Vriendinnen komen morgen, gaan we onze vakantiebestemming uitzoeken. Ik heb mijn favorietje al: Voel het zonnetje al bijna!! Kan niet wachten tot het zomer is haha!
Ooh, brings back memories.............. Ben ik dus ook geweest, harstikke leuk!! Wel veel nederlanders en engelsen maar heel leuk om vakantie te vieren!
Ziet er idd lekker uit Vief! Krijg al weer meteen zin in de zomer
Ik ga deze zomer 1 week met me hockey vriendinnen naar Loret ergens 1 weekkie met me ouders en me zusje, broertje, broer en ze vriendin naar Duitsland. En ik ga nog 1 weekkie ergens heen met vrienden van school, word misschien wel weer terschelling. Was vorig jaar echt gaaf
Haha vriendin belde net, dat we voor de selectie van Lingo waren uitgenodigd Vorige week een mailtje naar Lingo gestuurd nadat we de hele dag lingo aan het spelen waren geweest Maar vriendin is dan nog op vakantie en ik heb wedstrijd dus we moeten nog even wachten op de volgende selectiedag. Wist ik veel dat je gewoon 3 test in 4 uur moet ondergaan om in lingo te komen. Oja tussendoor werd je wel een broodje aangeboden
Vief: ziet er goed uit die vakantiebestemming! Nathalie: Is wel het plan, om naar Tolbert te gaan. Even zien of hij lekker loopt, dinsdag in de springles.
Jemig ingrid, jij hebt wel geluk met je ouders zeg! Die van mij meldden me alleen ziek als ik echt mijn bed niet meer uit kan komen, anders moet ik gewoon naar school! MJ, ik ga ook altijd gewoon naar school als het wel gaat, maar voor de rest heb ik nog niet echt discipline hoor Beterschap Hilde Haha Vief, wat grappig Leuk filmpje ook! Wollie loopt echt al super! Welkom Linsey. Volgens mij heb jij wel eens in dezelfde crossles gereden als ik!
Net gereden, ging niet zo lekker. Volgens mij heeft Vorstin weer last van het stof of is ze verkouden, want ze moest veel hoesten. Heb dat Eurostar dekje trouwens nog gekocht, hij staat haar goed
Snoekiej: bedoel je dat dekje met de kleur hazelnoot, ofzo iets? Sanne: je kan het zat proberen in Tolbert, ik weet nog niet zeker of ik start, zit met mijn werk! Even kijken of ik vrij kan krijgen
Ik ben niet zo van de warme en zonnige vakanties. Al ga ik deze zomer/dit najaar wsl wel een week of 6 naar Australië Maar dan ben ik vnl aan het werk, dan hou ik het wel vol. Op het strand verveel ik me echt dood na 2 dagen
had vandaag springles gehad ging opzich wel goed maar moet echt nog zoveel leren ! pfft niet leuk om zoveel commentaar tekrijgen ...al helemaal niet als het ook allemaal klopt