Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Nickel, ik laat mijn horloge idd altijd aftellen. Ik stel de klok dus in op de optimale tijd (plus 10 seconden voor het starten inderdaad). Je moet gewoon even kijken wat jij zelf het prettigst vind. Mijn klok piept nl om de minuut met optellen en ik wordt daar wat nerveus van dus ik kies voor aftellen.
GvdT: jippie! toch lekker HM rijden. Heb je wel nog iets van tape ofzo gekregen? Heb je net wat meer steun en zal het minder gevoelig zijn met rijden.
, vandaar dat ik laat optellen, kan ik nog even meetellen zonder te kijken.
goque aangedaan voor de zekerheid. Moet wel met nette opstaande hand rijden anders ga ik het voelen. Is het toch nog ergens goed voor
MissM.
Het leek echt rodeo, zo hoog kwam hij, blij dat ik er niet op zat. Het duurde niet lang, daarna aan de longe heeft hij nog even keurig links- en rechtsom gedraaid en vond hij het weer prima.

) vallen en opstaan. Inmiddels is ie wel wat rustiger en Robin stuurt 'm rond alsof ie op zijn pony geboren is. Al vind ie het stiekum volgens mij nog veel leuker om voorop bij papa op de grote paarden te zitten in galop

). We hebben ook gelijk de hele middag van die 'weet je nog toen..' verhalen zitten vertellen. Zo ben ik met Monty 3de geworden op de nederlandse kampioenschappen in de L2 dressuur (ja echt waar, een shetlander met dressuurtalent!) Maar tijdens de huldiging greep ie mooi een bos bloemen van een hindernis op het hoofdterrein en stond ie dus tijdens de huldiging doodleuk met die bos bloemen in zn bek
.
, daar is ik weer!
). Ik heb er nog niet zoveel me gereden maar merk nu al dat Ollie harder gaat lopen als hij piept, misschien dat ik het toch eens andersom ga proberen. Maar dit vond ik om te beginnen het makkelijkst.
Foto's komen zo maar het uploaden duurt nogal lang...

)
? Dat wordt (is) een flinke! Wel een ontzetttend moppie zo hoor.
Je bent er vroeg bij voor een zaterdag! Gaat het al wat beter met je?