[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jenga_8

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:09

Lelystad ligt dan wel midden i het land, maar altijd buiten paardengebied, dat zit meer in het oosten en het zuiden

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:13

Ik zal trouwens aan Michelle vragen of ze is een keertje een filmpje wilt maken van dat ik wat hindernissen neem in de crossweide, dan hebben jullie wat meer een id van grootte en hoogte en diversiteit.... Kan ik een beetje oefenen met monteren van filpjes Verward

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:15

Ohw dat is wel jammer Joyce!

Leuk Jenga, ben wel benieuwd *LOL*
Filmpjes monteren is niet zo moeilijk hoor!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:20

nee, maar ik moet me er gewoon in gaan verdiepen. Het resultaat zullen jullie vast snel zien, hahaha! Ik heb ook eens een filpmpje van een mobieltje geprobeerd te uploaden, maar hoe ik het ook deed, het filmpje draaide alleen maar op zijn kop af Verward (van de piano in westerbork) die had een mede bokker voor me op de gevoelige plaat vastgelegd)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:26

Succes vandaag IS!
Jenga, wat een kanjer van een hindernis zeg!

Ik heb nu onderhand 6 (!!) VIPkaartjes voor CIC Ede zaterdag, en niemand die met me mee kan Boos!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:28

Dat is goed balen! Ik vind het ook jammer dat ik er niet heen kan ivm selectie (die ik waarschijnlijk toch voor spek en bonen mee rijdt) Ik heb wel zin om m zelf te gaan rijden!!!!!!!! Ede is echt een toffe cross!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:50

Goeiemiddag Lachen

Haha Jenga, dat heb ik precies hetzelfde met het filmpje van de piano in Westerbork Clown

Wat balen zeg Rowo, hopelijk kan er nog wat geregeld worden!!

Ik ga zo even rijden, hopelijk nog voordat het gaat regenen... Nagelbijten / Gniffelen

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:59

Goeiemiddag Lachen!

Wat balen zeg Rowo, hoop voor je dat er wat geregeld kan worden!

Flinke hindernis Jenga, wauw *LOL*

Sterkte IS Ach gut
Joery blijft ook voor altijd, daar zou ik echt geen afstand van kunnen doen. Die staat hier al 8½ jaar en blijft lekker! Lachen

Ik moet even vragen voor de meeting, hoop wel dat het kan!!

Vanochtend sollicitatiegesprek gehad, ging wel goed! Er hadden nog wat mensen gesolliciteerd, ik was de 1e. Dus het zou nog wel even duren voor ik wat te horen zou krijgen.
Daarna even gekeken voor een vliegendeken, Joery zat gistere helemaal onder. En bij Superhorse hadden ze niet zoveel dus maar even naar Naalden en nu is Joery een marsmannetje Haha! hahaha! Zo'n zilvere kleur Tong uitsteken!

Toen nog even met mama wat boodschappen gaan doen in Zundert. Staan we in de slijterij ik was wijn in doosjes aan het doen voor thuis, staat er al een man te kijken en vraagt of het lukt. Dus ik zo: Ja hoor! Vraagtie of ik misschien werk zoek, dus ik zo ja eigenlijk wel. Was (denken we) de (filiaal)manager. Dus ik kreeg meteen een kaartje mee om te solliciteren enzo. Moest echt lachen, net of er op mn voorhoofd staat: Ik zoek werk Tong uitsteken hahaha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:00

viefdepief schreef:
Ik houd ook absoluut niet van bellen ofzo Lips are sealed
Maar de avond ervoor heb ik gala dus waarschijnlijk ben ik toch niet helemaal helder meer Clown

Kim: Als we 's avonds bij jou komen kun je me geloof ik wel opvegen haha

Jullie komen dus wel Haha! ?? Jeej
Haha dan veeg ik je wel op hoor.
Sorry vandaag foto's word niks. druk druk druk..

Sta iig op 5 vakken afgerond een 7 Haha! Jeej

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:06

Spannend Loes!
Is: Jeetje dat is wel erg zonde Scheve mond

Kim: Jaja *LOL* Mijn moeder had toch nog wat kunnen regelen Haha!
Wat super dat je zo'n mooi rapport hebt Pling

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:09

Okee ik ga nu naar het land foto's maken Haha! Knipoog
Toch nog ff tijd..
De andere cijfers krijg ik morgen terug, dus dan weet ik ok wat ik daar gemiddeld op t raport heb Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:10

Ohw leuk Hyper!
Je hebt vast wel mooie cijfers!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:13

Ik hoop het Haha!.
Potver, digi is leeg Scheve mond grrrrrrrrrrrom Stoom uit je oren

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:14

Dan word het toch echt morgen. Sorry Bloos.
Ik heb m meteen aan de lader gedaan. Morgen tussen de middag ga ik wel ff foto's maken!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:32

Ik ben ook weer thuis. Volgens mij ging mijn tentamen niet eens zo slecht, ik hoop dat ik een voldoende heb Lachen

Kim: mooie cijfers!
Loes: Spannend Haha! Leuk dat die andere man ook vroeg of je werk zocht Tong uitsteken
IS: succes vanmiddag!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:06

SGWOllie schreef:
Rowo: Kun je zelf niet proberen iets te regelen met de eigenaar? Jij rijd toch voor die man en niet je vader?

Helaas k heb het al geprobeerd... de constructie zit nog al apart in mekaar, want harrie is niet eens helemaal eigenaar. Te moeilijk om hier uit te leggen. Maar t kost hem meer dan het oplevert laten we het zo zeggen. Plannign was dat ze in maart al weg zou zijn, valt dat ff tegen!

@ kim: super cijfers zeg!!

@ anthea: hopelijk is het voldoende, ik duim voor je!

Regent het bij jjullie ook? Dat wordt vnvd maar ff rijden.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:07

Het is hier nog droog Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:27

Ja, hier ook nog redelijk! Het sputtert af en toe wat maar dat is niet zo erg als dat het echt regent. Heb dus ook nog lekker kunnen rijden Lachen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:28

rowo schreef:
Helaas k heb het al geprobeerd... de constructie zit nog al apart in mekaar, want harrie is niet eens helemaal eigenaar. Te moeilijk om hier uit te leggen. Maar t kost hem meer dan het oplevert laten we het zo zeggen. Plannign was dat ze in maart al weg zou zijn, valt dat ff tegen!

H'm da's balen! Zou mooi zijn als je hem er van had kunnen overtuigen dat je er alleen maar meerwaarde aan aan het rijden bent en dat hij haar vooral nog even moet laten staan.... Duivel
Zal voor hem tegenvallen dat ze niet in maart al weg was, maar voor jou alleen maar mee toch? Je hebt er toch een leuk paard aan gehad. Ik snap je gevoel wel. De eerste maanden heb je vooral werk aan zo'n paard. Op het moment dat je er vooral plezier van krijg moet je haar weer inleveren, best zuur.

Als ik nu naar buiten kijk zie ik alleen maar regen. Ik hoop dat het vanavond beter is wil wel graag Ultra rijden vanavond. Dinsdag was hij overigens uberbraaf. Ik denk dat hij begrepen had ik dat ik zijn feestje van zondag niet helemaal kon waarderen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:37

SGWOllie schreef:
rowo schreef:

H'm da's balen! Zou mooi zijn als je hem er van had kunnen overtuigen dat je er alleen maar meerwaarde aan aan het rijden bent en dat hij haar vooral nog even moet laten staan.... Duivel
Zal voor hem tegenvallen dat ze niet in maart al weg was, maar voor jou alleen maar mee toch? Je hebt er toch een leuk paard aan gehad. Ik snap je gevoel wel. De eerste maanden heb je vooral werk aan zo'n paard. Op het moment dat je er vooral plezier van krijg moet je haar weer inleveren, best zuur.

Als ik nu naar buiten kijk zie ik alleen maar regen. Ik hoop dat het vanavond beter is wil wel graag Ultra rijden vanavond. Dinsdag was hij overigens uberbraaf. Ik denk dat hij begrepen had ik dat ik zijn feestje van zondag niet helemaal kon waarderen.

Ja dat zei ik ook al maar ja! We zien het allemaal wel... Volgens mij heb ik gemist wt Ultra gedaan heeft zondag Bloos

Het regent nog steeds, en behoorlijk ook. Ik wil rijden Boos! Maar oook geen zin me zeiknat te laten regenen. BINNENMANEGE, WAAR BEN JEEEE!!?

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:41

Het miezert hier, gadverdarrie!! Ik ben ook nog eens misselijk, maaar gelukkig over 20 minuten vrij! Ik denk dat ik iets hartigs moet eten! Daarna ga ik ff proberen te rijden!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:48

Het kleinzoontje van onze achterburen was met zijn quad over het pad aan het scheuren. Dat ligt achter onze schuur langs en die schuur staat naast de bak. Dat ding kwam dus steeds de hoek om en het ventje gooit dan aan het eind van het pad de rem er op om zo schuivend door de bocht te kunnen. Daar ging Ultra nogal van over de emmer en ik ben dus heel de bak door gestuiterd. Hij is dan zo in paniek dat ik dat er ook niet meer uit gereden krijg maar ik wilde per se doorrijden. Ik kneep hem echt enorm!! Maar dinsdag was hij dus enorm lievvv Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:49

En bedankt kleinzoontje Knipoog Maar je bent dus blijven zitten?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:50

rowo schreef:
Het regent nog steeds, en behoorlijk ook. Ik wil rijden Boos! Maar oook geen zin me zeiknat te laten regenen. BINNENMANEGE, WAAR BEN JEEEE!!?

*gooit binnenbak. Schijnheilig

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:53

*probeert te vangen* *MIS* Ziek

En het regent harder en harder Boos!