Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:Ik houd ook absoluut niet van bellen ofzo
Maar de avond ervoor heb ik gala dus waarschijnlijk ben ik toch niet helemaal helder meer
Kim: Als we 's avonds bij jou komen kun je me geloof ik wel opvegen haha
SGWOllie schreef:Rowo: Kun je zelf niet proberen iets te regelen met de eigenaar? Jij rijd toch voor die man en niet je vader?
rowo schreef:Helaas k heb het al geprobeerd... de constructie zit nog al apart in mekaar, want harrie is niet eens helemaal eigenaar. Te moeilijk om hier uit te leggen. Maar t kost hem meer dan het oplevert laten we het zo zeggen. Plannign was dat ze in maart al weg zou zijn, valt dat ff tegen!
Regent het bij jjullie ook? Dat wordt vnvd maar ff rijden.
SGWOllie schreef:rowo schreef:Helaas k heb het al geprobeerd... de constructie zit nog al apart in mekaar, want harrie is niet eens helemaal eigenaar. Te moeilijk om hier uit te leggen. Maar t kost hem meer dan het oplevert laten we het zo zeggen. Plannign was dat ze in maart al weg zou zijn, valt dat ff tegen!
Regent het bij jjullie ook? Dat wordt vnvd maar ff rijden.
H'm da's balen! Zou mooi zijn als je hem er van had kunnen overtuigen dat je er alleen maar meerwaarde aan aan het rijden bent en dat hij haar vooral nog even moet laten staan....![]()
Zal voor hem tegenvallen dat ze niet in maart al weg was, maar voor jou alleen maar mee toch? Je hebt er toch een leuk paard aan gehad. Ik snap je gevoel wel. De eerste maanden heb je vooral werk aan zo'n paard. Op het moment dat je er vooral plezier van krijg moet je haar weer inleveren, best zuur.
Als ik nu naar buiten kijk zie ik alleen maar regen. Ik hoop dat het vanavond beter is wil wel graag Ultra rijden vanavond. Dinsdag was hij overigens uberbraaf. Ik denk dat hij begrepen had ik dat ik zijn feestje van zondag niet helemaal kon waarderen.
rowo schreef:Het regent nog steeds, en behoorlijk ook. Ik wil rijdenMaar oook geen zin me zeiknat te laten regenen. BINNENMANEGE, WAAR BEN JEEEE!!?