Alle WW gangers heel veel succes en plezier
Corien haar gesprek is goed gegaan, hopelijk volgende week ook goed nieuws!
Daniellie heeft flinke inkopen gedaan
En ik vind het wel wat veel eerlijk gezegd om de 24ste Neede te rijden en dan de volgende dag nog een crosstraining met hetzelfde paard
Jitske heeft ook een fijne vakantie gehad en is weer terug.
San haar school doet weer moeilijk
Volgens mij is dat de specialiteit van de hogescholen..... Neemt niet weg dat je er maar steeds tegenaan blijft vechten... hopelijk komen jullie er toch weer uit!Karen heeft lekker met haar schimpie gesprongen! Hoe is het gegaan met TG weg brengen gisteren??? Wel een 'goed' gevoel er bij?
Evie heeft een leuke introductie week gehad
Mendy heeft de cross in Ermelo gefilmd, erg leuk om te zien
Hilde heeft haar laatste dagje bij de gemeente gehad, nu weer druk met verder solliciteren?
Evony heeft het voor elkaar en gaat volgende week een AJ bestellen
Anthea heeft nog steeds erg veel last van haar val
Caro is druk haar huis aan het opknappen. Kost inderdaad veel euries, maar als het klaar is heb je wel resultaat van alles
Ik had gisteren lekker een dagje vrij
Eerst maar is geprobeerd wat bij te slapen van het afgelopen weekend, maar om 8.30 toch weer wakker
Daarna de paarden op mijn gemakkie gereden en 's middags eerst is even wezen shoppen voor spijkerbroeken, want die waren zo versleten
Gelukkig bij de eerste winkel succes en dus gelukkig snel klaar, winkelen is echt niet mijn hobby
Gisteravond nog een bbq gehad van de vereniging, maar ik heb het maar niet zo laat gemaakt. Morgen nog concours met beiden en vandaag dus rustig alles klaar maken en dan morgen vroeg op pad.