Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Was wel grappig daar alleen super druk!

Wat leuk!!! Ik was er idd niet... ben er al een tijd niet geweest. Zondag gaan we weer! Vakanties is het altijd mega druk.
rowo schreef:Onwijs balen van Wolin. Gewoon rust en weer op nieuw proberen.
Ik vind alleen niet dat je de kliniek de schuld kan geven. Via de telefoon weten hun natuurlijk nooit hoe erg het is met trailerladen. Ik vind het wel logisch dat ze liever hebben dat je daar komt en pas in noodgevallen dat ze naar jou toe komen.
, het is ook logisch dat ze het zo lang mogelijk uitstellen en ze paarden liever op de kliniek behandelen.. maar hetgeen dat we maarliefst 11 keer gebeld hebben in de afgelopen 4 weken!!! dat ze niet te laden is en met de vraag wat hun oplossing is, steekt geen licht op. Bovendien zijn we al een hele tijd bezig, ook dat gedoe met de smid dat we er niet heen konden... Ook zei dierenarts toen hij haar benen zag net "Hmm.. banketstaaf dat dit eerst had moeten gebeuren" en vond het ook niet nodig.. Dit neemt Wolin ook weer mee in haar rugzakje namelijk. Het zijn flinke schaafplekken die ze op haar benen heeft. En ik kan de osteopaat laten komen, gezien ze enorm hard is gevallen.
. Nu moet er dus weeeeeer een andere smid komen, morgen moeten we naar de kliniek bellen, dan kunnen ze kijken welke smeden in de buurt als hoog staan aangeschreven én op stal komen..
.

Nou ja hij ziet eruit als een uit de kluiten gewassen mustang, volgende week komt ie bij huis en dan hopelijk direct hakkie-takkie
, Petra werkt op dezelfde manier en verricht ook wonderen, maar met één keertje op stal redden we het dus niet.. Het ziet dieper bij Wolin, dat blijkt wel.. dat zei zij ook. Dus we gaan met haar heel wat dagen aan de slag heb ik al afgesproken, dit is niet iets wat wij met trainen kunnen doorbreken
, hier hebben we echt Petra bij nodig..