Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Na het B springen hebben ze trouwens het klassiek parcours nog verplaatst naar de binnenbak. Was idd ook wel zo fijn voor de L/M/Z ruiters.
Dat is echt heel erg
. Arm paard, maar ook arme man
wat zal die geschrokken zijn. En al die mensen die moesten rennen
.
!
. Eerste proef ging ook echt super fijn
! Echt lekker gereden, (hadden we 168 punten
). Tweede proef ging niet, heel slordig, en ze ging haar eigen weg door de blub zoeken en wou niet lekker. Hadden we 185
. Snapte er echt helemaal niks meer van. Commentaar van de eerste proef kon ik ook niet echt terugvinden in hoe ik gereden had. Ze heeft echt heel anders naar de proef gekeken
. De tweede jury was denk ik heel makkelijk door de bodem. Al hadden mensen daar ook wel hele lage punten.
. Had het eerder andersom verwacht
. 

Dat is inderdaad flink schrikken voor iedereen. Hopelijk komt iedereen er weer bovenop! Wel goed van je parcoursen! Gefeliciteerd met je prijs!
niet handig dus, Nika vertrouwd het dan niet meer en stopte terecht, daarna wel lekker af kunnen maken
Daarna Jipje gesprongen, die sprong ook erg lekker, maar domme ik deed hetzelfde als wat ik bij Nika deed
dus weer foute boel. Eigen domme schuld, maar hij sprong goed en gaf een gaaf gevoel
Daarna nog gedressuurd, 2 redelijke proeven met beroerde keertwendingen, kreeg 171 en 184 punten. Heb er dus toch weer een winstpuntje bij! Thuis heb ik de keertwendingen redelijk voor mekaar, maar hij weet precies wanneer ze in de proef komen en dan gaat hij ze vast 'zelf' doen, niet zo handig eigenlijk, maar kan er maar weinig tegen doen. We oefenen maar gewoon verder.
Morgen om 7.00 weer werken, dus wil graag een beetje op tijd naar bed

Zolang de baas maar niet tegenwerkt en denkt het beter te weten, helpt zij wel mee
was er in Ruinerwold wel wat hoger gepunt qua stijl 
vond ik top geregeld!
. Mits het weer redelijk blijft.
? Lijkt me heel leuk, die voorbereidingen. Ergens ook doodeng, straks gaat er iets fout. Kan me voorstellen dat het slapeloze nachten opleverd.
tja.....voorlopig alleen de Fries voor mij, die is nu even 3 weken weg voor de keuring klaar te maken, kijken of ze verwzijing krijgt voor de CK voor modelschap. Heb nu wel even weer 3 weken een ander 3 jarige Fries te rijden, die is net zadelmak gemaakt en rijd ik weer wat door voor de eigenaren totdat dus Hiltsje terug komt, Bul doe ik dan om en om met die andere 3 jarige, want elke dag lopen kunnen ze beiden niet dus dan heb ik zo elke dag eentje.
dus of hij is zijn stembanden kwijt of toch stiekem super gay.... maar goed...beter zo dan anders, maar dat het een hengst is zie je dus nergens aan, kan overal naast lopen met paarden en hem zelfs los naast me laten staan.
achter de naam loempia?

). Vandaag gecrosst en Hetje liep fantastisch. Helaas zat ik te slapen op een afsprong. Hij wil nog wel eens emt teveel bravoure een afsprog nemen en er stond een huisje achter. Dus wou hem goed terug nemen, maar toen stonden e dus stil voor de boom van de afsprong.

dat voor zo'n eerste cross weer
Er deden 75/80 combinaties mee.
), ga naar 5 VWO, woon in Groenlo, ben met Roberlina M2 dressuur, Z springen en Z sgw, met Red Daimond M2 dressuur en met Silver Dollar wil ik straks B gaan starten en dan maar hopen dat we die om kunnen toveren tot een crosspaard