Dat is te behandelen, toch? Wanneer komt de DA?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je zou toch wel de moed beginnen verliezen na alle tegenslag
jammer genoeg...
Hoort er inderdaad maar een rare oefening uit. heb die proef nog niet bekeken. Wel vervelend dat er een uur tussen zit. Zou toch handiger zijn zoals in arville geweest 20 minuutjes tussen.
heb je ook niet veel
op die manier sneuvelen er wel wat meer balken in de jumping. Wat erg fijn kan zijn als je een voorzichtige springer hebt dan schuif je redelijk wat op. Maar omgekeerd is het natuurlijk minder fijn.
eerlijk gezegd denk ik dat je misschien beter een afspraak maakt in een kliniek? Een DA aan huis kan ook niet zoveel doen meestal. Hoe is het met dat bultje op haar been?
! Hoe is het dan nu met die (hopelijk) bloeduitstorting? Ik heb zelf geen kennis van hoefkanker, geen ervaring mee. Ik ga eens moeten opzoeken wat het juist is. Ik zou toch je vaste DA nemen, het is toch in oude.naarde dat je gaat he, bij JV? Das al een kliniek op zijn eigen. Je kan eventueel bellen naar mijn DA (Jer.oen De.clercq), die zit daar ook! En die is ook heel goed voor de benen (is ook team dierenarst geweest bij kampioenschappen).
. Als je meer informatie wilt over de behandeling en de professor die hem behandeld heeft, stuur gerust PB.
Alles terug oke! fjoew
Maandagvoormiddag ben ik toch thuis van werk, moet naar de orthodontist (jeuj... not).