Apple schreef:Wat ik nog mis dat is nr 3 (boom), 4 (haag), 5 (haaientanden), 9 (pallisade), 10 (kuil) en 11 (witte hek).
De rest heb ik inmiddels al allemaal bij elkaar gesprokkeld op de foto.
Kwaliteit is slecht maar deze had ik nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apple schreef:Wat ik nog mis dat is nr 3 (boom), 4 (haag), 5 (haaientanden), 9 (pallisade), 10 (kuil) en 11 (witte hek).
De rest heb ik inmiddels al allemaal bij elkaar gesprokkeld op de foto.
Ugene2001 schreef:Volgens mij is dit 171 (zondag):
170 heb ik niet
Snoekiej schreef:Wow, wat hebben jullie veel verschillende foto's dan!
Ik heb echt alleen maar foto's van het water! (dan wel door iets van 3 verschillende fotograven) De foto's van Myukii zijn ook onwijs leuk, helaas kun je die niet opslaan ofzo =(

miss_jumpy schreef:Nielsie schreef:Hoi, Ben er weer
heb je nr. 185 van de zondag?
_Chantie_ schreef:Ik was ervan overtuigd dat iemand een foto gemaakt had bij het heksenoog. Tijdens het crossendacht ik dat ik daar iemand een foto zag maken. Ik dacht die zullen dan wel bij http://www.leukop defoto staan, maar ook niet. Heeft iemand hier misschien foto's van, startnr 161 op zondag?

.
) Scum schreef:WAUW! Dat is wel een kei-gave foto van Bitwise! Die zou ik nog wel in onze gang op willen hangen
Simmie schreef:Jazz, heb je toevallig ook nr. 8 door het heksenoog?
JAZZ4ff schreef:Simmie schreef:Jazz, heb je toevallig ook nr. 8 door het heksenoog?
HAHA, wauw dat ik een tienling was met even zoveel camera's.
JAZZ4ff schreef:Simmie schreef:Jazz, heb je toevallig ook nr. 8 door het heksenoog?
HAHA, wauw dat ik een tienling was met even zoveel camera's.
? sprinGcrack schreef:heeft er iemand nog foto's van nummer 90 101 of 124?
Ugene2001 schreef:Jazz, heb jij nog foto's van nr. 16, 177 en 185 op zondag?
Of natuurlijk iemand anders

.
!
? Heb er pas 3
... Is foto van de oefencross op zondag, ponys
...Nathachou schreef:Heeey Nielsie!
Bedankt voor de fotos!
Gr.
Naatje