[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:33

hee beter!
Maar wel een beetje voorzichtig doen he?!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:38

Ik hoop ook dat we Michiel hebben, rijd zeker niet als eerst het rondje. Wil wel even de tijd krijgen om R aan elkaar te krijgen. De laatste trainingen waren niet echt lekker voor het vertrouwen en HM wordt moeilijk zat Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 15:42

Nickel, ik laat mijn horloge idd altijd aftellen. Ik stel de klok dus in op de optimale tijd (plus 10 seconden voor het starten inderdaad). Je moet gewoon even kijken wat jij zelf het prettigst vind. Mijn klok piept nl om de minuut met optellen en ik wordt daar wat nerveus van dus ik kies voor aftellen.

GvdT: jippie! toch lekker HM rijden. Heb je wel nog iets van tape ofzo gekregen? Heb je net wat meer steun en zal het minder gevoelig zijn met rijden.

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:26

Nickeltje, Vief: Gefeliciteerd hoor!
gvdt: Fijn, wel voorzichtig nog he. Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 20:13

Simmie schreef:
Nickel, ik laat mijn horloge idd altijd aftellen. Ik stel de klok dus in op de optimale tijd (plus 10 seconden voor het starten inderdaad). Je moet gewoon even kijken wat jij zelf het prettigst vind. Mijn klok piept nl om de minuut met optellen en ik wordt daar wat nerveus van dus ik kies voor aftellen.

GvdT: jippie! toch lekker HM rijden. Heb je wel nog iets van tape ofzo gekregen? Heb je net wat meer steun en zal het minder gevoelig zijn met rijden.

Ik wordt juist nerveus van dat gepiep als ik over de tijd heen ben Knipoog , vandaar dat ik laat optellen, kan ik nog even meetellen zonder te kijken.

Ik zal voorzichtig aan doen, ben wel meteen op mijn paard gestapt en dat ging vrij goed. Had er wel even een kok Vork goque aangedaan voor de zekerheid. Moet wel met nette opstaande hand rijden anders ga ik het voelen. Is het toch nog ergens goed voor Clown
Intapen mocht niet ivm functieverlies, daarom kreeg ik ook geen gips meer.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 20:54

Doe maar voorzichtig GvdT!

Doei! MissM.

Ik laat de klok meestal optellen, maar de laatste keren met Junior wilde ik helemaal geen piep horen maar wel mijn tijd weten. Ik heb toen de optimale tijd + 2 minuten gedaan (en 10 seconden om op tijd in te kunnen drukken.) Bij de finish op stop gedrukt en er 2 minuten vanaf gehaald, wist ik toch mijn tijd zonder pieperdepiep. Maar normaal gesproken vind ik de piepjes wel prettig elke minuut.

Vandaag in de weer geweest met Teun, voor het eerst met zijn eigen zadel en een hoofdstel in:
Afbeelding
Ik heb hem even min of meer gelongeerd waarbij hij een paar bokjes gaf maar daarna was het ok.

Daarna Zazou mijn springzadel opgedaan en losgegooid in de bak. Eerste minuut was prima, maar toen begon hij toch te bokken! Wow! Het leek echt rodeo, zo hoog kwam hij, blij dat ik er niet op zat. Het duurde niet lang, daarna aan de longe heeft hij nog even keurig links- en rechtsom gedraaid en vond hij het weer prima.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 20:59

canter...ziet er echt enig uit....ik heb ook een geweldige shetlander gehad...en dat ziet toch altijd koddig uit met hoofdstel en zadel...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:01

Ziet er goed uit Canter, heb je nu niet de neiging om er ook even op te gaan zitten.
Heb ik meestal wel met die pluizenbolletjes.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:03

Mmm, wordt bij Teun wel erg pittig, denk dat ik dan op mijn knieen mee moet lopen. Haha!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:08

Wat 'n moppie Canter. Blijf leuk dat kleine spul.
Mijn broer heeft voor mijn neefje mijn aller eerste pony terug weten te vinden en kunnen kopen. Dat is ook een shetlander. Die kreeg ik toen ik 4 werd en hij was toen ook vier. Ik had het beestje dus al geen eeuwigheid meer gezien en kreeg toch wel ff een ontzettende brok in mn keel toen ie de trailer af kwam. Zal eens ff een foto opduiken...........

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:21

Afbeelding
Schattig he? Beestje is inmiddels dus al 26. Op Monty heb ik leren rijden met (vooral heel veel Haha! ) vallen en opstaan. Inmiddels is ie wel wat rustiger en Robin stuurt 'm rond alsof ie op zijn pony geboren is. Al vind ie het stiekum volgens mij nog veel leuker om voorop bij papa op de grote paarden te zitten in galop Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:22

Aah wat lief Altos *LOL*
Teun is ook een schatje Canter Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:30

Leuk Altos dat je hem na zolang weer terug ziet. Kan me voorstellen dat het even slikken is om hem dan in eens uit de trailer te zien komen.
Wist je dat hij hem gekocht had, of was het voor jou een verrassing?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:41

Nee dat had ie al wel verteld, maar ik heb zoveel meegemaakt met dat ponietje (jeugdsentiment Knipoog ). We hebben ook gelijk de hele middag van die 'weet je nog toen..' verhalen zitten vertellen. Zo ben ik met Monty 3de geworden op de nederlandse kampioenschappen in de L2 dressuur (ja echt waar, een shetlander met dressuurtalent!) Maar tijdens de huldiging greep ie mooi een bos bloemen van een hindernis op het hoofdterrein en stond ie dus tijdens de huldiging doodleuk met die bos bloemen in zn bek Haha! .

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:57

Mijn oude shetje hebben we nog... Ik kreeg haar op mijn 5e verjaardag en zij was toen ook 5.
Nu is Tineke dus 25. Ze mag bij ons blijven tot aan haar dood...
Zo schattig die kleintjes...

Met mn horloge ga ik in Maarsbergen eens uitproberen hoe het rijdt als ik hem af laat tellen.
De week daarna Ede en als aftellen niet bevalt, kan ik optellen eens proberen...

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:06

Wat een geweldig verhaal Altos! ROFL

Probeer hem thuis anders een paar keer uit Nickeltje, kun je vast een beetje aan het gepiep wennen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:29

Geweldig die shets!! Die Mony heeft wel een hele wijze uitstraling Cool

Heb je kaartjes ontvangen Canter, thanx!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:32

Haai Clown , daar is ik weer!
GvdT wat ontzettend fijn dat het gips er af mocht!!! Nu inderdaad voorzichtig en jezelf heel proberen te houden hè!
Nickeltje: Lief dat je zusje naar je toe is gekomen! En een leuk kado! Ik laat die van mij aftellen, haal twintig seconden eraf voor de optimale tijd (dus na de piep mag ik binnenkomen) en tel er tien bij voor de start. (Ik haal er dus effectief tien af Clown ). Ik heb er nog niet zoveel me gereden maar merk nu al dat Ollie harder gaat lopen als hij piept, misschien dat ik het toch eens andersom ga proberen. Maar dit vond ik om te beginnen het makkelijkst.
Altos: Super verhaal! Je zou willen dat je zoiets op video had!

Pupje was erg lief onderweg. De rit van twee uur (met twee tussenstops) heeft hij zonder ongelukjes grotendeels slapend doorgebracht. Hier in huis gaat het ook aardig. Hondenfluisteraar Frank had hem na dat ik Ollie gereden had al zo ver dat hij lag te slapen in de open bench. Hij is superschattig!! Hij is ook al dikke vriendjes met een van de katten, Bram. Max (echt mijn kat) is nogal jaloers en daar heeft-ie al een tik van te pakken. Bram gaat ook mee uitlaten! Cool Foto's komen zo maar het uploaden duurt nogal lang...

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:38

Nog een keer met z'n allen op de speelwei! Ach gut

Afbeelding

Ik vind autorijden helemaal niet zo erg!

Afbeelding

Maar wel een beetje vermoeiend.....

Afbeelding

Waarom de laatste twee zo van kleur verschillen weet ik niet, hij is iets donkerder dan op de derde foto.... Grote jongen al voor 8 weken hè!

Zo, en nu weer terug naar de live versie..... Haha!

edit: typo..

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:48

Ik kom ook weer eens om de hoek kijken na een drukke week.

Nickeltje: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Vief: Super! Examen gehaald. Ook gefeliciteerd! OK dan!
Altos: Wat leuk dat je je eerste pony weer terug hebt. Van zoiets krijg je zeker een brok in je .
SGWollie: Wat leuk. Een puppie! En wat een ongelooflijk knuffeltje op die foto's.
Gomir: Ik heb je foto's nog even bekeken van je nieuwe superknollie. Leuk beestje! Wanneer ga ik je daarmee weer op springconcours tegenkomen Haha!

Vandaag al even wat dingetjes gedaan voor de trainingsweek KNHS omdat ik morgen moet werken en zondag naar de crosstraining ga.
Slaapzak gewassen (die had mijn broertje meegehad naar de TT in Assen en hij zat nog vrolijk in zijn tas. Dan weet je het wel Tong uitsteken )
Spulletjes klaargelegd en een paar nachthemdjes gehaald. Ik kan daar moeilijk in mijn onderbroek gaan rondrennen Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben er helemaal klaar voor. Ben reuze benieuwd!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:49

Aaaaah, wat een schatje Ollie!!! Wordt wel een flinke aan die poten te zien! Wel echt heel leuk hoor, zo'n puppie! Lovers

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:12

Weet je zeker dat ie pas 8 weken is Wollie Knipoog ? Dat wordt (is) een flinke! Wel een ontzetttend moppie zo hoor.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 00:33

Canter, hij is schattig!
Altos, wat leuk dat je je oude pony zo weer terug ziet. Ik kan me voorstellen dat je een brok in je keel kreeg.
GvdT, fijn dat je gips eraf is. Ik roep met de anderen mee dat je wel voorzichtig moet zijn, hoor.
Ollie, wat schattig!! Veel plezier met hem. Wat is nu de naam geworden? (of lees ik erover heen). Hij is zeker erg groot trouwens.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 07:36

\Lief shetje Canter.
Altos, toch heel bijzonder dat je je oude pony op deze manier weer terug ziet.
Wollie: qute!!! Hoe heettie nou?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 08:12

Bedankt voor de leuke reacties!
Het is uiteindelijk Ice geworden.... Hij is zelfs bijna acht weken, op een of twee dagen na.... Dus ja, ik reken op een hele grote Ice straks! Fank en ik hebben vannacht in de huiskamer geslapen. We zijn er vannacht 1x extra uit geweest en hebben de nacht zonder ongelukjes doorgebracht.

Simmie: Ben jij uit je bed gevallen ofzo? Wow! Je bent er vroeg bij voor een zaterdag! Gaat het al wat beter met je?