Kom net terug van springles.
Pff ik baal zo
. Hij liep echt super fijn met losrijden. En toen drafbalkjes gedaan (10 achterelkaar ofzo). Deed die ook braaf. En toen de drafbalkjes met een kruisje erachter. Ging ook heel fijn. Dat een paar keer gedaan. Toen van dat kruisje een stijltje gemaakt, ik reed erop aan.. En wat er toen gebeurd is weet ik niet meer... Mijn vader zij later dat hij vor de balkjes ineenkeer omhoog ging en zich heel snel omdraaide, ik voor het zadel kwam, maar weer terug kon klimmen, hij nog wat in paniek was en op de loop ging --> recht op de stenen muur af, hij weer ineens omdraaide en ik tegen de muur knalde met mijn hoofd en schouder. Dit alles weet ik dus zelf niet meer
. Ik weet wel dat ik weer opgestapt ben. Even een rondje gestapt heb en dat ik daarna weer wou springen.. (ook dit weet ik allemaal allleen nog vaag). En daarna heb ik nog een paar sprongetjes gedaan, dat ging wel weer goed. En daarna heb ik uitgestapt. Ik weet wel dat ik heel erg koppijn heb
en kei last van mijn schouder, die kan ik niet bewegen. Maar waarom hij dat nou deed, ik heb geen idee. Paps weet het ok niet. Hij heeft soms van die streken
.
Ik ga nu maar even in een lekker warm bad.