb gedaan. Zij krijgt een paar dagen rust en dan maar even hoofdstel uit elkaar slopen en proberen om zonder frontriem wat te doen. Het gaat lekker :( ik heb nooit zoveel pech met mijn paarden..
Gio voor het eerst maar even gepoetst en dat gaat goed. In de wei is hij best lastig want hij gaat steeds door het draad ondanks de stroom. Door de droogte is het stroom wat minder.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:15

Nou, dat gaat idd niet lekker bij jou Caro. Beterschap voor de paarden! Gio gaat op ondekkingstocht. :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:26

Jeetje Caro, wat een pech zeg, hopelijk is dit het laatste kunstje en kun je de rest van het seizoen wel lekker van je paarden genieten.
Stout veulen, of beter gezegd ondeugende Gio.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:32

Als gio door het draad blijft gaan dan moeten er drastische maatregelen genomen worden. Door de droogte is de hoogte van het stroom lager dan normaal doordat het slecht geleid. Anders moeten we op de plekken waar hij erdoor gaat maar de grond nat maken. Vind het sneu maar weet geen andere optie. Heb nu 3 lagen draad en een hindernis ervoor staan.
Ik baal ook als een stekker. 2 kreupel en 1 niet kreupel maar met kapot hoofd. Geef mijn portie dan nu maar dan ben ik er hoop ik vanaf voor de rest van het jaar..

Weet iemand of je op wedstrijden ook zonder frontriem mag starten? Kan het in het reglement niet vinden...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 13:10

Jeetje Caroline je hebt echt pech!

Hier is vanochtend de shet overleden. Heeft vannacht z'n been gebroken. Vind het zielig voor m'n zusje, die had hem cadeau gekregen een paar jaar terug.

Ik heb gisteren trouwens een superhandig dingetje gekocht. Een vernevelaar, een kleintje die je zelf op druk moet pompen. Bij de Action, 69 cent volgens mij. Lijkt me ideaal voor op wedstrijd omdat ik me kapot zweet met rijjasje aan.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 13:17

Mistid wat naar van de shet
Caro heeft nu echt een complete ziekenboeg, wat heb jij een pech
Noor wat ben jij een bikkel dat je nog gaat hardlopen met dit weer

Ik heb al lekker in de vroegte een buitenrit gemaakt. Voor het eerst de tunnel onder de snelweg door genomen, wel achter een ervaren paard aan. Heen vond ze hem doodeng, maar terug was ze het alweer gewend. Soms kan ze zo makkelijk zijn.

Ik heb me wel weer ernstig verbaasd over de snelweg. Deze moet verbreed maar je kan er nu zo oplopen, er zit nog geen eens vangrail voor. Lekker veilig als je paard een keer echt aan de kletter slaat.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 13:35

Mirthe, vet gave foto!!!! 8-) :D

Verder niet echt bijgelezen.
Laatste nieuwtjes hier:

- Het is uit met me vriendje, ik heb het uitgemaakt.
- Onze hond gaat heel slecht, naar dierenarts geweest. Heeft waarschijnlijk nek hernia, dus nu heel veel pijnstillers. Als aanslaat kan ze misschien nog jaartje mee anders is het einde verhaal!
- Ik ga nu lekker naar het strand dus bijlezen komt wel weer!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 14:16

Het was een helse tocht, maar we hebben het gehaald én we waren niet als laatste binnen :D
Nu even eten en dan naar vriendjes voetbal want die wordt gehuldigd voor zoveel wedstrijden in het eerste elftal ;) Hij weet nog van niks. En ik vind dat ik wel een wijntje (of meer dan 1) verdiend heb!

Fijne dag verder!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 14:42

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:28

Noor petje af hoor. Wat een end zeg! Shake klinkt heerlijk!
Caro jeetje wat een pech heb je nu!
Mirthe arm shetje en zusje nu dus. :(:)
Joki ow dat is idd wel uitkijken. Niet op hol laten slaan dan maar.
Mirthe daar had je geluk zeg op de 1e van de dubbel! :D Nu nog wat harder en dan gaat het super ja!

Ben weer terug uit Havelte. Daar stond een allemachtig hoog pc. :wow: In de B heel fijn foutloos gesprongen. W sprong echt super! Had 53,5 steilpunten en daarmee 4e. Toen in de L, en dat was echt huge. Kon er gewoon lambadadansend onderdoor, zonder mijn rug te breken. :+ Maar goed we zijn rondgekomen, met een paar balken. Weet niet meer hoeveel. :o Man die we wel kennen zei dat ik niet moest gaan mikken, maar gewoon hand eraan en rijden. Ok volgende keer maar weer proberen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:30

Haha ja daar had ik idd geluk :+ .
Havelte stond vorig jaar ook flink aan de maat, maar het parcours liep wel fijn door toen. Super van je B rondje! Gister bij de pony's is er ontzettend slecht gesprongen... Met een weigering een 2e prijs in de B is toch best wel ernstig.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:09

Zo idd dan werd er echt slecht gereden!

B
Afbeelding

L
Afbeelding

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:47

Zelfs op de foto's staat het dik, terwijl ik meestal van een foto heb van dat is prima te doen. Gefeliciteerd met je prijs in de B
Noor jij bent echt bikkel!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:26

Netjes Margriet als je met dik parcours zo fijn rijdt. :)
Beau doet het goed dus Mirthe, mooi!
Hopelijk valt het mee met je hond Sanurie.
Gefeliciteerd met je vriendje Noor, dat verdient idd wel een wijntje!

Ben weer terug van de shoot, denk wel dat er mooie foto's van gekomen zijn. Vero was het op een gegeven moment alleen wel zat. Wat ik ook wel begrijp in deze hitte dan is elke keer je oortjes naar voren doen wel teveel van het goede. ;)

Kreeg nog een leuke foto van gisteren van Bianca, hij doet er als het zo laag (voor hem) staat weinig moeite voor. Wel gave foto! :D

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:54

@ Margriet jammer van het L. Hier staat het wel vaker dik in het L. Heb vaak genoeg in het L over M hoogte gesprongen. Vaak als je het hoog vind ga je mikken. Wel super resultaat van de B.
@ Sannn mooie foto en mooi resultaat! Las het in het versslagentopic

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:12

Goedenavond!
Ik heb een relaxt daggie gehad. Vanochtend weer op stal gewerkt en gereden, vanmiddag een beetje geholpen met opruimen van het feestje.

Jeetje wat balen Caro! Het zit je niet mee!
Agosh, wat sneu van die shetlander Mirthe. En Bo is braaf! Ze moet nog wat (understatement :+) voorwaartser worden, maar ik vind dat je haar netjes door krijgt!
Lekker dat je buiten hebt gereden Joki
Super dat je het helemaal uitgelopen hebt Noor!!
Knap hoor Margriet, zeker als het zo hoog staat!
Ik ben benieuwd naar de foto's Sannn!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:18

Had in mijn gedachten wel op jou gereageerd Caro, maar blijkbaar dus niet. Wat ontzettend zuur zeg, hopelijk is je pech voorbij.
Vonden ze het feestje wel leuk Snoek?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:20

Hetje liep superruig foutloooos!!!!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:23

Goed gedaan Lau, proficiat! Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. Ojee had er geen zin in vandaag ;(

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:23

Caro wat heb jij ineens een pech met je paarden!

Sanurie, goed dat die jongen gedumpt is! +:)+ Sneu van je hond

Noor heeft in de hitte veel te ver moeten rennen. Top man! Hoelang heb je erover gedaan?

Mirte, je parcours ziet er eigenlijk wel moeizaam uit, alsof de gas-knop het nog niet doet. Hij was nog erg groen toch? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Was dit de eerste keer op concours?

Leuke foto's gezien van Margriet

Ik was vanacht uitgeweest en had het een beetje moeilijk vanmorgen :o Dus ik was pas rond half 1 ofzo in Castenray. Ik vond het wel heel gaaf om te zien allemaal en vond het een mooie cross. Voor mijn gevoel stond het niet zo dik en vielen de meeste sprongen wel mee.
Ook nog heel leuk iemand gezien die haar AJ liet ontploffen met het afstappen :P Paardje bleef gelukkig rustig.
Heb veel foto's gemaakt, mooie sprongen gezien, Wibi voor mijn neus gehad en bokker Jetske herkent.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:26

Hoi hoi

super Lautje dat hetje zo lekker liep!!!
Sannn heeft ook een super debuut gehad.
Sneu voor je zusje Mirthe.
Verder weet ik niet helemaal meer... sorry ga gauw douchen en dan na de bbq bij paps en mams.
Geert heeft niet fijn gereden, verslag staat in verslagen topic. Vind ik zo sneu voor hem.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:28

Top Laura en hoe ging Maat?
Nee Lielle? :oo Je ging zondag zo lekker.. :(:)
Lekker dagje gehad dus in Castenray Annetje. :)
Las net het verslag MM, wat sneu voor Geert. Hoe gaat het met jou en je hoofdpijn? Rijd hij ook gewone springconcoursen?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:30

Met mijn hoofdpijn gaat het heel goed. Had vandaag bijna geen kans om op te staan of iemand zei : in je stoel en blijf daar! hahaha.
Hij rijd wel gewone wedstrijden en een paar balkjes zijn we helemaal van haar gewend... een stop is ook heel goed mogelijk bij haar maar dit heeft ie toch al 1.5 jaar niet meer gehad. Had gehoopt dat ul der vertrouwen zo was gegroeid dat ze zich er wel door heen zouden slaan. Niet foutloos maar wel zo dat ze de cross in mochten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:32

Maat Ben ik gestopt. Het was 32 grade in de heuvels zonder wind. Die liep leeg en moest echt duwen. Dat is niks voor Maat want die gaat en wil altijd.