Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Canter schreef:AlsjeblieftGomirWat een verrassing, echt superleuk! Thanks!
![]()
Dankjewel, ben er echt zo blij mee!Citaat:En jij natuurlijk gefeliciteerd met je certificaat, heb je je niet voor niets zo druk gemaakt!
Dat is super zeg! Echt fijn dat het zo goed gaatCitaat:Kleine Mas is woensdagmiddag verhuisd naar een ziekenhuis bij mij in de buurt, dus na 3 weken heb ik hem nu al een stapje dichter bij huis! Ook nog gegroeid, 1645 gram alweer, dus alleen maar goed nieuws!
Rustig aan hè }>Citaat:Ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand ook wel weer behoorlijke kriebels heb om te rijden, maar ik zal maar braaf de 6 weken wachten die ervoor staan...
Simmie schreef:Anja15, Chantal, Gomir en RT: allemaal gefeliciteerd! (jullie weten zelf wel waarmee)![]()
Canter: fijn om te horen dat het met Mas nog steeds de goede kant op gaat! Binnenkort hebben jullie hem lekker thuis!
Ben vandaag in Barchem geweest. Mooie cross! Baal echt dat ik zelf niet rijdt! Het staat best pittig en best technisch, maar dat mag je ook wel verwachten van een kampioenschap. (ik heb het L-paarden gelopen)
De M-cross is hardstikke gaaf! Was wat voor Djin geweest...........
Er zit een hele gave sunken road in het M.
Iedereen succes morgen en misschien zie ik nog wel een paar bokkers, want ik ga wel kijken morgen.
viefdepief schreef:@ Anthea, wat een leuke avatar heb je zeg! Heb je hem zelf gemaakt?
Goed dat je je samenvatting nog op tijd af had
Nu maar even snel verder met mijn Portfolio voor handvaardigheid..