[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:09

De vriend van de oma van mijn vriend (snap je nog??) is een tijdje geleden overleden en vandaag werd met de familie bepaald welke dingen uit zijn huis naar wie gaan en welke dingen evt naar een kringloop...
Wij hebben heel veel mooie wijnglazen enzo (hebben er straks de ruimte voor!) maar ook een antiek houten kastje wat in een hoek moet staan, donker hout, boventse gedeelte met ruitjes in de deur... Zomaar gekregen! En dan ook nog zo'n speciale drank kast die je open trekt en dan is de klep een bureau en heb je een sjiek plankje voor speciale graasjes en een ruimte voor je dure dranken...
Heel gaaf allemaal... Ben er echt heel blij mee.
Bovenaan mijn lijstje staan nu nog 1 grote of 2 kleinere boekenkasten... Die wil ik echt heel graag tegen de muur en dan al onze boeken er in... En dat zijn er veel!!

Ok, straks oppassen op ons pete-kindje, dus de avond is al weer ingevuld...
Tot morgen maar weer, fijne avond iedereen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:05

@ Sjaan: de gevoel voor, op en na de sprong was wel goed... Maar het wil de laatste tijd gewoon niet lekker. Telkens een balkje en vandaag alweer een stop. Hij is zo wisselend en daar baal ik van.

@ nickeltje: hopelijk dat je die boekenkasten dan ook krijgt Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:08

Rowo, ja dat kan ik begrijpen. Heb je dit gevoel alleen op wedstrijden of ook tijdens het trainen?
Ik heb ook wel eens zo'n periode gehad en dan was het alleen op wedstrijden, met trainen had ik nergens last van. Ik heb toen een paar keer gevraagd of mijn springinstructeur mee wilde gaan naar wedstrijd en dat heeft super geholpen.

Maar ik ga aan het melken nu en dan snel zusje ophalen van haar wedstrijd en dan als een speer door naar mn vriendje om vervolgens is even lekker te gaan feesten! Tong uitsteken

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:10

Veel plezier sjaan met feesten...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:17

Heeé Pats, long time no see...............

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:20

Ik ben weer thuis Lachen
Begrafenis was erg mooi. Duurde wel heel lang, maar ondanks dat ik de vader van mijn klasgenoot helemaal niet kende
en er eigenlijk alleen was als steun voor hem was het wel heel aangrijpend..
Het was ook mijn eerste begrafenis, dus wist ook niet zo heel goed wat ik ervan moest verwachten Bloos

Maar even iets heel anders. Vanochtend naar een kennis van mijn vader geweest. Hij belde laatst op, wist dat ik nu op
Lipso reed enzo. Hij vroeg zich af of ik nog tijd had om zijn paard uit te brengen. Vanochtend dus even heen geweest.
Wat gereden en ook gesprongen Ja Het is een 8-jarige merrie van Kigali en er is wat mee gefokt en hij is dressuurmatig op
M1 niveau uitgebracht, maar deze amazone stopte met hem en nu zochten ze dus iemand om het paardje uit te brengen in het
springen (B niveau).

Rijden ging al best goed. Was fijn aan de hulpen en kon ook mooi verzameld al naar de sprong lopen. Ze stopte wel een paar keer
zat nog een keer op der hals. Maar volgens mij was dat gewoon nog een stukje onzekerheid want het kwam dan wel gewoon goed
uit. Daarna ging het ook wel weer goed. Was dus niet echt wat aan de hand. Maar heb er nog even over nagedacht en denk dat ik
dit paardje best op concours wil uitbrengen. Of ik nou 1 of 2 parcoursje rondkachel maakt ook niet zo veel uit en het is verder wel
echt een leuk springpaard Lachen Zat eerst wel echt te twijfelen. Omdat ik dus geen zin heb om 5 dagen per week ook nog een ander
paardje te trainen. Maar het kon dus dat ik 1x per week een keer thuis kom trainen en dat de eigenaar het paard ook nog gewoon rijdt.
Ben er nog niet voor 100% maar het lijkt me wel echt leuk Lachen

*gaat even bijlezen*

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:30

Leuk Vief!
Sjaan: Melkze en lekker feesten!
Nickeltje: Klinkt gaaf!
Hilde: mooi dat het rijden goed ging
Biem: gelukkig heb je er ondanks je val wel een goed gevoel aan over gehouden!

Ik heb net wonderland gedaan. Ik was van plan om eens wat meer aan het werk te gaan en had dus het proefje uit mijn hoofd geleerd. Die heb ik even geoefend! Ging wel lekker alleen zijn slechte dingen zijn nog de linker galop waar hij altijd verkeerd in aan springt en halsstrekken. Hij volgt mijn hand wel iets maar niet genoeg. Maar was wel erg tevreden. Hij deed iig wel erg goed zijn best. En dat was de afgelopen tijd niet zo!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:33

Klinkt gaaf Vief! Ja

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:35

Doei!

Scum, dat familielid van Kaatje was errug leuk!

Andrea, jij komt toch uit Wapenveld? Ken jij die jongelui die zijn omgekomen? Akelig verhaal Verdrietig

Verder Ach gut voor rowo, vief en kim, OK dan! voor vief en MM, Doei! voor patsmu, succes voor marieke, en de rest ben ik vergeten. Ede ga ik zo even naar kijken.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:38

Ow ja idd dat vertelde mijn moeder van die jongens? ik heb er verder nog niks van gehoord!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:40

jaja erg druk gehad met nieuwe huis nieuwe baan enz... had nog geen pc of laptop dus nuj ben ik er weer....
leuk man vief

iemand nog wedstrijd gehad vandaag??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:41

@ sjaan: in de lessen springt ie super fijn... Wat ik al zei was het gevoel in het parcours weer goed.. kwam overal goed bij, maar telkens dat balkje en vandaag viel ik gewoon door mijn binnenbeen. T is gewoon frustrerend dat het op concours niet wil *zucht*

@ vief: ik ken het wat jij nu ook hebt. Mij werd ook gevraagd of ik een paardje uit wou brengen,m aar had ook geen tijdom 5x per week te trainen. Die trainde ik dus ongeveer 3x per week en de rest werd ze gereden. Ondertussn rijd ik er 5 en rijd ik er thuis gewoon 2 bijna elke dag en de anderen gewoon wanneer ik kan.... Succes met je paardje als je hem uitgaat brengen Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:41

- Biem: Superlijm wil misschien wel helpen Knipoog
Gelukkig dat je je niet echt bezeerd hebt!

- M_M: Fijn dat wonderland zo goed zijn best deed!
Aanspringen is vaak lastig voor jonkies!

- Nickeltje: Wat leuk zeg! Klinkt mooi Haha!
Wij hebben ook van een oude tante allemaal kastjes enzo Clown

- Renske: Goed dat je al druk aan de studie bent Ja
Heb je een beetje een mooi toetsrooster? Die van mij is dit keer best te doen Lachen
Waar heb je morgen concours, Heeten?

- Jitske: Oeww dat moet je niet hebben. Zeker niet met al die nare verhalen
van de laatste tijd. Hopelijk weet ze snel dat het toch echt de bedoeling is Knipoog

- Rowo: Wat balen dat het niet lekker ging Ach gut
Maar ga je nu stoppen met haar?

- IS: Wat leuk dat je toch nog naar het SGW-kamp gaat!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:48

Pinacolada: ja dit zit bij mij heel diep. Dus doet wel zeer. Maargoed als ik er straks maar geen last meer van heb heb ik het er wel voor over. Ik heb al helemaal geen last meer van mijn onderrug(daar heeft hij ook wat aangedaan) Dus het helpt wel Lachen.

Ben weer terug van wedstrijd. Hij liep met losrijden super fijn. Kreeg nog een paar complimentjes van mensen die er liepen dat het zo'n mooi paardje was Bloos. Doet je dan toch goed Lachen. In de proef was hij nog wel een beetje kijkerig (er stond bij C een los hokje voor de jury) die wel heel eng was. 1 keer toen ik moest wijken dacht hij neeeee ik wil niet die kant op. En te staken. Verder wat slordigheidjes maar ik was iig blij dat hij beetje normaal door de bak wou, ook zaten er ecvht hele fijne stukken in. ik had 170 klopte ook wel Lachen.
Heb net half uur in bad gelegen voor mijn rug. Was wel even lekker. Mijn vinger schiet nog niks op. begin nu wel te twijfelen of die wel gekneusd is en niet iets anders Nagelbijten / Gniffelen .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:50

Mmm.. misschien anders toch even voor de zekerheid even naar de huisarts ofzo? Ach gut

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:52

Ga inderdaad maar even naar de huisarts Kim, kan geen kwaad Knipoog En leuk dat je complimentjes kreeg over Loempia!

Lielle: Nee, ik kom uit Hardenberg, wat is daar gebeurd dan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:53

Citaat:
WAPENVELD - Drie personen zijn vrijdagavond omgekomen door een auto-ongeluk op de Grote Weg in de Gelderse plaats Wapenveld. Een persoon raakte ernstig gewond. De auto met de vier inzittenden raakte om 22.15 uur door nog onbekende oorzaak van de weg, aldus een politiewoordvoerder.

De identiteiten van de slachtoffers en de toedracht van het ongeluk zijn nog niet bekendgemaakt. Waarschijnlijk kan de politie daarover pas zaterdag in de loop van de ochtend meer informatie geven.

De technische ongevallendienst heeft volgens de zegsman nog uren nodig om de plaats van het ongeluk te onderzoeken.

De auto vloog bij het ongeluk in brand. Drie inzittenden overleden ter plekke aan hun verwondingen, de vierde is zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd.

nu.nl

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:53

Mooizo Kim dat ie zo fijn liep Lachen
Komt wel goed, en Loempia is gewoon seksie Vingers aflikken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:54

Aiii, verschrikkelijk zeg van dat ongeluk...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:54

Clown Hilde. Ilse deed ook mee. Die wou echt helemaal niks Nagelbijten / Gniffelen dik staken.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:55

wel fijn dat ie zo liep Kim! En complimentjes zijn altijd leuk!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:56

kimdepim schreef:
Clown Hilde. Ilse deed ook mee. Die wou echt helemaal niks Nagelbijten / Gniffelen dik staken.

Dat doet ie steeds. Hij heeft door dat ze bang is. Ze ging laatst bijna 2 x achterover, naja, ze trok m bijna achterover Lips are sealed

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 18:56

Vief: leuk hoor dat je misschien nog een bijrijd paardje hebt! Lachen
Kim: Fijn dat het lekker ging Lachen
wat een naar ongeluk Scheve mond

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:57

minnie_muis schreef:
wel fijn dat ie zo liep Kim! En complimentjes zijn altijd leuk!

Ja idd, was er wel blij om. Zag het niet echt meer zitten de laatste tijd.

Hilde: ja idd. maar tis ook een kloot hoor Nagelbijten / Gniffelen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:58

Ja dat zeker. Maarja, als ze niet doorpakt Nagelbijten / Gniffelen