[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:12

Ik heb een leuk weekendje gehad! Gisteren lekker uitgeweest en de wijn smaakte me weer goed Ben weer helemaal beter dus

Vrijdag kreeg ik m'n cijfer van de Macbeth toets waarvan ik dacht dat ik die wel goed had gemaakt, had ik een 3.7 Bah, heb de laatste periode echt alleen maar slechte cijfers gehaald en dat werkt niet echt motiverend.
Maar nu leuker nieuws:
Voor m'n opleiding mocht ik meedoen aan de decentrale selectie om uitsluiting van de loting te krijgen. Dan moest ik een aantal opdrachten maken en die met een "goed" afronden.
Ik kreeg vrijdag een mailtje met de beoordeling... Ik durfde em eerst echt niet te openen haha. Maar ik heb de opdrachten met een goed afgesloten! Ben er echt zó blij mee, had het echt niet verwacht. Echt weer fijn dat ik gelukkig weer een goed resultaat ergens van heb

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:13

Oja, vandaag moest ik ook nog hockeyen, met 7-4 gewonnen Was echt spannend want de tegenstander kwam terug tot 4-3 We waren echt slecht aan het spelen. Maar gelukkig kwamen we tot 5-3 en toen liep het weer een stuk beter. Heb er nog 3 gescoord

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:28

Super Andrea

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:29

Talida, ik heb je helaas niet zien springen. Toen ik het pad afliep was er een paard aan het stunten op de greppel en toen ik terug kwam stond ie er nog

Ik heb je wel wat zien inspringen en dat ging volgens mij wel braaf.
Mijn paard was ook altijd erg doenig in een groep vreemde paarden dus dat went vanzelf. Volgens mij heb je helemaal niet zo'n slecht crossdebuut gehad.

Ik hoorde dat er wat gebeurt was met een paard van Justus, maar wist niet precies wat. Ze hebben zeker 1/2 uur met dat dier gestapt.

Mijn paard was wel braaf vandaag en zoals MJ al zei hebben we een fijn groepje om te trainen.
Alleen de afsprongen blijven ruimtereizen.

Bento heb je je foto's al binnen.
MJ ben benieuwd naar de foto's

Lielle welkom terug, veel plezier met klussen en tot zondag.

Canter slaap ze in je nieuwe huis.

MissM moet iedereen nu over huisjes gaan springen omdat jij een fobie hebt

Super Andrea, misschien dat dit het begin is van een reeks goede cijfers

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:37

Je beestje kan lekker springen Vief
Lachen die gevaarlijke hond }>

LOve: prima punten voo reen 2e start

Andrea: knap dat je hockey en paardrijden zo goed kunt combineren

Missjumpy: ben reuze benieuwd naar de foto's.
Vriendinnetje van GvdT heeft er ook al 3 gemaild

Training was weer leuk vandaag en zoals MJ al zei ging het allemaal vlot achter elkaar zodat we lekker alles hebben kunnen springen.

Talida: was jij dat die kwam waarschuwen dat er een paard over de stang hing? Ik zat al op mijn schimmelbeest toen, toen ik iemand hoorde roepen.
Zo te horen heb je de les goed overleefd en is het allemaal prima verlopen

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:40

Gvdt: ja foto's zijn binnen en heb bedankmail gestuurd! Er aardig van haar om ze meteen te mailen!

Die afsprongen springt jouw paard een soort omhoog ipv omlaag, dat ziet wel komisch uit. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:49

Bento1988 schreef:
Talida: was jij dat die kwam waarschuwen dat er een paard over de stang hing? Ik zat al op mijn schimmelbeest toen, toen ik iemand hoorde roepen.
Zo te horen heb je de les goed overleefd en is het allemaal prima verlopen

Nee, wij dachten in eerste instantie dat het om Tal ging, maar het was de trailer rechtaf en wij stonden linksaf, pfoei.

Wij hadden ook wel een grappige groep, ieder paard had zn eigen probleem uitgezocht, dus de ene keer wachtte je op die, en dan weer op mij Fijn dat jullie groep op elkaar afgestemd was!

Michiel zei al dat Moordrecht wat vriendelijker is om mee te beginnen, vind het jammer dat ik de 17e niet kan!

Ik heb ook nog leuke foto's, maar ze zijn te klein voor mijnalbum.nl dus moet even vogelen.

Leukste vond ik eigenlijk na afloop mini picknick bij de auto, inlcusief Tal diemn krentebollen probeert te gappen. en dan zo braaf de trailer op lopen (zij heeft ook een keer ondersteboven gelegen, dus zonder aarzelen de trailer op, daar word ik trots van!)

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:55

Bento1988 schreef:
Gvdt: ja foto's zijn binnen en heb bedankmail gestuurd! Er aardig van haar om ze meteen te mailen!

Die afsprongen springt jouw paard een soort omhoog ipv omlaag, dat ziet wel komisch uit. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Voelt wat minder komisch, vorig jaar was ze aan het eind van het seizoen wel zover dat ze zich liet zakken

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:00

Foto? of is dat moment niet vast gelegd;o)

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:29

Super dat het zo goed ging met Tal Talida!

GvdT, MJ en Bento: fijn dat de training zo lekker ging!

Ik heb lekker gewerkt. Daarna de laatste drie hoofdstukken uit mijn superspannende leerboek gelezen en net de opdracht van medische psychologie gemaakt. Leek ontzettend vervelend, maar toen ik een keer zat te tikken viel het best mee, was ook redelijk vlug klaar
Ga zo eerst even wat eten en dan stort ik me nog 2 uurtjes op mijn onderzoek. Eerst maar eens kijken of het me lukt om SPSS te installeren Anders ben ik snel klaar vanavond, want dan kan ik de files niet openen

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:30

Misschien wel, maar we wachten nog met smart op MissJumpy want haar vriend heeft foto's gemaakt.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:32

@ Talida bij www.imageshack.us kun je ook kleine foto's goed uploaden. En bij www.photobucket.com gaat het ook vrij simpel

Net even een elastiek bij Emmy teruggebracht waren ze net het springen van Indoor Brabant aan het kijken. Hadden ze opgenomen, dus dat was wel even leuk
Zal zo even kijken of ik nog wat foto's kan uploaden

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:33

GvdT schreef:
MissM moet iedereen nu over huisjes gaan springen omdat jij een fobie hebt

Ach ja, gedeelde smart is halve smart toch

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:34

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:35

@Talida, toch niet slecht voor de eerste keer hoor Je hebt nu eenbeetje het gevoel gekregen en daar ga je de volgende keer gewoon mee door.

Fijn dat de rest ook lekker heeft getraind.

@Vief, liet dat " enge monster" Sampje schrikken toen je aan het springen was en dat ie daarom zo'n wapper maakte toch super van Sam dat ie zich dan nog zo goed kan redden. De andere sprong ziet er idd een stuk beter uit.

@andrea, gefeliciteerd met jullie winst!

@LOve, met een 162-abonnement kom je er wel

@BIEM, keurig gesprongen toch! en idd de eerste hindernis rij je vaak te lief aan. Ook al staat er als eerste een lief hindernisje, je moet m aanrijden alsof er een dikke oxer staat en dan komt de rest vanzelf.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:37

reeskees schreef:
@BIEM, keurig gesprongen toch! en idd de eerste hindernis rij je vaak te lief aan. Ook al staat er als eerste een lief hindernisje, je moet m aanrijden alsof er een dikke oxer staat en dan komt de rest vanzelf.

Daar ben ik met Otje toch wel wat van afgestapt Dan gaan we meteen in de race-stand en is er geen houden meer aan

Ik kom misschien naar texel-weekend Biem! Even kijken of ik met de vrachtwagen mee kan, anders ga ik naar Aerdenhout

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:41

Wat ziet Tal daar op de grond liggen Talida of is daar een greppeltje ofzo?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:43

gomir schreef:
Ik kom misschien naar texel-weekend Biem! Even kijken of ik met de vrachtwagen mee kan, anders ga ik naar Aerdenhout

Gezellig, zijn wij dan aan het dressuren daar

@reeskees: je bedoelt bij het water? Denk dat ze dr spiegelbeeld even wilde checken

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:44

Dag Allemaal

Ik zal me hier ook maar eens melden. Ik lees al een hele tijd met jullie mee waardoor ik alleen maar meer crosskriebels krijg. Ik zal helaas nog even moeten wachten. Mijn paardje Altos Legato, een 3.5 jarige schimmelruin v. Likeur (Cocktail x Notaris) x v.m.Cartier van het Hooghuis (Condor x Oosterbroek Sergio) is nog iets te jong. Het is wel de bedoeling om hem komende zomer al eens mee te nemen naar een training. Verder heb Zarate, een 2 jarige Flemmingh x Rinaldo. ‘Vroeger’ heb ik bij de ponies z sgw gereden maar door omstandigheden heb ik mijn cap aan de wilgen gehangen en ben ik op mn 16de gestopt met rijden. 8 jaar later (nu 1 jaar geleden) zag ik Legato in de wei staan , viel voor hem en ben ik weer begonnen en kan ik dus niet wachten om mijn eerste SGW weer te rijden. Ik ben fotografe van beroep (zie link onderschrift). Als jullie nog meer van me willen weten dan staat vragen natuurlijk vrij...

Groetjes Vivian

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:50

Altos: Welkom het is een heeeeel gezellig forum het SGWFORUM

Gezellig allemaal naar TEXELWEEKEND Whiejjjjjjjjjj....
Laatst bijgewerkt door Biem op 26-03-06 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:50

Laatst bijgewerkt door reeskees op 26-03-06 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:51

Welkom Altos! Leuk dat je weer gaat SGW-en

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:54

Talida schreef:
Gezellig, zijn wij dan aan het dressuren daar
Dan is Aerdenhout dus bijna net zo leuk als Texel (en als ik met de trailer moet ook een stuk goedkoper, ook al woon ik heel dicht bij Texel )

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:55

@ Talida, goed dat het gelukt is maar klopt het dat je maar 1 foto ziet als je op de link klikt

@ Gomir, leuk dat je maybe ook naar Texel gaat

@ Altos, wat leuk nog een Vivian Jij had toch die foto's gemaakt van Chaam??

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:57

Heee vief.. Leuk dat jij samen met kim bij de familie duin gaat logeren ..
Een meisje van de familie duin die rijd op een paard bij mij op stal