Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ga moeten dusten met mn springzadel in dressuur, vriendje kan nie helpen, die is veel te traag
. Geen goeie groom
, kzal mr eerst obsereven hoe ver alles uit elkaar ligt. Als het beetje dicht bij een is lukt het mss wel. Maar wil igg voldoende kunnen inspringen dat ik het daar nie kan opsteken als ze stom zou doen.
? Heb geen witte springzadeldoek die ik kan gebruiken vr dan die dressuur te rijden.
.
maar bij die dubbel eens je zijn aandacht hda, sprong hij die heel simpel en goed! Echt probleem met hindernissen heeft hij niet denk ik, juist wss een concentratie probleem
.
. Maar ken ze nu al
, kmoe mij er nie teveel in opjagen of ergeren
.
Ter plaatse was het eventjes zoeken, maar gelukkig was er net een meisje die met haar paard ging zwemmen en dan zijn we haar gevolgd. Supertof weekend gehad, alleen wel extreem waaarrrmmm. Veel gaan zwemmen enz. Ciney ziet er idd wel een toffe cross uit, van de foto's die ik bij PrietPraat gezien heb. Iets om te onthouden voor volgend jaar eventueel