Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen haar oren moeten nog, maar dat lukte me niet in mijn eentje. Morgen ga ik al mijn tuig schoonmaken, de helft van alle spullen thuis uit de kast halen etc etc! Heb echt zin om weer eens een cross te rijden!
Mirthe
(dat is me grote droom om ooit Z te kunnen starten
)
peanutbutter schreef:Ik zou het ook niet weten. Bij Laseur in Soest hebben ze ook iedere week oefenparcours dacht ik, maar weet niet hoe ver dat is voor jou.
is daar wel altijd fijn in de aanbieding
.
. Waarschijnlijk gaat hij deze maand terug naar de eigenaar en komt dan een paard op stal, die is hij nu aan het 'klaarmaken' (longeren, hoofdstel aan, zadeltje op, evt nog een kind/hijzelf erop zitten in de schuur) zodat ik er op kan en hem kan gaan inrijden
.
Maak er goed weekend van
!!
.... Zal morgen even een foto plaatsen.
.. ze is echt goed hengstig...stond te brullen naar 'vriendlief'
... Morgen avonddienst en gesprek met teamleider en praktijkopleider, ben benieuwd
.. 

& mooie foto's van je paarden!!

? Fijn dat het zo mooi geworden is! Top van je les 

?
Was erg gezellig en lekker
Donderdag was het plan om naar Scheveningen te gaan, met een vriendin maar uiteindelijk zijn we niet verder gekomen dan Den Haag. Was ook erg leuk en de High Tea die ik voor mijn verjaardag had gekregen was heerlijk
Was gisteravond alleen wel echt beroerd. Ogen waren al even vervelend aan het doen, maar zijn nu echt ontstoken. Doet echt verschrikkelijk pijn en het jeukt en elke ochtend zitten ze helemaal dichtgeplakt. Word er echt gek van. Gelukkig is het wat beter weer, loop ik niet helemaal voor aap met mijn zonnenbril
Moet het nog even aankijken van de dokter maar het liefst was ik nu al een kuurtje op gaan halen..
Dus de eerste proef had ik 178 en de tweede proef 162....
Links doet ie soms wel (met een bokje
), maar meestal niet. Maar goed, zoveel dressuur start ik niet dus we hebben nog even de tijd!