[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_xXx

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 10:10

Tessa, proficiat! Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 10:11

tessa gefeliciteerd, leuk kado heb je gekregen Haha!

jenga, succes!!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 10:12

Goedemorgen!

Gefeliciteerd Tessa!
Wat een heerlijk weer zeg, het is dat ik vanmiddag moet hockeyen anders had ik ff naar het bos gegaan met paardje.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 10:35

goedemorgen!
jenga succes
tessa gefeliciteerd, altijd leuk!

Wedstrijdgangers succes!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 11:47

Jenga: Succes! Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 11:54

Gefeliciteerd Tessa!

Succes Jenga!!

Ik ben allemaal ontwerpen aan het maken voor simpele crosshindernissen Tong uitsteken , ik wil volgende week wel oefenen aangezien ik nog nergens kan trainen, en de springweide is te nat, dus ben erg blij dat we meteen maar 20X60 bak hebben laten graven, kan ik er extra veel in kwijt, jammer dat ik daar niet zomaar ff een gat in kan graven of een hegje in kan planten Knipoog

Morgen heb ik Indoor Tolbert, en dan naar buiten!! Gister is Kino op ijzers gekomen, en Yoeri loopt nu voor de 3e dag kreupel Boos! hij heeft zich vervlogen... Ik ga de jonge denk ik verkopen, er is iemand en die heeft een volle op een half broer of zus (wel Arenbergs MauritsXOleander) en ide is er zo tevreden mee (karakter) dat die nog wel 1 wil hebben. Laat ik die nou hebben. Komt bij dezelfde fokker weg, is jaar jonger ofzo, of net zo oud, kan dus best een volle. En dan koop ik iets terug wat al een beetje meer kan, omdat Yoeri ook weggaat eind buitenseizoen (tenzij Merle (zusje) er fanatiek op gaat rijden). Zo, ik heb al weer heleboel verteld heb ik het idee. Oja, ik heb de jonge vandaag ook precies een jaar, vorig jaar op opa zijn verjaardag gekocht, en die is na een jaar weer jarig hè, dus nu heb ik hem een jaar. Ik had gister ook vliegles van de jonge, omdat hij bang was voor een zeiltje die over een concourskarretje heenlag en die stond buiten, volgens een vriendin vloog ik er wel meter bovenuit, en na een paar keer hield ik het niet meer. Daarna er wel op, maar ging niet zo lekker meer, maar daarom doe ik hem niet weg hoor Vork

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 11:57

Goeiemorgen!

Gefeliciteerd met je verjaardag Tezz!

Gefeliciteerd Hilde Lachen

Succes Jenga!

Er is vandaag motormarkt op de manege en ik moet de hele middag in de tent achter de bar staan Boos! Echt geen zin in met dit weer, wil zo graag rijden Verdrietig

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 12:44

Gefeliciteerd Tessa & Succes Jenga!

Foto's komen vanmiddag ofzo wel. Lachen

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 14:59

Net even gaan kijken op wedstrijd, er was een reeks bezig en de 1ste tot 4de plaats waren allemaal mensen van onze club Lachen
Vanavond om 7 uur moet ik pas.. Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 15:10

Tessa: gefeliciteerd
Jenga: succes Lachen
Vief: Druk weekje dus, we willen binnenkort nog even komen hoor Haha!. Wat ga je met woll doen dan als je op kamers gaat?
Hilde: Leuk veulentjes. Ben benieuwd naar foto's.

Gister avond toen mijn vader thuis kwam heeft hij ook even naar Loempia gekeken. En hij zegt dat het wel zijn hoef is (gelukkig niet de pees). Dus waarscheinlijk was het wel dat stokje dat ik er met een tangetje uitgepeuterd heb die hem niet lekker zat in zijn hoef.
Vanochtend hebben we hem maar in de bak laten lopen, en niet in het modderige weiland. Daarna maar meteen zijn hoeven weer uitgekrabd of en geen houtsnippers in zaten. En even teer op zijn hoefjes gesmeerd. Zijn been was niet meer warm. Ook liep hij bijna weer helemaal goed. Alleen in de bochten nog een hinkeltje. Dus we kijken het morgen nog even aan Lachen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 15:35

Tessa: Gefeliciteerd!
Hilde: Wat tof dat er nog een veulentje geboren is Lachen!
Kim: Fijn dat het meevalt met Loempia Lachen Toch wel even schrikken. Tof dat jullie langskomen binnenkort!

Als ik op kamers ga blijft Woll gewoon. Wil het gewoon gaan proberen Ja! Het zal wel een heel geplan worden, maar wil het echt graag. Heb gewoon het gevoel dat als ik niet op kamers ga ik te veel dingen mis.... School is prima te doen. En wil dan doordeweeks nog een avondje thuis slapen om dan ook te rijden, verder dan vrijdags, zaterdags en zondags rijden. Denk dat dit prima moet gaan lukken! Maar dit jaar gewoon nog thuis en ook maar eerst mijn rijbewijs zien te halen. Want dat doe ik ook gewoon hier in Deventer. Anders wordt het allemaal een beetje te ingewikkeld.
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 29-03-08 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 15:38

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 16:24

Kim: Gelukkig valt het mee met Loempia!
Ingrid: Ziet er wel goed uit hoor! Knipoog

Heb net wat foto's gemaakt in de wei van Joery & Axel, en ik wist dat Joery gek was maar dit, hahaha! Huilen van het lachen
Afbeelding

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 16:48

@ Loes : Haha die Joery, hij ziet weer spoken? Haha!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 16:50

Doei!
ben net terug uit Lisse, ik zal zometeen wel een verslag typen.
heb nog niet terug gelezen, ga ik nu doen.
wel zie ik een hele grappige foto van Joeri Huilen van het lachen

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 16:56

Gefeliciteerd met je verjaardag Tessa!
Ingrid, ik heb ook een reactie geplaatst bij je topic. T gaat erg lekker!
Haha LJ, Joery is idd gek Clown

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. En idd, de crossen blijven wel bestaan. Hoop dat ik nu in het najaar wel kan meedoen, dan zijn toch de meeste crossen Lachen
Ik heb vanmorgen weer gewerkt en vanmiddag anderhalf uur stevig gewandeld met mijn paardje. Ook heuveltjes en verder lekker actief stappen. Hij vond het wel leuk, en ik ook wel met dit weer Cool Ben nu ook wel over de grootste schrik heen. Erg jammer van mijn geplande L debuten en SGW, maar dat moet dan maar een paar maandjes later Lachen En dan ga ik een hopelijk een hele grote inhaalslag maken! *LOL*
Ik ga me nu even afmelden voor die wedstrijden die ik had opgegeven. Kan ik ook weer iemand blijmaken die op de wachtlijst staat voor Westerbork Lachen

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 16:58

@ Rosalie: Fijn dat je goed gewandeld hebt!
@ Jetske: && Haha! of Huilen ??

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:08

Is nu trouwens ook kur op muziek (Brabant) op tv. Was ik alweer vergeten Clown

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:09

Ik ren naar de tv.. Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:23

Gefeliciteerd Tess en Hilde...

Succes Jenga

Net terug van alice, oefencross, ging echt heel goed, krimhie sprong alles geen 1 x gestopt, was echt super tevreden.. Foto's volgen snel

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:24

Ik ben ook dressuur aan het kijken Knipoog.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:52

Wow die proef van anky was echt té goed Lachen

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:53

Marieke: Ja volgens mij zag hij spoken ja! Of zn eigen schaduw Tong uitsteken!
Luxket: Fijn zeg dat Krimhie het zo goed deed! Lachen

Net ook de dressuur gekeken, wat een super kür zeg van Anky!! Afgod

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:54

Marieke_xXx schreef:
@ Jetske: && Haha! of Huilen ??

nou hindernis 1 sprong hij dus ik dacht, hmm begint goed Ja maar hij stond bij hindernis 2 stil, donkere balken is ie niet zo dol op. Zegt die jury na 2x proberen ga maar verder naar drie, naja ik wilde hem er persé overheen hebben dus ik nog een keer aanrijden en toen nam ie hem wel, hindernis 3 was stro dat is geen probleem. 4 was een soort dakje daar stopte hij ook voor. na 3 keer er maar omheen gegaan. Hindernis 5 was een houtstapel, die ging ook makkelijk. Hindernis 6 staat in de andere bak, bollenmanden heeft onze vereniging ook en die heeft hij al heel vaak gesprongen: stopt die gek! Bloos! naja. hindernis 7 was een hekje: stopt ie weer: opnieuw toen ging hij wel. hindernis 8 was een lage maar best brede plank waarvan de onderkant zegmaar was ingegraven, daar heeft hij ook 2x op gestopt daarna er met een hele hoge hertensprong overheen gevlogen. 9 stopte hij ook eerst voor. Jury: "rij maar door naar 10!" ik had weer iets van mooi niet, dus opnieuw naar 9 en hup ging hij erover heen. hindernis 10 was een soort plank die schuin lag met aan de andere kant takken. had Bambi ook weer wat problemen mee. na 2 pogingen wel gesprongen. hindernis 11 waren de bollenmanden en toen weer terug naar de grote bak, toen alleen nog maar dezelfde sprongen. 2 van de andere kant was 12, staat hij weer stil: mep gegeven en Bambi hupste eroverheen. 13 was 4 van de andere kant, waar hij aan het begin dus langs mocht, maar hij had de smaak te pakken en schoot er snel overheen. hindernis 14 was de houtstapel van dezelfde kant: weer geen probleem. en hindernis 15 was het stro weer.
ik was toen al best tevreden (klinkt wel heel slecht nu ik het zo opschrijf Clown )
mijn 2e rondje ging super: hij ging nog wat traag uit het starthok, 2 stond hij voor stil maar toen is ie zegmaar door gesprngen, dus ik vond het geen weigering. Op hindernis 2 na alles zonder twijfelen en voor zijn doen supersnel gesprongen!
dus toen was ik pas echt blij! Haha! Haha!
daarna Bmabi terug gebracht en weer terug voor de prijsuitreiking. geen prijs: 14e (van de 25 dacht iik) dus best aardig.

mijn moeder heeft de eerste ronde gefilmd en de 2e ronde foto's gemaakt, ik zal er zo wel eentje plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Jetske op 29-03-08 17:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:55

Ja, ze heeft echt terecht gewonnen! Lachen