tezzz: gefeliciteerd!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteerd!

). En gisteren zijn we nog naar het Drielandenpunt geweest, dat stelde eigenlijk ook helemaal niks voor. Maar goed, nu kan ik zeggen dat ik er geweest ben
M'n ouders zijn gistermiddag weggegaan waarna m'n vriend en ik dus lekker de rest van de dag het huis voor ons alleen hadden. De rest van de dag dus lekker bankgehangen en 's avonds een filmpje gekeken. Vanmorgen kreeg ik een ontbijtje op bed van m'n vriend, heerlijk
Nouja, daarna dus alles ingepakt en nu ben ik weer thuis. Schoot gelijk weer in de stress want ik kwam erachter dat we morgen een verslag moeten inleveren. Heb echt het hele weekend niet aan school gedacht dus dat is opzich wel een goed teken! 

Had ze al eerder gezien en vond ze toen ook al gaaf
Heb je al een galajurk?

Ik had met kerstgala van school ook een zwarte jurk
. Hilde_ schreef:Jaa

.

Maarja, aangezien je dan toch met je peerd op texel zit maakt t ook niet meer zoveel uit 
.. snif snif. Ik zit dan op Texel ja
maar ik wil m nog wel een keer zien

TeZzz schreef:Dank jullie wel!![]()
Vief: dat zijn echt mooie cijfers!![]()
Andrea: klinkt als een heel leuk weekend!
Vicksytje: gefeliciteerd! Leuke foto's! Ziet eruit als een leuk paardje! Heb je ook foto's waar ie helemaal op staat?
Hilde: ik ben ook wel benieuwd naar een foto van je jurk!Ik had met kerstgala van school ook een zwarte jurk
.