Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joki schreef:Ik wacht af wanneer Diepenheim oefencross heeft, want Putten begint die van mij wel vrij gewoon te vinden
Iemand al enig idee wanneer markelo potdijk de inschrijving opent
Loetie84 schreef:Roxxiejj schreef:Vind Neede wel vergelijkbaar. Heino ken ik alleen van horen zeggen. Moet heel veel wenden zijn, alleen door bos maar wel simpele hindernissen
Is maar net wat je zelf fijn vindt. Ik vind een boscross minder leuk dan een cross met ook open stukken, zoals Diepenheim, Neede en ja Snorrewind
Heino is idd erg veel wenden en veel hindernissen achter elkaar, dat is wat het lastig maakt in Heino. Plus dat je op en afsprongen echt wel onder de knie moet hebben. Verder niet heel gekke hindernissen nee.
En als je Snorrewind de alternatieven pakt, is het een prima cross voor een debuut denk ik. Alles rechtdoor is met een flinke trakhener en coffin (altans in 2012)
Ik heb er inmiddels 11 op de planning staan. En moet nog kiezen tussen Ermelo en Hoogenweg. Hoogenweg rij ik alleen als ik Maarsbergen niet met 1 van de twee paarden uit heb gereden. Maar als
m merrie heel blijft, moeten er wel rare dingen gebeuren wil ik dat niet voor elkaar krijgen normaal gesproken...
Nu nog even een crosstraining eind maart plannen en ik ben er weer helemaal klaar voor hoor!
en niet eens in elke cross. SplashIsLief schreef:Er zijn alleen alternatieven voor sommige hindernissenen niet eens in elke cross.
PercyLeen schreef:Is er nog een mogelijkheid voor april denk je Dienke?
Of zijn hier nog twentenaren die een training mee pakken voor april in de buurt? Marijke?

ik zit er met smart op te wachten haha. Ik wil zo graag. Roxxiejj schreef:PercyLeen schreef:Is er nog een mogelijkheid voor april denk je Dienke?
Of zijn hier nog twentenaren die een training mee pakken voor april in de buurt? Marijke?
Geen training, wel een keer oefenterrein pakken. Bussloo of Teesinkbos, welke de meeste hindernissen heeft
BuenaVista: ik hoor graag wanneer dat in Maart gaan zijn in Diepenheim. Ben ik dan van de partij met de jonge knol
Teessinkbos vind ik prima, mooi dichtbij en daar trainen we niet met de training die ik ga volgen dus dat komt mooi uit.