Marieke_xXx schreef:@ Jetske: &&

of

??
nou hindernis 1 sprong hij dus ik dacht, hmm begint goed
maar hij stond bij hindernis 2 stil, donkere balken is ie niet zo dol op. Zegt die jury na 2x proberen ga maar verder naar drie, naja ik wilde hem er persé overheen hebben dus ik nog een keer aanrijden en toen nam ie hem wel, hindernis 3 was stro dat is geen probleem. 4 was een soort dakje daar stopte hij ook voor. na 3 keer er maar omheen gegaan. Hindernis 5 was een houtstapel, die ging ook makkelijk. Hindernis 6 staat in de andere bak, bollenmanden heeft onze vereniging ook en die heeft hij al heel vaak gesprongen: stopt die gek!
naja. hindernis 7 was een hekje: stopt ie weer: opnieuw toen ging hij wel. hindernis 8 was een lage maar best brede plank waarvan de onderkant zegmaar was ingegraven, daar heeft hij ook 2x op gestopt daarna er met een hele hoge hertensprong overheen gevlogen. 9 stopte hij ook eerst voor. Jury: "rij maar door naar 10!" ik had weer iets van mooi niet, dus opnieuw naar 9 en hup ging hij erover heen. hindernis 10 was een soort plank die schuin lag met aan de andere kant takken. had Bambi ook weer wat problemen mee. na 2 pogingen wel gesprongen. hindernis 11 waren de bollenmanden en toen weer terug naar de grote bak, toen alleen nog maar dezelfde sprongen. 2 van de andere kant was 12, staat hij weer stil: mep gegeven en Bambi hupste eroverheen. 13 was 4 van de andere kant, waar hij aan het begin dus langs mocht, maar hij had de smaak te pakken en schoot er snel overheen. hindernis 14 was de houtstapel van dezelfde kant: weer geen probleem. en hindernis 15 was het stro weer.
ik was toen al best tevreden (klinkt wel heel slecht nu ik het zo opschrijf
)
mijn 2e rondje ging super: hij ging nog wat traag uit het starthok, 2 stond hij voor stil maar toen is ie zegmaar door gesprngen, dus ik vond het geen weigering. Op hindernis 2 na alles zonder twijfelen en voor zijn doen supersnel gesprongen!
dus toen was ik pas echt blij!

daarna Bmabi terug gebracht en weer terug voor de prijsuitreiking. geen prijs: 14e (van de 25 dacht iik) dus best aardig.
mijn moeder heeft de eerste ronde gefilmd en de 2e ronde foto's gemaakt, ik zal er zo wel eentje plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Jetske op 29-03-08 17:56, in het totaal 2 keer bewerkt