[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:20

Noor mooie punten zeg!!! Gefeliciteerd!
Mirte ah jammer van de kraai.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:45

idd spannend caroline!

is de startlijst er inmiddels?

Mijn paard kan wel al de wissels! Maar we gaan het maandag voor het eerst in de L2 proberen, dus nog even geen wissels in de proeven voor ons :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:46

Weet iemand waar je in de directe omgeving van stal Lozeman Putten terecht kunt voor oefenspringen ?? geen BB !! Ik ging voorheen altijd Hulshorst Wezep, maar dat is nu toch al snel ee behoorlijk stuk rijden. Ik weet wel dat ik bij Tolboom terecht kan in Bunschoten. Maar heb graag wat meer mogelijkheden dat je ook niet alleen bent.

Ik overweeg ook lid te worden van een andere vereniging voor mijn wekelijkse les, iemand suggesties, uit de directe omgeving Putten ?? gaat voornamelijk om goed springles, liefst een vereniging die dat elke week heeft dat wanneer Bull ouder word ik wekelijks kan lessen in de toekomst. Dressuur ga ik toch naar Herman eenmaal per maand, dus dat heeft niet echt Pre.

Mag ook per PB, ik hoorde al wel Lunaruiters en Neuderuiters, maar tips of ervaringen over de instructie zijn welkom.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:19

Sorry Bianca, ik kan je er niet mee helpen, kom uit een andere richting ;)
Succes in elk geval met zoeken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:24

Ik zou het ook niet weten. Bij Laseur in Soest hebben ze ook iedere week oefenparcours dacht ik, maar weet niet hoe ver dat is voor jou.

Nog geen startlijsten...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:37

Ben maar even op een andere computer gaan kijken en daar doen de startlijsten het dus wel...
Gelukkig wel enigsinds fantsoenlijke tijden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:45

Ik heb vanmiddag heerlijk in de zon gezeten! Daarna weer naar stal geweest om Vorstin te fatsoeneren. Haar haren overal waren alweer aardig gegroeid :P Alleen haar oren moeten nog, maar dat lukte me niet in mijn eentje. Morgen ga ik al mijn tuig schoonmaken, de helft van alle spullen thuis uit de kast halen etc etc! Heb echt zin om weer eens een cross te rijden!

Lekker dat ze weer los mochten Bvw!
:9 Mirthe
Mooie cijfers Evie!
Alvast heel veel plezier en succes PB! Wanneer ga je weg?
Leuk zo'n make-over Lotte!
Spannend Caroline!
Fijn dat je goede tijden hebt PB. Wanneer vertrekken jullie?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:50

Ik denk pas eind van de middag. Mijn moeder moet eerst nog mijn oom naar huis bregen in Drachten, Friesland. Dus die pas laat terug.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:33

Goede avond!!

Pb jeetje dat duurde wel lang dus? mooie tijden? das idd een hele happening het inpakken van de auto (kennen wij idd ook met jet en mij) :P
Evie ik moet in lisse rijden dan!
Snoek lekker gereden dus!!
Noor wat gaaf zeg die punten!!! :D (dat is me grote droom om ooit Z te kunnen starten :D )

Heb ook heerlijk gereden! Had me handen vol, jack was net een elastiek wat af en toe flink werd weg geschoten _O-

Ben trouwens tot een conclusie, ik denk dat ik eerst maar een goed springzadel aanschaf (zou ik evnt ook met kunnen dressuuren) en dan laten kijken voor een evnt dressuur zadel, eerst de zadelmaker laten komen!

Ik ga nu richting bed :wave:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:43

peanutbutter schreef:
Ik zou het ook niet weten. Bij Laseur in Soest hebben ze ook iedere week oefenparcours dacht ik, maar weet niet hoe ver dat is voor jou.

Oefenspringen hebben ze niet meer bij Laseur. Dat hadden ze om de week op dinsdag, maar nu organiseren ze veel wedstrijden en ook vaak doordeweeks (woensdag). Daar kun je wel oefenspringen, maar dat is gewoon BB.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:53

Kan je nog snel even langs de EJ in Drachten PB! :P is daar wel altijd fijn in de aanbieding :)
Spannend Caroline!
Fijn dat je tijden meevallen PB! Veel succes! Dorien ook trouwens!
Klinkt wel als een lekker middagje Shanouk! Geloof wel dat je er zin aan hebt!

BBQ was geslaagd. Als toetje hadden we de nieuwe Magnum Gold, gadverdamme die is ranzig :o .
Was nog met Cuby op buitenrit geweest, hij kijkt echt nergens naar. Daarna nog even door de waterbak, liep hij zo in 1 keer in. Toppertje <3 . Waarschijnlijk gaat hij deze maand terug naar de eigenaar en komt dan een paard op stal, die is hij nu aan het 'klaarmaken' (longeren, hoofdstel aan, zadeltje op, evt nog een kind/hijzelf erop zitten in de schuur) zodat ik er op kan en hem kan gaan inrijden :) .

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:55

peanutbutter schreef:
Ben maar even op een andere computer gaan kijken en daar doen de startlijsten het dus wel...
Gelukkig wel enigsinds fantsoenlijke tijden.

Zou je mij misschien even de link willen geven? ik kan ze nl nog steeds niet vinden........ :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:18

Heb je tijden al doorgestuurd per PB ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:21

ik vind de magnum gold wel erg lekker!
Ben wel van de caramel

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:24

peanutbutter schreef:
Heb je tijden al doorgestuurd per PB ;)

Toch vreemd dat ik het niet kan vinden, heb volgens mij geweoon explorer.... Maar iig heeeeeel erg bedankt!!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 23:32

Succes meiden!! :D Maak er goed weekend van :):) !!

Mijn gepimpte fiets is af, moet alleen nog wel even een licht op en een nieuwe zadelhoes en dan istie echt superhip 8-) .... Zal morgen even een foto plaatsen.

Wolin is volgens mij echt de meest vruchtbare merrie op het moment := .. ze is echt goed hengstig...stond te brullen naar 'vriendlief' :o ... Morgen avonddienst en gesprek met teamleider en praktijkopleider, ben benieuwd :) ..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 07:55

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 08:13

Even snel een update (ik heb wel gelezen, maar ben alweer een boel vergeten!)

Dorien en Laura, Veel succes in België!
PB, Hopelijk krijg je al dat hooi zonder problemen in de auto
WL, Klinkt als een coole fiets. Ik ben benieuwd naar een foto :j
Noor, Gefeliciteerd met je mooie punten!

Gisteren met mijn vriend naar de chirurg geweest. Zijn neus is zo mooi geworden, echt knap werk wat die chirurg heeft afgeleverd!
Woensdag avond springles gehad en volgens mijn instructeur zou ik over een aantal weken al B klaar kunnen zijn. Jammer dat ik vind dat ik eerst de B dressuur door moet!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 08:30

Morgen :wave:

Billy en PB: Veel plezier in Tongeren :D & mooie foto's van je paarden!!
WL: Ik ben ook erg benieuwd naar je fiets!!
Hilde: Leuk dat je naar Portugal gaat :)
Kim: Hoe is het daar nu? Zijn jullie er allemaal al uit wat jullie gaan doen nu? Wel echt vervelend zo :\
Mo: Wat had je vriend eigenlijk met zijn neus :)? Fijn dat het zo mooi geworden is! Top van je les :)
Noor: Echt super van je mega-punten!! :#
Simmie: Las ik in het andere topic nou dat je een nieuwe baan hebt :D?

Ik heb wel een gezellig weekje. Woensdagavond met vriendje en het vriendinnetje dat een weekje met ons mee gaat op vakantie uit eten geweest in Amersfoort. Bij de Argentijn gegeten en kregen echt heel veel vlees :+ Was erg gezellig en lekker :9 Donderdag was het plan om naar Scheveningen te gaan, met een vriendin maar uiteindelijk zijn we niet verder gekomen dan Den Haag. Was ook erg leuk en de High Tea die ik voor mijn verjaardag had gekregen was heerlijk :~ Was gisteravond alleen wel echt beroerd. Ogen waren al even vervelend aan het doen, maar zijn nu echt ontstoken. Doet echt verschrikkelijk pijn en het jeukt en elke ochtend zitten ze helemaal dichtgeplakt. Word er echt gek van. Gelukkig is het wat beter weer, loop ik niet helemaal voor aap met mijn zonnenbril :+ Moet het nog even aankijken van de dokter maar het liefst was ik nu al een kuurtje op gaan halen..

Nu eerst eens ontbijten en dan heb ik zo mijn eerste trainingsdag voor mijn nieuwe jobje. Ben benieuwd :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 08:34

Balen van je ogen Vief. Werkt een heet compress niet?

Hij had een hele hoge neus, waardoor hij geen zonnebril / motorhelm of duikbril op kon. Nu hebben ze zijn neus bijgeschaafd!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 08:39

Lijkt me idd best lastig :) Super dat ze het hebben kunnen 'bijschaven' :D

Ben idd al met watjes met gekookt water in de weer.. Moeilijkste is om er niet aan te gaan zitten, voel het de hele dag branden/jeuken/pijn doen..

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 08:41

Goedemorgen!
Vief sterkte met je oog!
Mo fijn dat zijn neus zo mooi is geworden!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 08:46

Goeiemorgen!
@Vief: Balen van je ontstoken ogen zeg! Bij mij helpt het dan nog wel eens om ze schoon te maken met kamille thee. Veel succes met je eerste trainingsdag.
@Mo: Fijn dat je vriend tevreden is met zijn 'nieuwe' neus ;)
@PB en Billy: Heel veel plezier en succes in Tongeren! En hopelijk passen alle spullen in de auto :P
@Lotte: Ik ben benieuwd naar foto's van je fiets!
@Corien: Leuke foto!
@BVW: Fijn dat Frits en Helvita weer beter gaan.

Ik ben gisteren nog wel met Jipje naar wedstrijd gegaan. Hij was fijn ontspannen met losrijden en de 1ste proef ging ook wel fijn eigenlijk, paar kleine foutjes, maar ik kon hem in ieder geval ontspannen houden. 2e proef kreeg hij meer spanning vanwege vanalles wat er achter de heg gebeurde :o Dus de eerste proef had ik 178 en de tweede proef 162....
Nu weer een half dagje hier op stage, vanmiddag naar een vriedin en daar de jonge pony rijden en vanavond waarschijnlijk nog werken...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:16

Goeiemorgen!

Jullie zijn weer hard gegaan zeg!
PB en Billy: veel succes dit weekend in Tongeren!
J_N: jammer van je punten, maar toch een redelijk goed gevoel begrijp ik!
Mo: fijn dat het resultaat goed is bij je vriend! :)
Vief: Sterkte met je ogen, hopelijk knapt het snel op!
Bianca: sorry, kan ik je niet mee helpen, ben helemaal niet bekend in die buurt.
Bvw: fijn dat je binnenkort weer wat kan doen met Frits!

Ik ga pas Z2 starten als de wissels meer bevestigd zijn. Naar rechts begrijpt hij dus wel, maar hij wordt er nog wel erg heet op (gaan we al, gaan we al) :Y) Links doet ie soms wel (met een bokje ;) ), maar meestal niet. Maar goed, zoveel dressuur start ik niet dus we hebben nog even de tijd!
Nudine is net weer gescand. Alles zag er supergoed uit. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 13:36

Correctie: ik ga pas Z2 starten als de wissels helemaal bevestigd zijn ;)

Krijg net allerlei goed nieuws, het gaat er steeds beter uitzien op het huizenfront!!!!!
:D :D :D