Jen_Elegance schreef:foutje
Hmm, had ik al eens gekeken of ik nog foto's van je had?
Heb je een startnummer van vorig jaar voor me?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jen_Elegance schreef:foutje
Amber_ schreef:Hééééél graag

. Als je iets verknalt krijg je gerust een 3 of 4, maar als iets goed is ook een 8.
!
Grapje
Jen_Elegance schreef:Nouja, zal het door de vingers zien, als je het dit jaar dan maar wel goedmaaktGrapje
Jen_Elegance schreef:Ah echt!? Ja sta ik in, kijk maar, bovenaan oefencross paarden. Super!!

Met Thinka, bonte pony in mijn profiel. Ben heel zenuwachtig, eerste keer, maar heb er wel vertrouwen in!
Myukii schreef:Ik zit hier nu al met knikkende knieën, maar als het goed is doe ik zondag ook mee met de oefencross!Met Thinka, bonte pony in mijn profiel. Ben heel zenuwachtig, eerste keer, maar heb er wel vertrouwen in!
![]()
Donker meisje+bonte pony= aanspreken!
Nielsie schreef:Myukii schreef:Ik zit hier nu al met knikkende knieën, maar als het goed is doe ik zondag ook mee met de oefencross!Met Thinka, bonte pony in mijn profiel. Ben heel zenuwachtig, eerste keer, maar heb er wel vertrouwen in!
![]()
Donker meisje+bonte pony= aanspreken!
Wel zwaaien he bij de waterbak!
Beetje zo, maar dan anders, haha!

Myukii schreef:Jij hebt weer hetzelfde knaloranje hesje aan als vorig jaar? Heb toen volgens mij nog even met je staan praten, was ook aan het fotograferen

Scum schreef:Ah, het schijnt dat mannen dat best een aantrekkelijke kleur vinden
En nu genoeg erover gezegd